Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Съвет за масло на C350 S203 M272


  • Please log in to reply
106 мнения по тази тема

#31 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 08 февруари 2018 - 14:47

Мерси за информацията, ще го имам в предвид. 


  • 0

#32 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2018 - 14:52

Гроса е прав, но и на дясна ги има. Едното е масления сепаратор, а другото е една малка тапа... Аз ги сменявах преди 2 години, че ми харчеше по 2 литра на 15 000км. Не ме устройваше този разход и след смяната на тези капачки маслото да го пипа най-много литър между интервалите.


  • 0

#33 vixbg

vixbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C350 (S203) Sport Edition

Публикувано 08 февруари 2018 - 15:28

Зависи от типа на маслото и темперамента на каране.
От смяна до смяна при сервизен интервал от 15 000км. може да лапне от 1 до 3л. относително е, но е нормално за тези двигатели.
Също така М272 има едни тапи на лява глава, където протичат от време на време и ако не им обърнеш внимание добавяш някой друг мл. към общия разход :)


В сличая не е баш по темата, щото моя не е губил масло, но дали имате идея защо може да влиза миризма на изгоряла течност (не мога да установа антифриз или масло или друго) след форситане на двигателя? При кикдаун, в колата вътре замирисва на нещо изгоряло. А сега при смяната на маслото казаха, че е суха от всякъде. Мерси предварително.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#34 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 08 февруари 2018 - 15:41

Честита нова придобивка, как е спрямо W211? Мога да предложа оригинално 229.5 на 75 лв туба от 5 литра. Маслото е внос от ангийския дилър на Мерцедес.
  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#35 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 08 февруари 2018 - 15:47

В сличая не е баш по темата, щото моя не е губил масло, но дали имате идея защо може да влиза миризма на изгоряла течност (не мога да установа антифриз или масло или друго) след форситане на двигателя? При кикдаун, в колата вътре замирисва на нещо изгоряло. А сега при смяната на маслото казаха, че е суха от всякъде. Мерси предварително.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Заеби какво са ти казали масларите, те са сменяли масло, не са оглеждали за течове а и едва ли са сваляли корите отдолу.

Трябва да огледа хубаво, защото може да е масло от въпросните тапи за които споменах по-горе.

Възможно е за избива антифриз от някоя глава, има го и този момент.

Може да е от радиатора, виждал съм спукан, които не тече, а като загрее и се разшири пръска като спринцовка с игла.

Може да бъркаш миризмата и да си мирише нормално като изпържен мотор след магистрално каранe :)


  • 2

logo-600-1002.png


#36 vixbg

vixbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C350 (S203) Sport Edition

Публикувано 08 февруари 2018 - 15:56

Заеби какво са ти казали масларите, те са сменяли масло, не са оглеждали за течове а и едва ли са сваляли корите отдолу.
Трябва да огледа хубаво, защото може да е масло от въпросните тапи за които споменах по-горе.
Възможно е за избива антифриз от някоя глава, има го и този момент.
Може да е от радиатора, виждал съм спукан, които не тече, а като загрее и се разшири пръска като спринцовка с игла.
Може да бъркаш миризмата и да си мирише нормално като изпържен мотор след магистрално каранe :)


Ами тези, които сменяха маслото работиха и по други неща по окачването. Имам предвид, че са майстори, които работят и по мотори и по всичко. Сваляли са корите, аз ги накарах. Радятора беше сменям преди година щото ме удариха. смених го с хела бехр, но произведен в китайския им завод. Оригинална част е. След това е слагана и газовата.
Тая миризма я имаше преди тези събития и сега все още си я има. На празен ход при форсирсне не го прави. Като се набере и натовари тогава. Замирисва силно и то в купето, което ме навежда на мисълта, че не е само напечен двигател.
Доляха ми антифриз сега защото се размрънка колата и нямаше парно на тихи обороти. Беле паднало нивото малко под клетките (2мм) на резервоарчето. Сега е ок парното. Предполагам имам теч на антифриз от някъде, но тези не са го видели :( Чудя се дали мога да хо хвана сам по някъв начи. (камера при мотора и да карам??)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#37 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 08 февруари 2018 - 16:04

Ами тези, които сменяха маслото работиха и по други неща по окачването. Имам предвид, че са майстори, които работят и по мотори и по всичко. Сваляли са корите, аз ги накарах. Радятора беше сменям преди година щото ме удариха. смених го с хела бехр, но произведен в китайския им завод. Оригинална част е. След това е слагана и газовата.
Тая миризма я имаше преди тези събития и сега все още си я има. На празен ход при форсирсне не го прави. Като се набере и натовари тогава. Замирисва силно и то в купето, което ме навежда на мисълта, че не е само напечен двигател.
Доляха ми антифриз сега защото се размрънка колата и нямаше парно на тихи обороти. Беле паднало нивото малко под клетките (2мм) на резервоарчето. Сега е ок парното. Предполагам имам теч на антифриз от някъде, но тези не са го видели :( Чудя се дали мога да хо хвана сам по някъв начи. (камера при мотора и да карам??)


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Можеш и сам да си го огледаш.

Свали кутията с филтрите и огледай главите, най-вече дясната за теч, виждиш ли зелено ясно е, точно на колектора капе.

Нормално е да се долива антифриз, но чак пък да ти изчезне парното не е много нормално, явно вкарва и по-малко въздух в системата.

Каквото и да си говорим иска по задълбочено гледане.


  • 1

logo-600-1002.png


#38 vixbg

vixbg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C350 (S203) Sport Edition

Публикувано 08 февруари 2018 - 16:06

Можеш и сам да си го огледаш.
Свали кутията с филтрите и огледай главите, най-вече дясната за теч, виждиш ли зелено ясно е, точно на колектора капе.
Нормално е да се долива антифриз, но чак пък да ти изчезне парното не е много нормално, явно вкарва и по-малко въздух в системата.
Каквото и да си говорим иска по задълбочено гледане.


Мерси много за съвета!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#39 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 08 февруари 2018 - 17:13

Честита нова придобивка, как е спрямо W211? Мога да предложа оригинално 229.5 на 75 лв туба от 5 литра. Маслото е внос от ангийския дилър на Мерцедес.

Мерси, екстра е за сега съм доволен, вече и навъртях 2к извънградско и съм доволен. Относно маслото за тази смяна взех fuchs но за следващата ще те имам в предвид. 

Взех и масления сепаратор да го сменя и него, някой има ли идея къде се намира ?


  • 0

#40 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2018 - 17:30

Във външната част на пасажерската банка цилиндри. Като застанеш срещу колата в лявата част. Ограденото с червено на снимката, но те съветвам да смениш и капачките (оградени в зелено, общо са 25 лв мисля в СС). Аз първо бях сменил само тях, но след 4 месеца Коцето ми каза и за този сепаратор, та и той мина смяна. Просто уплътнението вътре с годините изгаря и има луфт (говоря за сепаратора) и като го свалих вътре тази гума така се беше изпекла, че се ронеше...Прикачен файл  images.jpg   39,48K   15 Брой сваляния


  • 1

#41 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 08 февруари 2018 - 17:35

Във външната част на пасажерската банка цилиндри. Като застанеш срещу колата в лявата част. Ограденото с червено на снимката, но те съветвам да смениш и капачките (оградени в зелено, общо са 25 лв мисля в СС). Аз първо бях сменил само тях, но след 4 месеца Коцето ми каза и за този сепаратор, та и той мина смяна. Просто уплътнението вътре с годините изгаря и има луфт (говоря за сепаратора) и като го свалих вътре тази гума така се беше изпекла, че се ронеше...attachicon.gifimages.jpg

 

Вече няколко приятеля с този двигател споделят че като се разтече този сепаратор, капе върху ауспусите/генерацията и се вдига ужасна смрад и пушилка. Бих го сменил дори превантивно.


  • 0


#42 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2018 - 23:07

Вече няколко приятеля с този двигател споделят че като се разтече този сепаратор, капе върху ауспусите/генерацията и се вдига ужасна смрад и пушилка. Бих го сменил дори превантивно.

Амии при мен не миришеше много, но и теча не беше сериозен. Но така е направено, че капе директно в/у генерацията и изпускателния колектор и 1во теча го забелязах по-трудно, защото се изпаряваше и 2ро не беше много. А пък нямам много навика след като я изгася да я помириша специално за да видя дали има проблем, вече ако е нещо голямо ще го усетя още със слизането. Но при движение не ми е направило впечатление да мирише вътре в купето, но пък аз често сменям поленовия филтър, че всички в семейството сме с алергии...

А и как е забутан там на 164-та бая трудно го достигнах без да се облягам на маската, че тя една пластмасова и аха да кихна и ще я спраскам... Към колегата Слав, забравих да спомена, че този сепаратор е в задната част на мотора, тази която е към стъклото, а не отпред. Торкс 20 по спомен х 4 и откачане на гумения маркуч.


  • 1

#43 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 09 февруари 2018 - 00:57

Еххх тия горящи масло генерации, като при добрите стари м112 и м113 и техните капаци на клапаните.
  • 0

#44 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 09 февруари 2018 - 17:24

Във външната част на пасажерската банка цилиндри. Като застанеш срещу колата в лявата част. Ограденото с червено на снимката, но те съветвам да смениш и капачките (оградени в зелено, общо са 25 лв мисля в СС). Аз първо бях сменил само тях, но след 4 месеца Коцето ми каза и за този сепаратор, та и той мина смяна. Просто уплътнението вътре с годините изгаря и има луфт (говоря за сепаратора) и като го свалих вътре тази гума така се беше изпекла, че се ронеше...attachicon.gifimages.jpg

Проверих ги тези тапи, сухи са и няма да ги пипам . Относно сепаратора го смених но не е там където е показано на снимката, сепаратора на М272 се намира в предната част на лявата глава 


  • 0

#45 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2018 - 17:33

Да не се бъркаш с масления охладител? Аз моя го сменях и беше точно както е на снимката. От задната страна на мотора до стъклото. Нали си сменил ето този елемент?

Прикачен файл  122267631_1_585x461_maslen-separator-filtar-karterni-gazove-mertsedes-mercedes-gr-vratsa_rev002.jpg   29,81K   11 Брой сваляния


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни