Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с ръчна ск. кутия


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 6sense

6sense

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 13 ноември 2017 - 12:03

Здравейте,

Имам с220 , w203 .

От скоро при загасен двигател - скоростите влизат много лесно, но при запален на моменти влизат доста трудно.

Ходих на един сервиз и от там  нямат много решение, освен нов съединител.  Някой имал ли е сходен проблем ?


  • 0

#2 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 13 ноември 2017 - 13:56

В какво състояние са тампоните на мотора и на кутията ... Омачкани ли са много - увиснал ли е на една страна целия силов тракт ... Кога за последно е сменяно маслото в кутията ...  :beer 


  • 0

#3 6sense

6sense

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 13 ноември 2017 - 14:12

Тампона е добре , не тресе. Маслото в скоросната кутия не е сменяно и поне според майстора не трябва да се сменя. Проблема става от време на време, но нестържене или друг шум не се чува.

Приемам препоръки и за сервиз. Утре мисля да отскоча и до сервиза , който е в центъра на гр. Пловдив, с-у Южен полъх.


  • 0

#4 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 13 ноември 2017 - 16:58

Преди да се хвърляте на скъпи ремонти - съединители, кутии и т.н. ... винаги можете да налеете едно свежо масло .. ей така за едната проба (особено ако е започнала да прави този проблем със захладняването на времето) ...Не ангажирам никого с мнението си естествено - просто споделям. :beer


  • 2

#5 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 14 ноември 2017 - 07:29

И маслото, което ще се сложи новото, не трябва да се пълни до пробката ( защото ще включва трудно, затова с годините немците са редуцирали нивото ) - поставя се 1.2лт. по спецификация MB235.10, това за ръчна ск. кутия 716.6XX


  • 0

#6 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 14 ноември 2017 - 11:53

Определено тези скоростни кутии са проблемни откъм трудно влизане на ниските предавки. Пълненето става като налееш маслото до пробката и след това извадиш точно 300мл, в зависимост от номера на кутията по този начин от 1,8л се редуцира на 1,5 и съответно от 1,5л на 1,2л, за това си има бюлетин във WIS. Сложи оригинално масло.
Виж в тази тема подробно е описано в деветия пост:
http://forums.mbclub...ес-ц-класа-203/
  • 1

#7 6sense

6sense

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 14 ноември 2017 - 17:50

Току що ми се обади мdйстора и според него е за комплект съединител.

Мисля да чуя и второ мнение, някой да препоръча сервиз в Пловдив?


Този пост е редактиран от 6sense: 14 ноември 2017 - 17:50

  • 0

#8 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 14 ноември 2017 - 18:08

Нищо не ти пречи преди това да смениш маслото по указания начин и да видиш дали ще има промяна, все пак и Мерцедес го казват. Пък дори да се окажеш за съединител (което ме съмнява), няма лошо, че си подновил маслото, дори напротив.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#9 6sense

6sense

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 17 ноември 2017 - 11:49

Свалих маншона на скоростите и смазах навсякъде. В момента и при спряло положение влизат лесно скоростите, но още търся сервиз, който да ми направи проверка на масло/селектори и втулки на ск. кутия в Пловдив. Явно не им се занимава и нов съединител е по-лесно.


  • 0

#10 6sense

6sense

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 17 ноември 2017 - 19:43

Развръзката:

Според техника на сервиз Пенев , за смяна са двата тампона на двигателя, тампона на скоростната кутия и обезшумителен маншон. От пробката за маслово в ск. кутия  не потече масло при отварянето му, но бръкнахме вътре и се оказа , че има масло.

Понеделник ще сменям тампоните.


  • 0

#11 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 18 ноември 2017 - 00:56

Още в първия пост питах за тези тампони - ти каза че са ок! Сменете и маслото в кутията - струва 20-30 лв. няма да сбъркате ... не гледай че има вътре масло - сигурно е набор на колата (особено ако е италиански внос) ... :beer


  • 0

#12 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 18 ноември 2017 - 01:10

Няма лошо да вярваш единствено на сервизния механик (даже в много случаи е добре), но ми е чудно защо изобщо е пусната темата. Общо взето всички писали в темата ти казаха за маслото, а и при теб още повече не знаеш дали някога е сменяно.



Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#13 6sense

6sense

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 18 ноември 2017 - 03:28

Проблема беше , че довереният ми механик, както и от Бош сервиза ми сложиха диагноза комплект съединител , при положение, че тръгва на 3-та и отделно при вдигната ръчна - също.

След смяната на тампоните  ще пиша дали е разрешен проблема. :beer


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни