Здравейте
От известно време баща ми е решил да си взема нов джип. Спрял се е на Mercedes ML 2012-2013г. (след facelift-a) и VW Touareg 2012-2013г. Много се колебае между двата автомобила, затова аз му предложих да пусна тема в някой форум, за да ти кажат хората, кой е най-правилния избор. Идеята на тази тема е да дадете съвети относно автомобила (какъв мотор, дали е здрава машина или е кекав и т.н.) и с какво превъзхожда Touareg-a. Също мисля, че е важно да споделя, че джипът ще се кара главно градско и извънградско (магистралата). По баири и черни пътища не ходим често (1-2 годишно). Като цяло това е.
Благодаря предварително и лек ден/вечер
Съвет за покупка на ML
Started by VKG, 20 Sep 2017 - 14:41:23
10 replies to this topic
#1
Posted 20 September 2017 - 14:41
#2
Posted 20 September 2017 - 21:07
На баща ти явно му трябва сув, щото нито едно от двете не е джиБ. Аз бих заложил на Мерцедеса, нищо, че в момента карам Ауди. Най-малкото на Бенца не му краднат фаровете всяка вечер. Откъм двигател бих заложил на 500 бензинец.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Edited by mradulov, 20 September 2017 - 21:07 .
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Posted 20 September 2017 - 23:17
Ако търси динамика и заиграване с шофирането-Тоарег.За фаровете е вярно,голям проблем!
Ако търси комфорт и широко пространство-МЛ.И двете коли са много качествени.
Хубаво е да се търси кола на по-малко или около 100000км.реални.
Ако търси комфорт и широко пространство-МЛ.И двете коли са много качествени.
Хубаво е да се търси кола на по-малко или около 100000км.реални.
#4
Posted 20 September 2017 - 23:50
Здравейте
Искам само да уточня, че автомобилът ще е дизел. Като цяло бащата не харесва бензин. Затова ако може да ми препоръчате някой читав дизелов двигател (специално за Ml-а). За Tuareg-а знам, че 3.0TDI 248 к.с е много качествен (поне така казват ).
Лек ден/вечер
#5
Posted 21 September 2017 - 05:59
И при двата автомобила няма особенно голям избор на дизели, така че успех с покупката.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Posted 21 September 2017 - 08:15
Според мен МЛ-а спокойно може да се вземе до 300к километра. На тази кола километрите не й тежат на нито един мотор, ако се подържа добре. Най-много да рециклира някоя и друга възглавница, торка на скоростите или управлението на турбото(говоря за подържана кола на повечко километри). И 320цди и 350цди и 350 бензин и 500 бензин спокойно могат да изкарат 500-600к при добра подръжка, а има коли които се карат и на много повече километри.
Ако се реши таурег - само да не се взема 3.0тди. Няма такъв гробарник просто. Само намерете схемата на веригите му и я сравнете с тази на 320цди.
Edited by vonko1988, 21 September 2017 - 08:16 .
#7
Posted 21 September 2017 - 08:42
Фолксваген и производните им марки, с дизела много, много не се обичат ....особено по-големите мотори.
И двата автомобила са много рискови за покупка втора/трета ръка, но надмощие в чупенето има Туарег, според мен.
Ако може да се вземе от дилър в чужбина е най-добре, въпреки по-високата цена, в последствие се спестяват много и скъпи ремонти.
#8
Posted 21 September 2017 - 10:07
Фолксваген и производните им марки, с дизела много, много не се обичат ....особено по-големите мотори.
И двата автомобила са много рискови за покупка втора/трета ръка, но надмощие в чупенето има Туарег, според мен.
Ако може да се вземе от дилър в чужбина е най-добре, въпреки по-високата цена, в последствие се спестяват много и скъпи ремонти.
Официалните Дилъри в БГ също са ОК ..
няма нужда човек да купува от чужбина стига да има това което търси тук
Моя Мл е от представителство на ФВ в София и откакто го имам ( 2 години ) само масла и филтри + накладки и дискове ни хън , ни мън е казал
Едит : ЗА Фв-то
Фаровете се укрепват срещу 200 кинта в специализиран сервиз в София и при опит най много да ти ги счупят от яд
При наличието на каско - това не мисля , че ще е чак такъв проблем по скоро загуба на време
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#9
Posted 21 September 2017 - 10:50
Чух че им опъвали някакви проволки от зад и пак намирали начин да ги отрежат.В нета продавали тип сутиени пластмасови,където като паркираш захапват гумите и скрива до средата на капака всичко.Това за Туарег и Кайен.
#10
Posted 21 September 2017 - 14:39
Моя бояджия в София казва че ги хващал добре и нямали сваляне, ама не съм ги тествал
#11
Posted 21 September 2017 - 14:51
Здравейте
Да и аз съм чувал, че на Touareg и Cayenne им крадат фаровете много лесно. Един приятел ми обясняваше, че ако вземем Touareg-а да идем в някой сервиз и да ни ги закрепят с някакви щифтове. Абе с каквото и да ги закрепиш като цяло, щом са решили да крадат, ще крадат.
Искам също да попитам между ML 250 (204 к.с) BlueTec и ML 350 (258 к.с) BlueTEC има ли голяма разлика като здравина и т.н. Идеята е, че баща ми не е от хората, които карат особено бързо и не смятам за ужно да взема по-големия мотор, стига само това да е разликата. Разбира се, ако е по-кекав малкия мотор, взимаме по-големия. И също това BlueTEC какво точно трябва да означава ?
Благодаря и лек ден/вечер
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users