Задължително следващите гуми ще са със симетрична шарка. Оказа се че асиметричната не се разбира толкова добре със задното.
Какви гуми за зимата?Какви гуми за зимата с задното предаване?
Започната от Паламаров, 26 сеп 2017 - 18:56:45
зимни гуми
61 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 септември 2017 - 21:29
#17
Публикувано 28 септември 2017 - 21:42
Не можеше да е написано по-добре. Понеже не можех да реша, взех Конти 16ки за мен, Мишелин на жената... тя няма проблеми, щото е с предно... аз гледам да не се мятам в преспите и животът си вървиИ на края ако не можеш да решиш, взимаш Конти или Мишлен и може би няма да сгрешиш.
Между другото: първото си CLK го карах с Корморан 16ки, но беше ръчка и се справяше чудесно на всички зимни гаври, на които го подлагах. Продължавам да си предпочитам Конти-тата обаче.
#18
Публикувано 28 септември 2017 - 22:07
Аз карам с Nokian WR D4 195/65/15 и съм доволен, имат действително много ниско съпротивление при търкаляне, добра шарка и не са ми шумни. Поведението на колата е стабилно с тях в града, по завои и на магистрала, на планина съм ходил най-много до Железница и не съм ги тествал в така да се каже тежки зимни условия. Считам, че за средностатистическата българска зима са много подходящи с оглед съотношението цена/качество Не смятам, че теми като тази са безполезни, защото всеки би похвалил собствените си гуми, по скоро всеки споделя опита и впечатлението от гумите, с които кара или е карал, за да бъде полезен за човека, който пита Континентал си е Континентал - супер гума, зависи от бюджета, с който разполагаш.
#19
Публикувано 28 септември 2017 - 22:18
Карам с размера, определен за автомобила, нещо лошо ими нередно ли има, а това, че някои карате със 17, 18, 19 цола и т.н., мен не ме интересува, а и въпроса на колегата не е за размер, а за марка, така че, не изпъквате с подобни коментари.
Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk
#20
Публикувано 28 септември 2017 - 22:19
Имам предвид най-вече факта, че много зависи за какво ти е съответната гума....Не смятам, че теми като тази са безполезни, защото всеки би похвалил собствените си гуми, по скоро всеки споделя опита и впечатлението от гумите, с които кара или е карал, за да бъде полезен за човека, който пита Континентал си е Континентал - супер гума, зависи от бюджета, с който разполагаш.
Една зима карах с Gislaved Nord Frost 3 - отдавна не се произвежда, агресивен грайфер и много мека гума, на сняг все едно си с вериги, ама на чист асфалт като чукнеш волана задницата се клати една минута. Тая гума за едни е перфектната зимна гума, за други (като мен, макар и да съм скиор) е абсолютно ненужно мека и неприятна за каране в нашия регион, всеки различно вижда нещата. И се получава - тая е супер, оная е страхотна и т.н. Да, те може да са хубави, но са с различна насоченост.
За това темата се обезсмисля.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от Bokouser: 28 септември 2017 - 22:22
#21
Публикувано 28 септември 2017 - 22:41
Мисля ,че МБ се кара с най добрите гуми.Да съответства на марката -Конти, Дънлоп,Мишлен..иначе кофти комбинация..И кинти винаги се намират за хубави гуми.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
#22
Публикувано 29 септември 2017 - 05:46
Който иска най-доброто взима гуми с хомологация МО.
Ясно е, че има търговски момент, но със сигурност няма да има грешен избор. Един и същи модел гума при някои производители има различна шарка за някои хомологации. Едва ли е случайно
Отделно размера има много голямо значение. Когато един размер стане масов, минава в по-ниския клас автомобили (които нямат чак такива изисквания) и самите производители струва ми се развалят качеството и почват да ги продават в Кауфланд. Тоест една гума се произвежда по различен начин за 205/55/16 и някоя 18-ка. С това не искам да ангажирам никого, просто са си мои наблюдения
Ясно е, че има търговски момент, но със сигурност няма да има грешен избор. Един и същи модел гума при някои производители има различна шарка за някои хомологации. Едва ли е случайно
Отделно размера има много голямо значение. Когато един размер стане масов, минава в по-ниския клас автомобили (които нямат чак такива изисквания) и самите производители струва ми се развалят качеството и почват да ги продават в Кауфланд. Тоест една гума се произвежда по различен начин за 205/55/16 и някоя 18-ка. С това не искам да ангажирам никого, просто са си мои наблюдения
Този пост е редактиран от drjivago: 29 септември 2017 - 05:52
#23
Публикувано 29 септември 2017 - 14:09
Контито е на път. Януари ще пътувам от Германия към България и трябва да съм сигурен поне в гумите. Туба с бензин и комплект вериги също ще взема с мен. гумите купих от амазон за по няма и 52 евро. Нокиан е 50 евро и не си струва компромиса. Благодаря на всички които обърнаха внимание на въпроса ми и споделиха мнение и впечетления!
#24
Публикувано 04 октомври 2017 - 11:50
Гумите дойдоха, с Дот на 2 седмици. Изглеждат добре, дано да са и така добри както се надявам.
Изпратено от моят Lenovo A6020a46 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Lenovo A6020a46 с помощта на Tapatalk
#25
Публикувано 04 октомври 2017 - 13:35
Добри са.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#26
Публикувано 10 октомври 2017 - 20:02
За да не отварям нова тема, а в тази имаше и коментари за Нокиан, накой има ли непосредствени наблюдения от NOKIAN Wr Suv3 255/60 R17 106H TL, да сподели мнение?
#27
Публикувано 10 октомври 2017 - 21:49
Колеги, понеже във всяко второ мнение се споменава "задно", да вметна - няма нищо лошо в задното. За задно това, за задно онова.
Колите с предно също боксуват, просто не поднасят и от там идва схващането, че били по-глупако устойчиви. С предно е по-лесно да тръгнеш зимата отколкото да се задържиш на пътя, и то не във всички случаи.
Поднасянето е до голяма степен от настройка на окачването. Другото е подаването на газта.
Започват мократа настилка, студовете, мъглите, след месец и заледявания може да има. Онзи ден в дъжда и аз бях изненадан, че потегляйки в завой, мачкам газта и вместо да се изстрелям напред, оборотомерът вдига стрелката, а задницата само леко приритва. Идва сезона на по-отговорното подаване на газ.
От два дни съм със зимните гуми и не съжалявам, че втората половина на октомври щяла да бъде по-топла. Сутрин е 5-10 градуса.
Нищо не може да замени 4-те нови зимни гуми. След 5-тия сезон каквато и да е гума, не е същата като нова.
#28
Публикувано 19 октомври 2017 - 09:46
Здравейте, искам да попитам на спорт пакет 225/45/17 отпред и 245/40/17 отзад, мога ли да сложа 225/45/17 отпред и отзад искам зимните да са един размер ?
#29
Публикувано 19 октомври 2017 - 13:19
Като гуми може, но ако мислиш да ги слагаш на същите джанти, имай предвид, че задните джанти са по-широки и ще застанат по различен начин.
Най-добре си намери комплект еднакви джанти за зимните.
Този пост е редактиран от Bokouser: 19 октомври 2017 - 13:19
#30
Публикувано 19 октомври 2017 - 17:18
И аз съм пред същата дилема, купих колата с тези зимни гуми и мислех, че е ОК. Така или иначе другата зима мисля да взема 16ки
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни