Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

вакуми и спирачки


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 stfugetup

stfugetup

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    clk w208
    2.0 163hp
    6 gear manual transmission
Garage View Garage

Posted 25 November 2017 - 00:25

Привет на всички!
От скоро съм собственик на clk w208 163кс. ръчна 6 степенна кутия

Направи ми впечатление, че когато колата седи повече време на място ( една вечер) - на сутринта педала на спирачката е твърд и докато не запаля не омеква не светят стоповете и съответно не спира ако е под наклон и паля със съединител.. след като запаля и се оправи в движение ми светва BAS ESP

Въпроса ми е - възможно ли е да е спукан вакум или клапана от който тръгва главния вакум (от сервото) да са спукани ..

Въпрос 2 .. някой може ли да ми изпрати схема на всички вакуми по мотора, за да се прегледат и сменят.

Благодаря!


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users