Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Съвет за смяна на тампони на стабилизираща щанга-w203


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 26 ноември 2017 - 12:41

Здравейте,
Проблемът ми е следният- наскоро се появи едно неприятно скърцане отзад вдясно при преминаване през легнал полицай или по-голяма неравност. Огледах колата на канал и не открих нищо нередно, но все пак знаейки, че тези тампони често се разскърцват на този модел реших да ги сменя. Смяната ще е с оригинални и ще си я правя сам.Та въпросите ми са два:
1.Възможно ли е да греша в диагнозата и скърцането да не е от тампоните?
2.При смяната им мажете ли ги с някаква смазка или ги слагате на сухо? Имам силиконово масло на спрей и мисля да ги намажа леко отвътре към щангата с него.Това ОК ли е или да процедирам по друг начин?
Мерси предварително!
  • 0

#2 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 26 ноември 2017 - 12:49

Освен за тампоните ще ви помоля за съвет и за още нещо. Наближава време да сменям предни дискове.Искам съвет за избор между дискове ATE , Zimmerman и Textar, като за накладки съм се спрял на Textar, понеже съм ползвал такива на други коли и съм доволен.
  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2017 - 14:23

Погледни дали тампоните на щангата, не са изляти върху желязото.

Поне при CLK са 2та варианта: преди фейс са отделни, след това сменяш цялата щанга с тампоните.

 

Можеш да пробваш да ги смажеш сега с някаква силиконова смазка, да видиш дали е от нея.

 

Относно дисковете, няма особено значение, така и така не гледаш най-евтините на пазара. Ок са които и да избереш.


  • 0

#4 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 26 ноември 2017 - 14:36

Ами пробвах да ги смажа със силиконовия спрей и скърцането изчезна за 1-2 дни, после не карах колата 2 седмици и при следващото каране пак скърцаше. Колата е фейслифт без спортен пакет и е с по-тънката щанка, но задните тампони са срязани, на този, който ме съмнява(десния) ясно се вижда цепката, даже се е разтворила и се е завъртял самия тампон сякаш в държача.Ще се сменят така или иначе, но пречи ли при смяната да ги сложа на сухо или да ги мажа със силиконовото масло?
  • 0

#5 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 26 ноември 2017 - 18:31

Не, не пречи. Вземи дискове и накладки от една марка.
  • 0

#6 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 26 ноември 2017 - 20:19

Ами да ти кажа специално за АТЕ съм чувал, че дискове и накладки от тая марка в комбинация водят до голямо свирене. Това беше причината да си махна старите оригинални накладки (мисля че АТЕ са им производител). Бяха над 50% ама беше страшно свирене. Не ми издържаха нервите и отидох в магазина за авточасти на един познат и направо му казах да дава някакви накладки каквито има налични. Имаше Remsa. Накладките са много тихи и спират много приятно, НО от тях дисковете станаха на канали та затова предстои смяна .
  • 0

#7 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 26 ноември 2017 - 22:27

Твърде вероятно е щангата да се е прояла и да е за смяна.
При мен беше за смяна.
  • 1

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#8 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 27 ноември 2017 - 16:46

Може да опиташ да увиеш щангата с качествен лекопласт на мястото на износването - правил съм така на W124-ката и имаше добри резултати.


  • 0

#9 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 27 ноември 2017 - 17:17

Това и аз съм го слушал от добър спецялист по реглаж предна задна ос.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#10 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 27 ноември 2017 - 19:39

Твърде вероятно е щангата да се е прояла и да е за смяна.
При мен беше за смяна.

 

+1.

И моята беше поръждясала под тампоните. Нова от дилъра беше 180 лева.


  • 0

#11 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 27 ноември 2017 - 19:53

Мерси на всички за съветите, като сваля старите тампони ще видя какво е положението с щангата и ще му мисля дали ще я сменям и какво ще правя.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни