Ремонт на хидротрансформатор
Започната от tedko23, 06 ное 2017 - 17:59:00
43 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 ноември 2017 - 17:59
Здравейте! Имам установен проблем с хидротрансформатора. Ходих на 2 места и разликата в цените за ремонта беше огромна. На едното ми казаха, че ще струва 600лв, а на другото между 1800-2200лв. Освен рециклирането му, какво друго е необходимо да се прави и каква би следвало да е реалната цена, тъй като и двата майстора са с добра репутация. Става дума за е220cdi w211 2003. Благодаря!
#2
Публикувано 06 ноември 2017 - 18:08
За 1800-2200лв би трябвало да можеш да си купиш рециклиран от Силвър Стар.
#3
Публикувано 07 ноември 2017 - 08:51
Здравейте! Имам установен проблем с хидротрансформатора. Ходих на 2 места и разликата в цените за ремонта беше огромна. На едното ми казаха, че ще струва 600лв, а на другото между 1800-2200лв. Освен рециклирането му, какво друго е необходимо да се прави и каква би следвало да е реалната цена, тъй като и двата майстора са с добра репутация. Става дума за е220cdi w211 2003. Благодаря!
За 600-800лв би трябвало да го оправят. Свържи се със Софт Електроникс Варна или Мид Ауто пак Варна, там ги правят най-добре. Намери тук майстор да го свали и да го прати по куриер.
https://www.midavto....трансформатори/
Моя майстор работи само с тях и на неговата е-класа там го прати за рециклиране.
#4
Публикувано 08 ноември 2017 - 08:37
Благодаря! Ще се радвам, ако някой сподели още някое мнение.
#5
Публикувано 08 ноември 2017 - 09:02
Здравей колега!Благодаря! Ще се радвам, ако някой сподели още някое мнение.
За 600-800 лв.няма как да се ремонтира хидротр.,да се сменят масла,филтри,евнтуално букса и пр.1300-1700 ти е цената.
Този пост е редактиран от daimler1: 08 ноември 2017 - 09:06
#6
Публикувано 02 януари 2018 - 17:14
Привет!
Колега, ще кажеш ли как стигна до извода, че проблема е там?
#7
Публикувано 02 януари 2018 - 19:49
Къде си ходил в Русе? 90% са ''големи'' разбирачи...
#8
Публикувано 02 януари 2018 - 23:18
Проблемът го установиха единодушно и на двете места и от нещата, които четох тук и в други форуми, разбрах, че е така.
Ходих при едно младо и доста кадърно момче, с добри отзиви за него, намиращо се до търговията(вдясно преди кръговото към Олимпа). Второто място беше в Мартен при Любо, който също си е човек с изградено име.
#9
Публикувано 03 януари 2018 - 20:28
Здравейте! Имам установен проблем с хидротрансформатора. Ходих на 2 места и разликата в цените за ремонта беше огромна. На едното ми казаха, че ще струва 600лв, а на другото между 1800-2200лв. Освен рециклирането му, какво друго е необходимо да се прави и каква би следвало да е реалната цена, тъй като и двата майстора са с добра репутация. Става дума за е220cdi w211 2003. Благодаря!
Здравей колега - и аз съм от Русе, та за скоростната кутия - и аз имам проблеми - при мен нещата стоят по следния начин : когато колата е студена сутрин имам кикове при смяна на предавка от 2-3 и също колебания на оборотомера но като загрее колата всичко се оправя и няма ядове. Клиент съм на въпросния майстор при хлебозавода като съм раздвоен да изкажа положително или отрицателно мнение но едно е сигурно - разбира доста- дали всички остават доволни е друга тема.
Та 2 неща се правят основно като ремонт на кутията - хидрото и клапанното тяло - всчко навътре става цифра. На теб прваиха ли ти диагностика и как решиха че хидрото е за ремонт? Или просто защото оборотомера примерно играе и готово - хидро!
Иначе обаждаш се в Варна на фирмата и ще разбереш конкретна цена - доколкото съм разпитвал Мартенския ги праща там както и майстора до хлебозавода!
Искам и да отправя един въпрос към по-напредналите в форума - имам Стар диагноза и наблюдавах живи данни на кутията - Хидрото по време на движение винаги е в режим Приплъзване - Slipping- никога не влезе в режим Заключено - това нормално ли е или наистина има нужда от ремонт?
#10
Публикувано 03 януари 2018 - 20:35
Благодаря за мнението! Беше на основа как се движи оборотомера и начина й на вървене. Няма спор, че е хидро. А относно твоят-щом винаги преплъзва, явно има нещо.
#11
Публикувано 03 януари 2018 - 21:16
Здравейте колеги,
При мен проблемите бяха:
1. Ритане, когато кутията (5G Tronic) е студена при смяна на предавките.
2. Ритане, когато кутията загрее при спиране, смяна от 2ра на 1ва.
3. Пулсации при ниски обороти и слабо натоварване. Виж клипа:
Решението:
Смяна на Lock Up соленоида на торк конвертора.
В момента кутията е перфектна! Няма топло, няма студено, бавно, бързо.
Забравих за кутията докато карам.
Поздрави!
#12
Публикувано 03 януари 2018 - 21:17
Има вариянт временно да се изключи хидрото с Стар и ако оборотомера не играе значи то е причината.
Това че ми пише че приплъзва не означава че има повреда - аз това искам да разбера от някой по-компетентен! Все пак не се записва грешка!
Ако искаш можем да погледнем и твоята на живи данни!
#13
Публикувано 03 януари 2018 - 21:25
Здравейте колеги,
При мен проблемите бяха:
1. Ритане, когато кутията (5G Tronic) е студена при смяна на предавките.
2. Ритане, когато кутията загрее при спиране, смяна от 2ра на 1ва.
3. Пулсации при ниски обороти и слабо натоварване. Виж клипа:
Решението:
Смяна на Lock Up соленоида на торк конвертора.
В момента кутията е перфектна! Няма топло, няма студено, бавно, бързо.
Забравих за кутията докато карам.
Поздрави!
Колега МОЛЯ те дай малко подробности относно този селноид - трудно ли се сменя, кутията смъква ли се и като пари какво излиза ...
Моята рита само като е студена - но това може да е начална фаза на проблема...
Ако не е трудоемко бих го сменил него първо преди скъпите ремонти като цяло.
#14
Публикувано 03 януари 2018 - 21:54
И при мен проблема основно беше на студено. Като загрееше ритането драстично намаляваше, но пулсациите много ме дразнеха.
Соленоида си го купих от тук:
https://www.ebay.co....4AAAOSw5UZY9ibG
Сам си го смених, като гледах клипове, като този:
Покрай него смених маслото, конектора и филтъра.
#15
Публикувано 03 януари 2018 - 22:50
И при мен проблема основно беше на студено. Като загрееше ритането драстично намаляваше, но пулсациите много ме дразнеха.
Соленоида си го купих от тук:
Сам си го смених, като гледах клипове, като този:
Покрай него смених маслото, конектора и филтъра.
Браво колега бих искал и аз да мина така безболезнено но за тази процедура се искат условия - подемник, инструмент опит и свободно време - първите 3 са ми основен проблем )
Изгледах видеото - не изглежда сложно но все пак....ще трябва на сервиз да се ходи. Според теб 700лв за рециклираане скъпо ли е - не знам дали включва смяна на селеноиди.. сигурно не!
Между другото всичките селеноиди еднакви ли са ?
Все повече нямам вяра на сервизи..
Този пост е редактиран от n_niki: 03 януари 2018 - 23:04
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни
-
Facebook (1)