Приятел със C32 М112K смени мотор поради калпава дюза на газта. Едното бутало се беше стопило от бедна смес.
Газова уредба на AMG
Started by Lenovo, 30 Sep 2017 - 10:08:01
32 replies to this topic
#16
Posted 04 October 2017 - 10:14
#17
Posted 04 October 2017 - 15:04
Ммдаа нормално,газаджии под път и над път които и хабер си нямат от това което вършат.Дюза не умира изведнъж както и веригата на мотора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#18
Posted 04 October 2017 - 15:46
Митко може да газифицира почти всякакви марки автомобили и аз лично бих се чул с него поне още 2-3 пъти, преди да реша каквото и да било. Да, кофти е да модифицираш най-висок клас мотор на скъпа марка, но в крайна сметка, ако работи добре и е по джоба на колегата, аз срамно не виждам.
#19
Posted 04 October 2017 - 16:02
Аз също съм мислел дали да не взема АМГ 6.3 и да му сложа газ.
Боли ме фара за срама и престижа, въпроса е, че доколкото съм чел както и да се направи компютъра на автомобила е почти невъзможно да се напасне точно към компютъра на газта. Със или без ОБД все ще има проблеми, все ще има бедна/богата смес и ще се псувам, че съм я сложил тази газ.
А лошото е, че сложиш ли я веднъж връщане назад няма.
Иначе от личен опит - на БМВ е36 няма проблем да сложиш газ идеално е
#20
Posted 04 October 2017 - 17:19
Връщане назад има,казва се демонтаж а и нормално да дава бедна-богата смес при толкова много горивни карти които има АМГ само един алгоритъм може да го копира и пригоди но малко газаджии го знаят,а даже колегата Паскал е намерил решение с настройка с широколентова сонда което не е кой знае колко скъпо...така че има начини въпрос на желание и липса на срам като спреш до колонка ГАЗ Аз лично бих предпочел тази комбинация отколкото бърз дизел който уж е хем бърз хем икономичен...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#21
Posted 04 October 2017 - 22:25
Нищо срамно няма, стига да е финансово оправдано и кадърно поставено. Ако е за евридейка, ок, след 20к км ще се избие цената, но ако ще е за кеф и ще се кара само за удоволствие, тогава е безмислено.
#22
Posted 04 October 2017 - 22:32
Аз пак казвам, проблем с кола на газ не съм имал. БМВ-то сякаш беше родено за газ.
Но много познати с мерцедеси имат големи драми. Един от клуба има много ядове с тази газ, със сигурност му е излязла по-скъпа от колкото да кара на бензин.
Друг е въпроса, че повечето газаджии са мега некадърни. И ако Митко може да я монтира, явно повечето не могат и в общия случай резултата е проблемен.
Не мога да коментирам повече, защото не познавам в детайли алгоритмите на компютъра. Знам само, че при БМВ по някаква причина става по-просто. Явно е и по-лесно.
Иначе дизела си е пак компромис както и да го гледаш. Ако е поне шестак дава някакъв баланс между вървеж и разход, само да не се разваля
#23
Posted 05 October 2017 - 21:36
Моя скромен опит сочи, че бърз и икономичен дизел няма. Само икономичен, или само бърз има, ама и двете заедно са химера най-невъзможна!
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Edited by mradulov, 05 October 2017 - 21:37 .
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#24
Posted 05 October 2017 - 21:47
300+ к.с. под 7/100... не е икономично,не е и бързо...
#25
Posted 05 October 2017 - 22:12
Тоя разход е за работа на място на час. Ако се движиш е друга бира, особенно из задръстване. Искаш ли доказателство? Ето го:
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Edited by mradulov, 05 October 2017 - 22:13 .
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#26
Posted 05 October 2017 - 22:48
щото бенца, дето продадох 2014г при такъв престой щеше да показва 40/100... ама 100 октана...
#27
Posted 05 October 2017 - 23:26
А пък моя и на място показва 40... пък, че и на газ
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#28
Posted 05 October 2017 - 23:35
Хубаво бях заключил темата.
Говорим за АМГ, авторът още гледа колите мобиле-то... наклонихме към дизели...
Следваща стъпка е тунинг проект: турбо на Prius, бившо такси, по-яки батерии от алибаба и метанов инжекцион с полски инжектори
Говорим за АМГ, авторът още гледа колите мобиле-то... наклонихме към дизели...
Следваща стъпка е тунинг проект: турбо на Prius, бившо такси, по-яки батерии от алибаба и метанов инжекцион с полски инжектори
#29
Posted 06 October 2017 - 06:39
Извинявам се за офтопика, ама това на снимките не е престой, това ми е ежедневното пътуване до офиса. На връщане е с 4-5 литра по-малко понякога...
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users