
W203 - 4Matic [обща тема]
Започната от kdl, 14 сеп 2017 - 14:16:58
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 септември 2017 - 14:16
Колеги, имате ли някъде в архивите систематизирана информация за 4Матик системите при W203.
Напоследък се хващам, че оглеждам 203ки бензин, с големи мотори.
Тази конфигурация не ми е позната. Видях, че има 2 кардана, предния диф изглежда седи в картера.
Постоянно ли е зацепена?
Как е %.
Предполагам предното окачване е доста по-различно, което не е драма.
Някой спомена че нещо протича при тях...
Ще се радвам, ако успеем да систематизираме тема, с познание за модела.
#2
Публикувано 14 септември 2017 - 17:42
Така като го гледам е същото като при 210. Постоянно е зацепено в съотношение 60/40 заден-преден мост. Два отворени дифа, без никакви хидравлични, механични или ел. блокажи в тях.
#3
Публикувано 14 септември 2017 - 20:05
Предния диф не е в картера, а до него. Едната полуоска минава през картера.
Амортисьора е различен, пружината и тампона са еднакви.
Долу не е с два носача, а с един цял.
Шенкела, лагера и главината са различни.
Има отделна раздатка, отделна от кутията.
#4
Публикувано 15 септември 2017 - 14:42
Проблеми с лагерите е тунела на картера.


#5
Публикувано 20 септември 2017 - 15:52
Предполагам при 211 е същото...Проблеми с лагерите е тунела на картера.
Има ли обиране на луфтове на лагерите после или не?
Сигурен отговор ми трябва.
#6
Публикувано 20 септември 2017 - 16:59
Предполагам при 211 е същото...
Има ли обиране на луфтове на лагерите после или не?
Сигурен отговор ми трябва.
Лагера на дългата полуоска е 1, принципно разбие ли се леглото се сменя картера. Обаче съм чувал за уплътняване на луфта с водопроводна тефлонова лента и казват ме ставало супер
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#7
Публикувано 20 септември 2017 - 17:11
Мисля че става въпрос за късата полуоска,тая пред пасажера.Лагера където влиза карето на полуоската.
#8
Публикувано 21 септември 2017 - 15:40
Късата полуоска завършва със шлица, лагера най-вероятно е в предния диф. И определено не е консуматив. Все едно лагера на задния диф.... има ли масло всичко е ОКМисля че става въпрос за късата полуоска,тая пред пасажера.Лагера където влиза карето на полуоската.
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#9
Публикувано 21 септември 2017 - 15:59
Масло има и не е текло изобщо.Рециклирах полуоска или по-точно карето и,чиято шлица влиза в лагера.Луфта обаче продължава да го има.Няма виене.Има едно леко претрисане при потегляне ляво-дясно,докато набере инерция.Предницата претриса.Във волана не се усеща нищо.Това при хубаво тръгване.При леко и плавно тръгване не се усеща нищо.Късата полуоска завършва със шлица, лагера най-вероятно е в предния диф. И определено не е консуматив. Все едно лагера на задния диф.... има ли масло всичко е ОК
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#10
Публикувано 21 септември 2017 - 16:15
Има лагер в картера, сух. Не се маже от маслото в картера. Не се маже от нищо. На лявата полуоска.
#11
Публикувано 21 септември 2017 - 16:34
Има лагер в картера, сух. Не се маже от маслото в картера. Не се маже от нищо. На лявата полуоска.
Пред пасажера трябва да е дясна полуоска.За нея става въпрос.И дали свободно може да се смени лагера,а не с обиране на луфтове.
#12
Публикувано 21 септември 2017 - 19:55
Така,като стане ясно,ще пиша.Предполагам към края на др.седмица ще е.
#13
Публикувано 21 септември 2017 - 20:45
Ааааха...
Да, дясната е пред пасажера.
Дясната влиза в диференциала, там вътре има лагер. За да се смени се разглобява. Не се натягане нищо допълнително. От другата страна влиза в главината, и там няма какво да натягаш.
Луфта аксиален ли е, радиален ли?
Колко е луфта?
Луфт в преддния кардан има ли?
Да, дясната е пред пасажера.
Дясната влиза в диференциала, там вътре има лагер. За да се смени се разглобява. Не се натягане нищо допълнително. От другата страна влиза в главината, и там няма какво да натягаш.
Луфта аксиален ли е, радиален ли?
Колко е луфта?
Луфт в преддния кардан има ли?
#14
Публикувано 21 септември 2017 - 21:22
Луфта на диференциала е аксиален.Има радикален луфт на пр.кардан.Първо ще рециклирам карданчето в Асеновград и после ще видя.Ааааха...
Да, дясната е пред пасажера.
Дясната влиза в диференциала, там вътре има лагер. За да се смени се разглобява. Не се натягане нищо допълнително. От другата страна влиза в главината, и там няма какво да натягаш.
Луфта аксиален ли е, радиален ли?
Колко е луфта?
Луфт в преддния кардан има ли?
Факт е че като набия здраво каучука и вибрациите ляво-дясно си продължават до края на ускорението.Аз клоня към пр.кардан и по-точно прее@ани шлици.Но е факт че има луфт в пр.диф и там се филмирам...
Въпреки че днес ме питаха-:провериха ли ти пр.тампони на гредата,защото 4-матика ги къса...Мисля,че всичко възможно се провери за да се стигне до някаква диагноза.Специално на този сервиз за ходова част вярвам много и от 20+години.
Само искам да е нещо което може да се направи в Бг...
Не че от предишния ми опит с МБ ми е ясно че мога 100000 км да карам така...
Уфффф клавиатурата си пише каквото си иска!
Този пост е редактиран от daimler1: 21 септември 2017 - 21:28
#15
Публикувано 21 септември 2017 - 21:32
Ай сега за Българете(всеизветсни простаци), които ненса от РусЕ да обясниш аксиален и радиален луфт, че некой авто-професор ще зачеше за радиКалния луфт.
А авто-професор е като авто-тел, ако бил близо до кола повече от 5 минути вече е авто-...
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
А авто-професор е като авто-тел, ако бил близо до кола повече от 5 минути вече е авто-...
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни