
Mercedes E270 W211 Пуши сиво когато е студена и при рязко натискане на газта!
Started by nuki1981, 16 Oct 2017 - 21:46:27
10 replies to this topic
#1
Posted 16 October 2017 - 21:46
Здравейте колеги!Сутрин когато е студена и работи намясто пуши сивобяло немога да го определя точно.Маслото за хиляда километра след смяната не е мръднало,нивото на водата също немърда,незнам откъде да започна търсенето на проблема.Помагайте с мнения.
#2
Posted 17 October 2017 - 00:35
Като за начало направи една диагностика на колата но на мен ми замирисва на дюзи.

By Batev
#3
Posted 17 October 2017 - 00:36
Като за начало направи една диагностика на колата но на мен ми замирисва на дюзи.

By Batev
#4
Posted 17 October 2017 - 07:34
Сутрин на студено е нормално да има бял дим - това е воден конденз. Би трябвало да изчезне като загрее.
Провери си и подгревните свещи и релето.
Провери си и подгревните свещи и релето.
#5
Posted 17 October 2017 - 08:16
Един съвет,когато е студена недей да я форсираш защото после ще се чудиш още повече защо пуши.
Изчакай да достигне работна температура и тогава я настъпвай.Помоли някой приятел да кара зад тебе и да гледа дали ще изпуши в движение като и подадеш газ.
#6
Posted 17 October 2017 - 08:45
Здравейте колеги!Сутрин когато е студена и работи намясто пуши сивобяло немога да го определя точно.Маслото за хиляда километра след смяната не е мръднало,нивото на водата също немърда,незнам откъде да започна търсенето на проблема.Помагайте с мнения.
Ако не прекъсва и работи равномерно,нямаш проблем.
#7
Posted 17 October 2017 - 12:37
Не прекъсва,работата на мотора е добре,сутрин пали без проблем просто ми се струва че пуши повече от това което трябва.Дали наистина е възможно да е от свещи или от релето?
#8
Posted 17 October 2017 - 13:02
Теоретично, ако някоя свещ е заминала или пък релето изключва прекалено бързо и не подгрява добре е възможно пушекът да се дължи на лошо изгаряне на дизела. Лесно ли пали на студено?
#9
Posted 17 October 2017 - 13:34
Здравейте колеги!Сутрин когато е студена и работи намясто пуши сивобяло немога да го определя точно.Маслото за хиляда километра след смяната не е мръднало,нивото на водата също немърда,незнам откъде да започна търсенето на проблема.Помагайте с мнения.
И аз си мислех така миналата година че има проблем, а се оказаха просто пари от конденза Дай едно клипче
#10
Posted 17 October 2017 - 13:36
Да,без проблем.Сега ми прави впечатление че пуши и когато е загряла повреме на движение!
#11
Posted 27 April 2018 - 16:06
Колега, реши ли се проблема, и ако да - как?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users