Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

След W210 накъде?


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 982 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Posted 17 November 2017 - 20:42

Колеги, от 6 години и над 120 хил км на W210 E200 Kompressor, 186кс, ръчна скоростна кутия, ГИ Ланди Ренцо обмислям смяната на колата.
По принцип съм много доволен от колата, запазена е, няма ръжда и някакви особени проблеми но обмислям смяна с по-нова.

Въпроса е с какво да го сменя?
W211 смятам да го прескоча, тъй като са вече стари и не мисля че цените им са адекватни на годините и пробега.
W212 ме привличат но отзивите от 200 и 220 дизелите са не добри. По-големите мотори не ме блазнят.
Гледах новото Рено Меган седан, харесва ми но с екстрите отива на 35К +

Бюджета ми е до 25000лв, колата трябва да е автоматик, 4 врати, и след 2010г или нова.
Ще се радвам на вашите коментари.
  • 0

#2 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 17 November 2017 - 20:54

Новото Рено Меган седан. 25 000 лв са предостатъчно да влезнеш в някоя схема, лизинг или потребителски кредит примерно

Вземи колата с възможно най високо оборудване, Intens.


  • 0

#3 Lopols

Lopols

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Е350 W212 M276
  • Автомобил:
    Е350 W212 M276

Posted 17 November 2017 - 22:21

И аз гледах Рено седана но...E350 e от друго измерение и няма база за сравнение... По-добре 2011-12 Е клас пред Ренде /имал съм 3.../


  • 2

#4 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 21 November 2017 - 13:58

Като бивш собственик на W211 220CDI и настоящ на W212 facelift пак 220CDI ти се чудя за какви проблеми говориш. 

Въпросът е да знаеш на какви реални километри е колата и ще си подготвен какви неща ще се появят за правене.

Проверката дали колата е влизала в оторизиран сервиз на Мерцедес при представителя - Сълвър стар е безплатна.

И от двете машини бях/съм много доволен.

 

Edit:ето ти малко тема за размисъл-

 

https://www.mercedes...e8760?owda=misc

https://www.mercedes...8cd7179b25c5d65

https://www.mercedes...66c9fb699fbf523


  • 2

#5 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 21 November 2017 - 15:58

25к за добро 212 трудно ще стигнат според мен. За толкова може да се вземе бившо такси и да те са проблемни, а и ще е доста базова.


  • 0

#6 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 21 November 2017 - 17:17

За съжаление с колите от немско е пълен ужас ако искаш да е мерцедес W212. Личните ми впечатления са, че вече повечето таксита си взимат кола която е нормален цвят и се фолира да изглежда като такси.

Като стане време за продажба се маха фолиото и колата вече никога не е била такси. При W211 не беше така. Там повечето бяха поръчвани като таксита. Дори и брояча беше вградено в огледалото.

Второто основно нещо е, че вече много таксита използват така наречения speed filter.  Това е устройство което позволява да спреш километража да отчита изминатите километри. Така като минаваш при дилъра всяка година излиза, че си карал по-малко отколкото всъщност си. Има вариант примерно да отчита половината от километрите и скоростта също. Караш си с 100км/ч а колата си мисли че е 50км/ч.


  • 0

#7 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 21 November 2017 - 18:20

По принцип немските таксита се хващат по вградените детски седалки в задната седалка.Имат явно някакви изисквания немците.
  • 0

#8 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 21 November 2017 - 20:40

Това с детските седалки е добър ориентир. Обаче съм виждал такива и в едно комби ц320 цди, което не беше такси. Може и да се поръча от всеки, но наистина при таксита се срещат по-често.

Edited by drjivago, 21 November 2017 - 20:40 .

  • 0

#9 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 21 November 2017 - 21:05

W212 200 и 220 cdi дори и да не са били таксита, ще са на сериозен пробег. Естествено по-добре 500к км на аутобана с 150км/ч отколкото тръгни-спри из града, но все пак.
Иначе за рено не бих дал такива пари, а за w212 са малко. Страхотен w211 ти е бюджета, не знам защо си против.
  • 2

#10 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 21 November 2017 - 22:31

Може и CLS с тия пари или МЛ


  • 0

#11 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 21 November 2017 - 22:36

Последното такси W212 на което се качих във Франкфурт беше фейслифт модела. За 3.5 години беше навъртял 290 000км.

От германия бих купил кола като CLS, поне знам че няма да е била такси. Освен ако не е CLS shooting break. Че и такива таксита видях :D


  • 0

#12 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001

User's Awards

4
2
3
2
Garage View Garage

Posted 21 November 2017 - 23:23

Карал съм служебни меган 1, меган 2 и меган 3 на бившата ми жена, това е пълен КЛОЗЕТ, не кола! За тези пари може да гледаш W211 фейса, но да потърсиш доста някой по-запазен екземпляр и на малко км. Ще отнеме време, но сигурно има.

 

Тази е на познат, карана е само в Бг.

https://www.mobile.b...37&slink=51z645


  • 0

#13 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 21 November 2017 - 23:58

Подкрепям горното на 100%, плюс идеята за CLS ако не ти е тесничка. Цената им обаче е по-високичка в сравнение с w211. По-търсена е просто. Моя съвет е, който мисля сам добре знаеш, да търсиш кола не по година на производство, а по състояние. Т.е. по-добре една лачена w211 с всички глезотии отколкото изтормозена и бедна 2010+ бангия.

Офф:
Напоследък се навъдиха много w222 таксита из Щутгарт, особено след фейслифта им. Чудничко как след 5 години тия S-ки ще са на по 123 000км в България. :) А вече w213 стъпва яко при таксиджиите и са горе-долу 50 на 50 с w212. Много шумен тоя малкия дизел бре...
  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 22 November 2017 - 00:27

Карал съм служебни меган 1, меган 2 и меган 3 на бившата ми жена, това е пълен КЛОЗЕТ, не кола! За тези пари може да гледаш W211 фейса, но да потърсиш доста някой по-запазен екземпляр и на малко км. Ще отнеме време, но сигурно има.
 
Тази е на познат, карана е само в Бг.
https://www.mobile.b...37&slink=51z645

Ъмхъ...това е цената на читава 211.Не че няма да се намери какво да и се прави.Който не му се вярва да си чупи главата.Ерата на110,115,123,124 мина и замина...
  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users