Здравейте,
Имам с220 , w203 .
От скоро при загасен двигател - скоростите влизат много лесно, но при запален на моменти влизат доста трудно.
Ходих на един сервиз и от там нямат много решение, освен нов съединител. Някой имал ли е сходен проблем ?
Posted 13 November 2017 - 12:03
Здравейте,
Имам с220 , w203 .
От скоро при загасен двигател - скоростите влизат много лесно, но при запален на моменти влизат доста трудно.
Ходих на един сервиз и от там нямат много решение, освен нов съединител. Някой имал ли е сходен проблем ?
Posted 13 November 2017 - 13:56
В какво състояние са тампоните на мотора и на кутията ... Омачкани ли са много - увиснал ли е на една страна целия силов тракт ... Кога за последно е сменяно маслото в кутията ...
Posted 13 November 2017 - 14:12
Тампона е добре , не тресе. Маслото в скоросната кутия не е сменяно и поне според майстора не трябва да се сменя. Проблема става от време на време, но нестържене или друг шум не се чува.
Приемам препоръки и за сервиз. Утре мисля да отскоча и до сервиза , който е в центъра на гр. Пловдив, с-у Южен полъх.
Posted 13 November 2017 - 16:58
Преди да се хвърляте на скъпи ремонти - съединители, кутии и т.н. ... винаги можете да налеете едно свежо масло .. ей така за едната проба (особено ако е започнала да прави този проблем със захладняването на времето) ...Не ангажирам никого с мнението си естествено - просто споделям.
Posted 14 November 2017 - 07:29
И маслото, което ще се сложи новото, не трябва да се пълни до пробката ( защото ще включва трудно, затова с годините немците са редуцирали нивото ) - поставя се 1.2лт. по спецификация MB235.10, това за ръчна ск. кутия 716.6XX
Posted 14 November 2017 - 11:53
Posted 14 November 2017 - 17:50
Току що ми се обади мdйстора и според него е за комплект съединител.
Мисля да чуя и второ мнение, някой да препоръча сервиз в Пловдив?
Edited by 6sense, 14 November 2017 - 17:50 .
Posted 14 November 2017 - 18:08
Posted 17 November 2017 - 11:49
Свалих маншона на скоростите и смазах навсякъде. В момента и при спряло положение влизат лесно скоростите, но още търся сервиз, който да ми направи проверка на масло/селектори и втулки на ск. кутия в Пловдив. Явно не им се занимава и нов съединител е по-лесно.
Posted 17 November 2017 - 19:43
Развръзката:
Според техника на сервиз Пенев , за смяна са двата тампона на двигателя, тампона на скоростната кутия и обезшумителен маншон. От пробката за маслово в ск. кутия не потече масло при отварянето му, но бръкнахме вътре и се оказа , че има масло.
Понеделник ще сменям тампоните.
Posted 18 November 2017 - 00:56
Още в първия пост питах за тези тампони - ти каза че са ок! Сменете и маслото в кутията - струва 20-30 лв. няма да сбъркате ... не гледай че има вътре масло - сигурно е набор на колата (особено ако е италиански внос) ...
Posted 18 November 2017 - 01:10
Posted 18 November 2017 - 03:28
Проблема беше , че довереният ми механик, както и от Бош сервиза ми сложиха диагноза комплект съединител , при положение, че тръгва на 3-та и отделно при вдигната ръчна - също.
След смяната на тампоните ще пиша дали е разрешен проблема.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users