Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Съвет за избор на бензинов двигател (подходящ и за ГУ)Избор на бензинов двигател


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 serpentiny

serpentiny

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Blagoevgrad/Sofia

Публикувано 20 октомври 2017 - 15:27

Привет, колеги,

 

В търсене съм на C класа, комби, автомат, бензинов двигател. Колата се взима за семейна и ще се кара и то жена, затова искам да е с автомат :). Въпроса ми е кой от изброените двигатели - C230/C280/C350 е най-надежден и подходящ за газификация? Също така не съм запознат автоматичната кутия 7G дали е надеждна, тъй като вече ми казаха да се преориентирам от друга марка заради калпавите им автоматици. Колата ще се кара най-вече извънградско. Бях се насочил към модела C250 BlueEfficient (2011+), но до колкото разбрах, той е директно впръскване. Благодаря предварително!


  • 0

#2 M.Daniels

M.Daniels

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S202 C180 97г. Sold
    W210 E320 4-Matic 00г.

Публикувано 20 октомври 2017 - 16:21

За кой точно модел става въпрос? W203, W204?
  • 0

tumblr_n0ums8AsMJ1rnxn7co1_250.gif


#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 октомври 2017 - 17:08

280 и 350 ги пропусни според мен с газификацията. Още един колега изрева след 50х.км. с 350ка.

Не е ясно какво точно все още, но... подозирам, че ще има закърпване и... следващия на пързалката.

Нищо й няма на 7г, просто е бавничка, в сравнение със ZF от съответните поколения.

това 230 не знам за кой мотор говориш.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 serpentiny

serpentiny

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Blagoevgrad/Sofia

Публикувано 20 октомври 2017 - 17:16

Пропуснал съм, че става въпрос за S204(T-mod)/W204 преди facelift-а. В такъв случай да се откажа от бензиновия мотор ли и да се оглеждам за дизел дори фейслифт модела след 2011? Ако е така препоръчайте модел, гледах C220 CDI BlueEfficient с доста добър разход, но дизела за нашите географски ширини хич не ми се кара, защото знам в какъв филм ще се вкарам с смяна на дюзи и други проблеми на дизеловите двигатели заради лошото гориво.
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 октомври 2017 - 17:52

Аз не виждам смисъл да се слага газ на такава кола, но няма смисъл да го дискутираме. Парите са си твои, ти знаеш какво си правиш по колата :)

250cgi е 1.8turbo. Ако имаш бюджет за такава кола, всъщност е много приятна за каране и прилично икономична.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 serpentiny

serpentiny

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Blagoevgrad/Sofia

Публикувано 20 октомври 2017 - 18:26

Точно такава гледах, но ме спря факта, че е директно впръскване. За бензиновите ясно, има ли надеждни дизели от новите с и без BlueEfficient и основателни ли са ми притесненията за БГ дизела и проблемите от него? :)


  • 0

#7 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 октомври 2017 - 18:39

Според мен са неоснователни. Аз моята кола я карам над 3 години и проблеми с дюзите не съм имал. Имам приятели които сменяха дюзи в Германия на коли карани с тяхната нафта. Като цяло проблема не е толкова до горивото а самите дюзи за какъв живот са изчислени. Пиезо дюзите на новите коли имат по-малък ресурс отколкото на първа или втора генерация комън рейл. Според мен при избора на автомобил водещото не би трябвало да е разхода, освен ако не караш годишно над 50 000км.


  • 0

#8 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 20 октомври 2017 - 19:05

Всичките двигатели са супер наистина все пак човека говори след 2011 да не се объркате. Нафтата в България по нормалните бензиностанции си е такава каквото трябва да бъде ,тук също се гърмят само глупости и не ми се обеснява никак.

 

Двигателя 350 бензин с прословутото дране на валовете е само определени броики който са в началото общо взето. Иначе ония ден гледах коли общо мисля ,че немския боклук е докаран за продажба в България образно казано. Беден пазар какво да се прави. Гледай хубаво преди да попилееш паричките по кола и се убеди ,че ти трябва успех.

 

Поздрави.


Този пост е редактиран от Ванюша: 20 октомври 2017 - 19:05

  • 0

#9 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 20 октомври 2017 - 20:42

Аз имам лошо впечатление и мнение за сажди рейсинг и затова ще пропусна да коментирам,но ще дам мнението си за бензиновите двигатели и газифицирането.На всички се слага успешно ГИ които не са с директен инжекцион,като колкото по нов е толкова по капризен е към бедните смеси които няма как да се постигнат с евтини компоненти за ГИ.Разбирасе всеки мотор си има особености и ако се спазят всичките тези неща ще се кара на Газ безпроблемно.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#10 serpentiny

serpentiny

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Blagoevgrad/Sofia

Публикувано 22 октомври 2017 - 01:01

За дизеловите коли го казвам от опит. Карал съм Audi и BMW, и при двете ми изгоряха дюзи, на едната дори 2. За това съм доста с резерви към дизелите, да не говоря кои коли са най-крадените в нашата мила страна :) Общо взето, се насочих към някои от бензиновите двигатели C230/C280/C300(с опция за ГИ) от 2007-2009 г. или C230 CGI BlueEfficient след 2010 г. Благодаря все пак за съветите ;) ще се похваля като се спря на нещо, че доста малко читави бройки изпадат в Германия, а тук въобще е суша.


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни