Препоръки при ремонт на двигател C200 Komressor, 192hp
Започната от IvoGradeff, 17 окт 2017 - 22:07:00
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 октомври 2017 - 22:07
Здравейте!
Отворихме мотора, има ли нещо по- особено при ремонта му, някакви слаби места на които да обърнем внимание?
Отворихме мотора, има ли нещо по- особено при ремонта му, някакви слаби места на които да обърнем внимание?
#2
Публикувано 18 октомври 2017 - 07:42
Мотор кото мотор,ако се направи както трябва ще ти служи дълго,ако не ще си хвърлиш парите на вятъра.Аз съм виждал толкова претупани ремонти и само веднъж истенски.Може да споделиш за причината за отваряне и в какво точно се изразява ремонта.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Публикувано 18 октомври 2017 - 12:06
Имате ли представа, колко трябва да е дължината на свалена верига или как може да разбера дали веригата е за смяна, преди да се сглоби мотора?
#4
Публикувано 18 октомври 2017 - 12:32
Ами не се мери с ролетка а се слага всичко на центровка преди да се разглоби и си има допуски ако избяга от нужните градуси е разтегната,другия вариант е както си я свалил бягаш до магазина и мериш на място с ролетката ако има разлика сменяш.То за това първо се чете сервизната документация WIS после се разглобява,не се обиждай колега но щом веригата те затруднява и питаш значи ремонта на мотора дето си се захванал ще ти е тъмна и неясна.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Публикувано 19 октомври 2017 - 02:56
Имате ли представа, колко трябва да е дължината на свалена верига или как може да разбера дали веригата е за смяна, преди да се сглоби мотора?
Най лесно е като се нагласят белезите на коляновия вал и двата разпределителни,ако не съвпадат и се разминават е за смяна.
#6
Публикувано 19 октомври 2017 - 07:13
А,според мен така и така си го отворил мотора,защо ще слагаш старата верига.Ако правиш ремонта както трябва сменяш с нова.
#7
Публикувано 25 октомври 2017 - 11:59
бате nostradamus, над 1000лв. ще ми струва ремонта, а я карам над 7 години, няма да се пенсионирам с нея, за да я правя вечна!
#8
Публикувано 25 октомври 2017 - 13:06
Карай тогава и кат спре хвърляй
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Публикувано 31 октомври 2017 - 13:57
Карай тогава и кат спре хвърляй
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря, че ъпваш темата, ама не спамиш ли излишно?
#10
Публикувано 31 октомври 2017 - 16:05
Не спамя,откровен съм...но ако някой сметне да ми изтрие постовете няма проблем.Всеки който не даде правилен съвет как онлайн да стане ремонт спами ли,и не е полезен,няма как с 1% знания да се направи ремонт и то основен,то някои изреваха от майстори след такъв направен а ти не зная какво очакваш,да пренеса инструкциите от WIS -а тук ли.
Извинявам се ако съм остър но не съм виновен за несполуките на друг,а ако темата е затворена за такива коментари я преименовайте.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Извинявам се ако съм остър но не съм виновен за несполуките на друг,а ако темата е затворена за такива коментари я преименовайте.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#11
Публикувано 31 октомври 2017 - 16:51
Чудя се защо ще правиш основен ремонт като няма да е качествено. По-добре мятай читав мотор втора ръка за 500лв и карай.
#12
Публикувано 31 октомври 2017 - 16:52
като пусках темата имах впредвид някой, който има наблюдения над такъв мотор да даде някакви препоръки- нещо като "смени това, често се прецаква и е слабо място на този мотор" и т.н. Относно веригата- чел съм по форумите, че такава двойна верига мнооого трудно се разтегля, а и ако е разтеглена би трябвало да е шумна и да тропа, което не се чуваше при мен. Все пак, за да не я мисля в бъдеще да я сменя и нея, пък и като продам колата след време, да спестя евентуални неприятности на следващият собственик.
#13
Публикувано 31 октомври 2017 - 17:49
Колегите са прави, че отвори ли се мотор, се прави всичко като хората и с най-добрите възможни компоненти. Иначе са джамбазки изпълнения, които всички сме виждали, за жалост по-често от колкото ни се иска.
Тъжното е, че редовно в БГ отварянето на мотор, води до последващото му изхвърляне, поради таланта на главните действащи лица по ремонта
Този мотор като цяло няма грижи, все пак спокойно минават 500х.км. и идват в БГ на по 120, перфектни
разглобява се всичко, гледа се, подменят се износените елементи, сглобявате и... дано стане перфектно.
#14
Публикувано 06 ноември 2017 - 10:27
колата е готова, мотора мърка като швейцарски часовник! работи доста по- тихо, отколкото преди и въпреки, че не всичко още е сработило, има доста повече мощност от преди. имам още една грижа, но ще отворя нова тема, ако някой се сблъска с подобен проблем в бъдеще, да има готова сламка.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни