Проблем с палене на C 180
Започната от 8989, 23 мар 2007 - 19:14:58
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 март 2007 - 19:14
Здравейте!
Имам проблем с паленето на C 180 бензин 95 год. При въртене на ключа стартера върти но не пали,имобилайзера е изключен,бензиновата помпа си работи, да не би да е комутатора. Не съм много в час затова моля за предположения къде може да е проблема?
Имам проблем с паленето на C 180 бензин 95 год. При въртене на ключа стартера върти но не пали,имобилайзера е изключен,бензиновата помпа си работи, да не би да е комутатора. Не съм много в час затова моля за предположения къде може да е проблема?
#2
Публикувано 23 март 2007 - 19:24
По-подробно ако може - какво е правено по колата,кога и какво е сменяно,изведньж ли се получи това или...............?
Добре дошьл
Добре дошьл
.
#3
Публикувано 23 март 2007 - 19:55
Колата я имам от една година абсолютно нищо не е пипано по колата. Получи се изведнъж днес след като не успях да запаля ходи на техник за алармата той каза че не е от нея и от имобилайзера от какво друго може да се получава това непалене. Днес валеше дъжд.
Как се получи: Спрях я пред блока след като я карах след 10 мин слизам пак по работа и не можах да запаля.
Моля да ме извините ама сега навлъзъм в дебрите на форумите. Благодаря за посрещането BENZBOSS.
Как се получи: Спрях я пред блока след като я карах след 10 мин слизам пак по работа и не можах да запаля.
Моля да ме извините ама сега навлъзъм в дебрите на форумите. Благодаря за посрещането BENZBOSS.
#4
Публикувано 23 март 2007 - 20:28
Един въпрос този модел C180 има ли фабрично кори отдолу под ДВГ-то. Моят няма.
Дали в това не е проблема от дъжда да се е намокрило
Дали в това не е проблема от дъжда да се е намокрило
#5
Публикувано 23 март 2007 - 21:04
извади една лула, вкарай докрай една дълга отверка, и докато някой върти отвътре, доближи останалата невкарана част от отверката на 8мм от метална част на мотора(най-добре изпускат колектор.) ако няма искра---или е силно червеникава, а не синьо лилава---лошо.
провери масата на мотора
провери масата на мотора
#6
Публикувано 23 март 2007 - 23:24
Виж аз имах същия проблем, с C280 W202 съм, изведнъж спря да пали точно така. бях паркирал и след полвин час кръц.. върти а не пали, изхабих си акумулатора от въртене, с бутане пак не запали. Тамън се бях същисал да ходя по сервизи и реших с един фен да пуснеме малко ток да пробвам пак да запаля, не щеш ли как захапах клемата на моя акумулатор със щипката на кабела и опп запали без грижи, оказа се хлабава връзка. от + са на акумулатора при мене излиза един черевен тънък кабел които отива господ знае къде, той се беше разхлабил,мислех го за няква пишка но се оказа много важен хех .. сгятане и заспа. дано да съм ти бил от помощ
#7
Публикувано 24 март 2007 - 02:27
http://www.mbclub.bg...?showtopic=3433
Бе тия модели много не им се пали май,преди месец имаше една такава тема с една такава кола с един такьв проблем...............
Е сега ше мерна какво казват тукашните за тоя проблем.
Бе тия модели много не им се пали май,преди месец имаше една такава тема с една такава кола с един такьв проблем...............
Е сега ше мерна какво казват тукашните за тоя проблем.
.
#8
Публикувано 25 март 2007 - 16:43
Oказа се проблем с компютър изчистих ме грешките и всички ОК.
#9
Публикувано 31 март 2007 - 08:36
Абе то хубаво сте изчистили грешките, ама отстранихте ли проблема, породил тази грешка. Защото те грешките не са само за да се трият. А щом от една грешка са го направили дори и да не пали, значи повредената част е нещо важно. Мисля че темата ще е по-полезна, ако се знае и какво е ремонтирано.Oказа се проблем с компютър изчистих ме грешките и всички ОК.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни