![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/0de5b45a85e5110d6955e1093d1f5e41?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Mercedes E270 W211 Пуши сиво когато е студена и при рязко натискане на газта!
Започната от nuki1981, 16 окт 2017 - 21:46:27
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 октомври 2017 - 21:46
Здравейте колеги!Сутрин когато е студена и работи намясто пуши сивобяло немога да го определя точно.Маслото за хиляда километра след смяната не е мръднало,нивото на водата също немърда,незнам откъде да започна търсенето на проблема.Помагайте с мнения.
#2
Публикувано 17 октомври 2017 - 00:35
Като за начало направи една диагностика на колата но на мен ми замирисва на дюзи.
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#3
Публикувано 17 октомври 2017 - 00:36
Като за начало направи една диагностика на колата но на мен ми замирисва на дюзи.
![Публикувано изображение](http://i40.tinypic.com/a3jmuo.png)
By Batev
#4
Публикувано 17 октомври 2017 - 07:34
Сутрин на студено е нормално да има бял дим - това е воден конденз. Би трябвало да изчезне като загрее.
Провери си и подгревните свещи и релето.
Провери си и подгревните свещи и релето.
#5
Публикувано 17 октомври 2017 - 08:16
Един съвет,когато е студена недей да я форсираш защото после ще се чудиш още повече защо пуши.
Изчакай да достигне работна температура и тогава я настъпвай.Помоли някой приятел да кара зад тебе и да гледа дали ще изпуши в движение като и подадеш газ.
#6
Публикувано 17 октомври 2017 - 08:45
Здравейте колеги!Сутрин когато е студена и работи намясто пуши сивобяло немога да го определя точно.Маслото за хиляда километра след смяната не е мръднало,нивото на водата също немърда,незнам откъде да започна търсенето на проблема.Помагайте с мнения.
Ако не прекъсва и работи равномерно,нямаш проблем.
#7
Публикувано 17 октомври 2017 - 12:37
Не прекъсва,работата на мотора е добре,сутрин пали без проблем просто ми се струва че пуши повече от това което трябва.Дали наистина е възможно да е от свещи или от релето?
#8
Публикувано 17 октомври 2017 - 13:02
Теоретично, ако някоя свещ е заминала или пък релето изключва прекалено бързо и не подгрява добре е възможно пушекът да се дължи на лошо изгаряне на дизела. Лесно ли пали на студено?
#9
Публикувано 17 октомври 2017 - 13:34
Здравейте колеги!Сутрин когато е студена и работи намясто пуши сивобяло немога да го определя точно.Маслото за хиляда километра след смяната не е мръднало,нивото на водата също немърда,незнам откъде да започна търсенето на проблема.Помагайте с мнения.
И аз си мислех така миналата година че има проблем, а се оказаха просто пари от конденза Дай едно клипче
#10
Публикувано 17 октомври 2017 - 13:36
Да,без проблем.Сега ми прави впечатление че пуши и когато е загряла повреме на движение!
#11
Публикувано 27 април 2018 - 16:06
Колега, реши ли се проблема, и ако да - как?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни