Здравейте
Първо искам да се извиня, затова че публикувам тема, отнасяща се за друга марка автомобил в този форум. Идеята ми е да получа отговор от неутрален потребител.
От известно време съм решил да си закупя нов автомобил. Критерийте ми бяха, той да бъде SUV, комфортен, просторен вътре в купето и добре изглеждащ. Гледах, гледах и в крайна сметка се спрях на VW Touareg (2012-2013г.). Искам да отбележа, че съм фен на дизела и задължително ще го взема дизел. По този случай ми препоръчаха 3.0TDI 245к.с (бил най-добрият избор за дизелов мотор).
Та ако може да изкажете някакво мнение относно автомобила. Някой ако има някакви впечатления (било то добри или лоши), препоръки и като цяло според вас заслужава ли си инвестицията.
Благодаря предварително и лек ден/вечер
Мнение за VW Touareg
Започната от VKG, 13 ное 2017 - 01:04:26
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 ноември 2017 - 01:04
#2
Публикувано 13 ноември 2017 - 09:44
3.0 TDI до 2010 година беше абсолютен боклук. На 200к километра трябваше да му се сменят няколко вериги и това се води обслужване. 2-3 бона не мърдат никъде за тази операция.
Не знам дали в по-новата версия на мотора проблемите са пооправени. Виж и с каква АСК е този модел, че вагаджийските кутиий не са от най-здравите. Имат и няколко добри обаче.
Този пост е редактиран от vonko1988: 13 ноември 2017 - 09:44
#3
Публикувано 13 ноември 2017 - 20:50
До 2010г. не са боклук.Веригите се скапват на 300хил.км,а не на 200хил.км.,но това вече е консуматив на всички марки.Правилно си се насочил от към мотор,гледай да е читав екземпляр и това е.Виж в сайта на VW за употребявани коли,поне да е нещо проверено и с гаранция.Могат и да ти доставят от представителство в Германия.
#4
Публикувано 13 ноември 2017 - 21:13
3.0TDI e на нивото на 3.0CDI на мерцедес. Даже носи повече на тунинг и извращения. Проблемите започват след 300 000км. И смяната е тегава защото веригата е отзад на мотора. Първите 3.0TDI имат проблем с обтегачите, което прераства в проблем с веригата.
Предния Туарег/Кайен/Кю8 имаше проблем с висящ лагер на кардана. Но втората генерация не знам.
Автомата е японски Aisin TR-80SD 8 скорости и носи до 800Nm.
#5
Публикувано 13 ноември 2017 - 23:56
Доста мои познати пострадаха от този проблем с обтегачите, който прерастна в големи филми(между другото проблема го има и при 4.2 тди). При едната кола с 3.0 тди А6 4Ф отиде сметката на 7 хил лева накрая. А беше купена на реални 270 000км проверени в базата данни на Порше.
И това с веригите къде са сложени е много кофти и доколкото помня бяха поне 3 броя, а май и повече.
Аз лично не го харесвам този мотор, много мъка и страдание е имало от него. На единия авер лично му дадох пари назаем тогава да си го оправи, върна ми ги като пич след това ама защо трябваше да минава през основен ремонт на кола под 300к километра...
Бензиновите мотори не са ли по-добре? За тях нищичко не знам. Имаше един 3.2фси и един 4.2, който по правило се кара на газ.
Този пост е редактиран от vonko1988: 13 ноември 2017 - 23:57
#6
Публикувано 14 ноември 2017 - 00:10
Точно FSI моторите скъпо се газифицират поради факта, че са с директно впръскване. 4.2TDI няма да го коментирам. Нещо като 400/420CDI
Иначе първа генерация 3.0TDI e с 4 вериги а не три. Втората генерация е с 2 вериги и изглежда по-добре устроен ама тепърва ще видим. Слага се първо в А8 след 2010. При Туарега май чак през 2013.
#7
Публикувано 14 ноември 2017 - 09:31
Ами говоря за първата генерация 3.0ТДИ да с многото вериги Трудно мога да я нарека надежден мотор, дори в ауди средите им става лошо като го чуят. Но пак е крачка напред спрямо 2.5 тди...
Иначе 4.2 който ти казах, че се газифицира беше без FSI. Има много D3-ки в бг на него всичките с по един-два бойлера в багажника и хората са доволни как се държи на газ.
#8
Публикувано 14 ноември 2017 - 12:52
Жалко, че не искаш бензин. Иначе с 3 ръце ще предложа 6 литровия W12. Карах го 2 години и бях изключително доволен при все че смених ML63 за него.
А газ на бензинов двигател е престъпление за мен.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
А газ на бензинов двигател е престъпление за мен.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Once a year, go someplace you’ve never been before!
#9
Публикувано 16 ноември 2017 - 03:05
Малко спамско ама... земи си W164 320/350CDI фейс... ебаси коравото животно...
с 1 верига ! ДВОЙНА !
ВАГ групата е супер, ама да ти е служебна кола..
#10
Публикувано 16 ноември 2017 - 09:24
Спор няма, че ОМ642 е много по-надежден от 3.0тди. Но Таурега е кола с друго усещане и е важно какво търси автора на темата.
Off Topic:
Лично за мен за СУВ-ове за шосе фаворите са хиксовете на БМВ(X6 ми е слабост). Имат невероятно спортно усещане и динамика за такава тежка кола. Само, че и там при моторите има филми големи. Май само 3.0д и 4.0д са надеждни, бензиновите осмаци на БМВ от това поколение са калпави. А да караш над 2 тона кола с 3.0и не върви нещо...
#11
Публикувано 16 ноември 2017 - 13:58
кайен. ще си доста по щастлив
#12
Публикувано 16 ноември 2017 - 14:14
Сега му предложихте втория джип при който ще остане без фарове за нула време
#13
Публикувано 16 ноември 2017 - 14:47
Щото при БМВ ще остане направо без джип
#14
Публикувано 17 ноември 2017 - 01:49
Здравейте
Освен на Towareg-а, бях хвърлил око и на Range Rover Evoque. Той не е никак лош SUV, но нямам никакви впечатления към него. Гледах и Sport (2015-2016), но там цените отиват доста над определената от мен финансова граница. Ако някой има мнение относно Evoque, нека го сподели. Интересно ми е да чуя мнение и за този джип.
Лек ден/вечер
#15
Публикувано 17 ноември 2017 - 07:55
http://www.cars.bg/offer/c2156960
Това го продавам.
Ще се разберем за цената
пп...тва евок-а женско бре
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни