Здравейте на всички.От скоро съм собственик на W208 2000г компресор 163кс, колата е на малко километри и работи отлично,бих искал да сложа ГИ,като за да си спестя главоболия,Моля за съвет от Вас какъв ГИ да монтирам и къде ,аз съм от София, но не е проблем да дойда и в някой друг град стига да си заслужава.
W208_200K_163Ph моля за съвет за ГИ
Started by Мартин Георгиев, 08 Oct 2017 - 11:17:21
11 replies to this topic
#1
Posted 08 October 2017 - 11:17
#2
Posted 08 October 2017 - 17:23
Търси колегата mitko fitnes ,той е професионалист. Ако можеш да си караш на бензин е по-добре, но ако си решил да я движиш на пръдня, той е човека.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Posted 10 October 2017 - 05:52
Не познавам колегата Mitko fitnes лично но по коментарите му дава вид че разбира от ГИ.
Аз не съм доволен от Ланди Ренцо в София на Маргел.
Най-добре карай на бензин.
Аз не съм доволен от Ланди Ренцо в София на Маргел.
Най-добре карай на бензин.
#4
Posted 10 October 2017 - 10:32
Лесен е за газициране 163кс стига да се ползват хубави компоненти и като се познават особеностите на автомобила.Благодаря че ме хвалите старая се но има и др които разбират,малко са но има...известните марки не са най-доброто просто реклама.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Posted 12 October 2017 - 12:54
Здравейте! Да се включа и аз в темата... На мен също ми предстои монтаж на ГИ и искам тук да запитам какво трябва да се монтира и какво би струвало. W203 200 Компресор седан. За да се получат добре нещата.
Изпратено от моят Lenovo A6020a46 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Lenovo A6020a46 с помощта на Tapatalk
#6
Posted 12 October 2017 - 13:25
Трябва хибав ГИ който е гъвкав откъм настройки за да се настрои добре турбо кола,също така редуктор със стабилно налягане и добър топлообмен и бързи инжектори които за захранят както на ниски така и на високи автомобила.Да изброявам марки не е уместно понеже по-правилно е да се намери добър газаджия който да газифицира,все пак всеки сам подбира компонентите според това с което работи.Съвета ми е да намериш кадърен газаджия по Варна за да не питаш после пак тук и да се мъчим да помагаме по интернет...трудничко ще е.Здравейте! Да се включа и аз в темата... На мен също ми предстои монтаж на ГИ и искам тук да запитам какво трябва да се монтира и какво би струвало. W203 200 Компресор седан. За да се получат добре нещата.
Изпратено от моят Lenovo A6020a46 с помощта на Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Posted 12 October 2017 - 19:43
Лошото за простосмъртните е че всеки газаджия си има своя теория и звучи убедително за неразбиращите...
От известно време имам такова впечатление.
За това и не мога да препоръчам такъв за Варна.
От известно време имам такова впечатление.
За това и не мога да препоръчам такъв за Варна.
#8
Posted 12 October 2017 - 20:19
Абсолютно си прав Daimler1
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Posted 15 October 2017 - 22:29
А за Шумен да знаете някой изпитан майстор на газовите уредби?
Изпратено от моят Lenovo A6020a46 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Lenovo A6020a46 с помощта на Tapatalk
#10
Posted 26 October 2017 - 13:12
Явно факта, че при мен Ландито е монтирано в Жабария е от значение, за 30к пробег 0 проблеми.
#11
Posted 14 November 2017 - 22:25
Аз карам точно такъв автомобил на газ монтирана в Бургас.Вече 10000км без проблем.Компютъра е LPG TECH OBD.Има минимална разлика с бензин,която е примерно 5%.
Aко имате някакви въпроси мога да ви дам координати на сервиза .Обща цена 1300лв.Поздрави.
#12
Posted 21 November 2017 - 23:36
Явно факта, че при мен Ландито е монтирано в Жабария е от значение, за 30к пробег 0 проблеми.
И при мен е така
Единствено смених старите инжектори с нови защото единия сдаде багажа и от тогава (над 60к) не съм имал проблеми с ГУ.
Инжекторите ги закупих от Ланди/Маргел с гаранция, като малко след смяната им, при по-рязко ускорение започна отново да гаси цилиндър. Бях с нови свещи, кабели, бобини и уверявах момчетата в сервиза, че няма как да е нещо от изброените. След близо час ровичкане, смяна на инжекторите с други нови и над 10км следене на компютъра в реално време се оказа, че е дефектирала свещ...определено взеха работата присърце и не ме пуснаха докато не открият проблема. Да вметна, че тази процедура не ми е струвала нищо.
CLK200 Kompressor - W208 '00
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users