Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ремонт на хидротрансформатор


  • Please log in to reply
43 мнения по тази тема

#1 tedko23

tedko23

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    E220CDI 2003

Публикувано 06 ноември 2017 - 17:59

Здравейте! Имам установен проблем с хидротрансформатора. Ходих на 2 места и разликата в цените за ремонта беше огромна. На едното ми казаха, че ще струва 600лв, а на другото между 1800-2200лв. Освен рециклирането му, какво друго е необходимо да се прави и каква би следвало да е реалната цена, тъй като и двата майстора са с добра репутация. Става дума за е220cdi w211 2003. Благодаря!
  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 ноември 2017 - 18:08

За 1800-2200лв би трябвало да можеш да си купиш рециклиран от Силвър Стар.


  • 0

#3 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 07 ноември 2017 - 08:51

Здравейте! Имам установен проблем с хидротрансформатора. Ходих на 2 места и разликата в цените за ремонта беше огромна. На едното ми казаха, че ще струва 600лв, а на другото между 1800-2200лв. Освен рециклирането му, какво друго е необходимо да се прави и каква би следвало да е реалната цена, тъй като и двата майстора са с добра репутация. Става дума за е220cdi w211 2003. Благодаря!

За 600-800лв би трябвало да го оправят. Свържи се със Софт Електроникс Варна или Мид Ауто пак Варна, там ги правят най-добре. Намери тук майстор да го свали и да го прати по куриер.


https://www.midavto....трансформатори/

 

Моя майстор работи само с тях и на неговата е-класа там го прати за рециклиране.


  • 0

#4 tedko23

tedko23

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    E220CDI 2003

Публикувано 08 ноември 2017 - 08:37

Благодаря! Ще се радвам, ако някой сподели още някое мнение.
  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 ноември 2017 - 09:02

Благодаря! Ще се радвам, ако някой сподели още някое мнение.

Здравей колега!
За 600-800 лв.няма как да се ремонтира хидротр.,да се сменят масла,филтри,евнтуално букса и пр.1300-1700 ти е цената.

Този пост е редактиран от daimler1: 08 ноември 2017 - 09:06

  • 0

#6 koicho

koicho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270

Публикувано 02 януари 2018 - 17:14

Привет! 

Колега, ще кажеш ли как стигна до извода, че проблема е там?


  • 0

#7 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 02 януари 2018 - 19:49

Къде си ходил в Русе? 90% са ''големи'' разбирачи...


  • 0

#8 tedko23

tedko23

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    E220CDI 2003

Публикувано 02 януари 2018 - 23:18

Проблемът го установиха единодушно и на двете места и от нещата, които четох тук и в други форуми, разбрах, че е така. 

 

Ходих при едно младо и доста кадърно момче, с добри отзиви за него, намиращо се до търговията(вдясно преди кръговото към Олимпа). Второто място беше в Мартен при Любо, който също си е човек с изградено име.


  • 0

#9 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 03 януари 2018 - 20:28

Здравейте! Имам установен проблем с хидротрансформатора. Ходих на 2 места и разликата в цените за ремонта беше огромна. На едното ми казаха, че ще струва 600лв, а на другото между 1800-2200лв. Освен рециклирането му, какво друго е необходимо да се прави и каква би следвало да е реалната цена, тъй като и двата майстора са с добра репутация. Става дума за е220cdi w211 2003. Благодаря!

 

Здравей колега - и аз съм от Русе, та за скоростната кутия - и аз имам проблеми - при мен нещата стоят по следния начин : когато колата е студена сутрин имам кикове при смяна на предавка от 2-3 и също колебания на оборотомера но като загрее колата всичко се оправя и няма ядове. Клиент съм на въпросния майстор при хлебозавода като съм раздвоен да изкажа положително или отрицателно мнение но едно е сигурно -  разбира доста- дали всички остават доволни е друга тема.

Та 2 неща се правят основно като ремонт на кутията - хидрото и клапанното тяло - всчко навътре става цифра. На теб прваиха ли ти диагностика и как решиха че хидрото е за ремонт? Или просто защото оборотомера примерно играе и готово - хидро!

Иначе обаждаш се в Варна на фирмата и ще разбереш конкретна цена - доколкото съм разпитвал Мартенския ги праща там както и майстора до хлебозавода!

Искам и да отправя един въпрос към по-напредналите в форума  - имам Стар диагноза и наблюдавах живи данни на кутията - Хидрото по  време на движение винаги е в режим Приплъзване - Slipping- никога не влезе в режим Заключено - това нормално ли е или наистина има нужда от ремонт?


  • 0

#10 tedko23

tedko23

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    E220CDI 2003

Публикувано 03 януари 2018 - 20:35

Благодаря за мнението! Беше на основа как се движи оборотомера и начина й на вървене. Няма спор, че е хидро. А относно твоят-щом винаги преплъзва, явно има нещо.
  • 0

#11 nvg

nvg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320

Публикувано 03 януари 2018 - 21:16

Здравейте колеги,

 

При мен проблемите бяха:

1. Ритане, когато кутията (5G Tronic) е студена при смяна на предавките.

2. Ритане, когато кутията загрее при спиране, смяна от 2ра на 1ва.

3. Пулсации при ниски обороти и слабо натоварване. Виж клипа:

 

Решението:

Смяна на Lock Up соленоида на торк конвертора.

 

В момента кутията е перфектна! Няма топло, няма студено, бавно, бързо.

Забравих за кутията докато карам.

 

Поздрави!


  • 1

#12 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 03 януари 2018 - 21:17

Има вариянт временно да се изключи хидрото с Стар и ако оборотомера не играе значи то е причината.

Това че ми пише че приплъзва не означава  че има повреда - аз това искам да разбера от някой по-компетентен! Все пак не се записва грешка!

Ако искаш можем да погледнем и твоята на живи данни!


  • 0

#13 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 03 януари 2018 - 21:25

Здравейте колеги,

 

При мен проблемите бяха:

1. Ритане, когато кутията (5G Tronic) е студена при смяна на предавките.

2. Ритане, когато кутията загрее при спиране, смяна от 2ра на 1ва.

3. Пулсации при ниски обороти и слабо натоварване. Виж клипа:

 

 

Решението:

Смяна на Lock Up соленоида на торк конвертора.

 

В момента кутията е перфектна! Няма топло, няма студено, бавно, бързо.

Забравих за кутията докато карам.

 

Поздрави!

 

Колега МОЛЯ те дай малко подробности относно този селноид  - трудно ли се сменя, кутията смъква ли се и като пари какво излиза ...

Моята рита само като е студена - но това може да е начална фаза на проблема...

Ако не е трудоемко бих го сменил него първо преди скъпите ремонти като цяло.


  • 0

#14 nvg

nvg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320

Публикувано 03 януари 2018 - 21:54

И при мен проблема основно беше на студено. Като загрееше ритането драстично намаляваше, но пулсациите много ме дразнеха.

 

Соленоида си го купих от тук:

https://www.ebay.co....4AAAOSw5UZY9ibG

 

Сам си го смених, като гледах клипове, като този:

 

Покрай него смених маслото, конектора и филтъра. 


  • 0

#15 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 03 януари 2018 - 22:50

И при мен проблема основно беше на студено. Като загрееше ритането драстично намаляваше, но пулсациите много ме дразнеха.

 

Соленоида си го купих от тук:

Сам си го смених, като гледах клипове, като този:

 

 

Покрай него смених маслото, конектора и филтъра. 

Браво колега бих искал и аз да мина така безболезнено но за тази процедура се искат условия - подемник, инструмент опит и  свободно време - първите 3 са ми основен проблем :))

Изгледах видеото - не изглежда сложно но все пак....ще трябва на сервиз да се ходи. Според теб 700лв за рециклираане скъпо ли е  - не знам дали включва смяна на селеноиди.. сигурно не!

Между другото всичките селеноиди еднакви ли са ?

Все повече нямам вяра на сервизи..


Този пост е редактиран от n_niki: 03 януари 2018 - 23:04

  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни


    Facebook (1)