Здравейте на всички, имам сериозен проблем с едно бусче което глътна доста средства и съм на кръстопът дали да продължавам с него. Буса 5 години беше в гараж без да мърда. Тази пролет го изкарах и за много късо време гръмна радиатор на климатик (работеше около месец след излизането от гаража) поради престоя си в гараж и тръгнала може би ръждичка смених и няколко датчика на абс. Последно нещо което се случи е смесване на антифриз и маслото от кутията в следствие на пробив вътре в радиатора. Нов радиатор от кашон, ново масло което карах 1 седмица, източих го и налях пак ново. Буса се движеше още около седмица и започна да свети лампата за грешка на кутията и изключва от скорост. Не мърда на никъде, форсира се без проблем но не се движи. Гася го, за известен период - минута-две, паля лампата не свети, включвам на скорост тръгва от няколко метра до няколкостотин метра и пак изключва. В тези метри сменя скорости поне 2. Не знам от коя тръгва но се усеща че сменя. Има свистене което е нетипично за него, тоест отдавам го на кутията, но не е виене или стържене, а свистене. Диагностика със стар показва P2016 stall speed implausible, без други грешки никакви. Моля дайте съвет ако сте се сблъсквали с подобен проблем. Възможно ли е да е датчик или друго дребно нещо или по дефолт кутията долу и отваряне. Година на производство 2003. Благодаря предварително.
w638 220cdi проблем с автоматика
Започната от nikivatev, 20 ное 2017 - 17:08:29
Няма други мнения в тази тема
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни