Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Избор на w211


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 simeonivanov22

simeonivanov22

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Posts:
  • Град:София

Posted 14 October 2017 - 21:49

Здравейте,

 

Извинявам се, най-вероятно има доста такива теми, но ми е наистина важно да разбера всичко, което трябва да знам за тази кола

 

Ето, че дойде време да си избера първата ми кола.

Разглеждах на доста места и това на което се спрях е w211/e60 (като МБ-то ми допадна повече)

Бюджетът е 12-15к (само за колата),

 

-Каква е разликата между е270,280,320 и кой модел е за предпочитане.

-Как да позная дали е фейслифтова и за тези пари дали може да се намери добър фейслифтов вариант?

-Бензин или дизел /кои са по проблемни/?

-За предпочитане ли е да е Авангард и какви са разликите между обикновенния и Авангарда?

-За предпочитане търся с навигация, но ако кажете, че няма смисъл (може би картите не са актуални и т.н) ще размисля :)

-Разхода на гориво не е от най-голямо значение, но ще се радвам да споделите за съотвените мотори

-Скъпа ли е за поддръжка (освен този спирачен модул който излизал много пари /преди фейс/), какви пари излиза обслужването и т.н?

 

 

Всякакви мнения са добре дошли и още един път се извинявам на админите/модераторите, ако вече съществува такава тема.

 

 


  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 14 October 2017 - 22:11

-Каква е разликата между е270,280,320 и кой модел е за предпочитане.

E270 е само преди фейслифта и е 5 цилиндъра редови. Е280 и Е320 са 6 цилиндрови. Преди фейса е редови мотора, след фейса е V6. За предпочитане са 6 цилиндровите мотори заради по-добрата динамика и че са по-балансирани.

 

-Как да позная дали е фейслифтова и за тези пари дали може да се намери добър фейслифтов вариант?

Фейслифта започва пред 2007 година. Познава се основно по различните фарове, брони и огледала. Ако си късметлия може да се намери читава фейслифтова ама може би с по-малко екстри.

 

-Бензин или дизел /кои са по проблемни/?

Дизелите си имат техните болежки като дюзи, ЕГР, турбо, колектори.

Бензинте си имат и те болежки. Течащи капаци на главите. Разход на масло. Верига и балансиращи валове при фейслифтовите мотори.

 

-За предпочитане ли е да е Авангард и какви са разликите между обикновенния и Авангарда?

Авантгарда като цяло има повече екстри от Класик и Елеганс. Но и Авантгарда обикновенно е по-нисък от другите. Ако ще го катериш основно по бордюри не е за предпочитане.

 

-За предпочитане търся с навигация, но ако кажете, че няма смисъл (може би картите не са актуални и т.н) ще размисля

Навигацията е NTG1 и има подробна карта за България и е използваема. Последните произведени бройки пък са с NTG2.5 който по-трудно се ъпдейтва но пък има вграден блутут. Познава се по това, че има слот за SD карта.

 

-Разхода на гориво не е от най-голямо значение, но ще се радвам да споделите за съотвените мотори

Разхода е много относително. Зависи от много фактори но като цяло дизела е много по-икономичен.

 

-Скъпа ли е за поддръжка (освен този спирачен модул който излизал много пари /преди фейс/), какви пари излиза обслужването и т.н?

Скъпа е като всеки мерцедес. Но е една идея по-евтино от БМВ. Най-скъпите ремонти сa SBC модула преди фейса. Възлите по еърматика (въздушното окачване). Проблеми с автомата, обикновенно при 7G-tronic.


  • 1

#3 simeonivanov22

simeonivanov22

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Posts:
  • Град:София

Posted 17 October 2017 - 20:30

Като каза дума за проблем с автоматика при 7Г-троник.

Явно ръчната е по-стабилна, но нещо за автоматиците?

Кое ще препоръчаш?


  • 0

#4 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 17 October 2017 - 20:36

Е класа ръчка си е живо наказание за евридей автомобил
  • 0

#5 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 17 October 2017 - 21:09

Като каза дума за проблем с автоматика при 7Г-троник.

Явно ръчната е по-стабилна, но нещо за автоматиците?

Кое ще препоръчаш?

 

Автоматик. 7Г троника не е по-проблемен от средно статистическа АСК. На колегата ми му се прецака платката на АСК-то на Инсигнията и ремонта е по-скъп, отколкото на 7Г троник.


  • 0

#6 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 17 October 2017 - 22:13

7G-tronic'а може би е една идея по-проблемен от 5g-tronic само заради платката. Иначе е по-добрата кутия и не е нещо което задължително ще се счупи.

Мерцедес на ръчка не бих си го причинил никога. А най-малкото на Е-класа.


  • 0

#7 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Posted 18 October 2017 - 09:22

7G-tronic'а може би е една идея по-проблемен от 5g-tronic само заради платката. Иначе е по-добрата кутия и не е нещо което задължително ще се счупи.
Мерцедес на ръчка не бих си го причинил никога. А най-малкото на Е-класа.

Подкрепям! Вече 6 години съжалявам че си купих Е-класа с ръчни скорости.
  • 0

#8 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 18 October 2017 - 09:31

Ако го интересува колегата, по мое мнение една от най-безпроблемните комбинации за този модел е следната: Преди фейса, 320 дизел редови(да гледа нещо на по-малко километри) с 5г троник и СБЦ. СБЦ-то ще глътне едни 1600лв в един момент, но това е единственото по-проблемно звено в модела.


  • 0

#9 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 18 October 2017 - 09:50

Ти си сигурно единственият човек, който би препоръчал pre-facelift кола пред facelift такава. Това го бях пуснал преди време: https://www.honestjo...opean-used-car/

 

Ето и още: https://www.driving....view-2002-2009/и http://www.clunkerture.com/home/2014/2/18/beautiful-but-horrible-2003-2005-mercedes-benz-w211-e-class

 

Over its seven-year lifespan the W211’s quality control was steadily improved and as a result it’s essential that you go for the newest car you can afford. You’re pretty much guaranteed to have problems with pre-facelift cars.

That facelift came in July 2006. It brought 2,000 changes focusing on improving build quality­.


  • 0

#10 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 18 October 2017 - 10:12

Ами да относителен е въпроса, но смея да твърдя, че на преди фейсовата главните компоненти мотор и кутия са по-здрави.


  • 0

#11 simeonivanov22

simeonivanov22

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Posts:
  • Град:София

Posted 18 October 2017 - 12:55

Благодаря за мненията, остава само да излезне нещо читаво :)


  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 18 October 2017 - 13:37

Ами между другото,аз също предпочетох да си купя 2004 Е500 4М,пред 2008 Е500 4М.
На едни и същи доказани километри,с почти едни и същи екстри на почти една цена,и двете "швейцарки".
Първата беше регистрирана,с много набити пари в нея(не че аз не набих също де),другата беше нов внос без номера с трудно преместване :),паметник...
  • 0

#13 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Posted 18 October 2017 - 14:22

Всеки случай е различен, но ако трябва да генерализираме, при фейслифтовите коли по дефиниция са изчистени много от "детските" проблеми. 


  • 0

#14 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 18 October 2017 - 14:53

Аз съм с технологията на фейслифтовите, проблеми не съм имал, но просто здравината на стария 320 мотор и кутия са безспорни. А другите детски болести, не мисля, че са сериозни и скъпи проблеми. Само за ръждата не знам как е положението...


  • 0

#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 18 October 2017 - 17:19

Всъщност,ако търсех дизел щях да избера фейслифтов автомобил.По-модерни изглеждат освен изчистването на детски болести.Пак зависи от конкретната бройка.
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users