Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W203 - 4Matic [обща тема]


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 септември 2017 - 14:16

Колеги, имате ли някъде в архивите систематизирана информация за 4Матик системите при W203.
Напоследък се хващам, че оглеждам 203ки бензин, с големи мотори.
Тази конфигурация не ми е позната. Видях, че има 2 кардана, предния диф изглежда седи в картера. 
 
Постоянно ли е зацепена?
Как е %.
Предполагам предното окачване е доста по-различно, което не е драма.
Някой спомена че нещо протича при тях...
 
Ще се радвам, ако успеем да систематизираме тема, с познание за модела.
 
Прикачен файл  4-Matic.jpg   27,48K   34 Брой сваляния Прикачен файл  shema_4matic.jpg   40,65K   24 Брой сваляния
 

  • 0

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 14 септември 2017 - 17:42

Така като го гледам е същото като при 210. Постоянно е зацепено в съотношение 60/40 заден-преден мост. Два отворени дифа, без никакви хидравлични, механични или ел. блокажи в тях.


  • 0

#3 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 830 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 14 септември 2017 - 20:05

Предния диф не е в картера, а до него. Едната полуоска минава през картера.

Амортисьора е различен, пружината и тампона са еднакви.

Долу не е с два носача, а с един цял.

Шенкела, лагера и главината са различни.

Има отделна раздатка, отделна от кутията.


  • 2

#4 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 септември 2017 - 14:42

Проблеми с лагерите е тунела на картера.


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 септември 2017 - 15:52

Проблеми с лагерите е тунела на картера.

Предполагам при 211 е същото...
Има ли обиране на луфтове на лагерите после или не?
Сигурен отговор ми трябва.
  • 0

#6 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 898 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 20 септември 2017 - 16:59

Предполагам при 211 е същото...
Има ли обиране на луфтове на лагерите после или не?
Сигурен отговор ми трябва.


Лагера на дългата полуоска е 1, принципно разбие ли се леглото се сменя картера. Обаче съм чувал за уплътняване на луфта с водопроводна тефлонова лента и казват ме ставало супер


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 септември 2017 - 17:11

Мисля че става въпрос за късата полуоска,тая пред пасажера.Лагера където влиза карето на полуоската.
  • 0

#8 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 898 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 21 септември 2017 - 15:40

Мисля че става въпрос за късата полуоска,тая пред пасажера.Лагера където влиза карето на полуоската.

Късата полуоска завършва със шлица, лагера най-вероятно е в предния диф. И определено не е консуматив. Все едно лагера на задния диф.... има ли масло всичко е ОК


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 септември 2017 - 15:59

Късата полуоска завършва със шлица, лагера най-вероятно е в предния диф. И определено не е консуматив. Все едно лагера на задния диф.... има ли масло всичко е ОК
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg

Масло има и не е текло изобщо.Рециклирах полуоска или по-точно карето и,чиято шлица влиза в лагера.Луфта обаче продължава да го има.Няма виене.Има едно леко претрисане при потегляне ляво-дясно,докато набере инерция.Предницата претриса.Във волана не се усеща нищо.Това при хубаво тръгване.При леко и плавно тръгване не се усеща нищо.
  • 0

#10 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 830 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 21 септември 2017 - 16:15

Има лагер в картера, сух. Не се маже от маслото в картера. Не се маже от нищо. На лявата полуоска.
  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 септември 2017 - 16:34

Има лагер в картера, сух. Не се маже от маслото в картера. Не се маже от нищо. На лявата полуоска.


Пред пасажера трябва да е дясна полуоска.За нея става въпрос.И дали свободно може да се смени лагера,а не с обиране на луфтове.
  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 септември 2017 - 19:55

Така,като стане ясно,ще пиша.Предполагам към края на др.седмица ще е.
  • 0

#13 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 830 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 21 септември 2017 - 20:45

Ааааха...
Да, дясната е пред пасажера.
Дясната влиза в диференциала, там вътре има лагер. За да се смени се разглобява. Не се натягане нищо допълнително. От другата страна влиза в главината, и там няма какво да натягаш.

Луфта аксиален ли е, радиален ли?
Колко е луфта?
Луфт в преддния кардан има ли?
  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 септември 2017 - 21:22

Ааааха...
Да, дясната е пред пасажера.
Дясната влиза в диференциала, там вътре има лагер. За да се смени се разглобява. Не се натягане нищо допълнително. От другата страна влиза в главината, и там няма какво да натягаш.
Луфта аксиален ли е, радиален ли?
Колко е луфта?
Луфт в преддния кардан има ли?

Луфта на диференциала е аксиален.Има радикален луфт на пр.кардан.Първо ще рециклирам карданчето в Асеновград и после ще видя.
Факт е че като набия здраво каучука и вибрациите ляво-дясно си продължават до края на ускорението.Аз клоня към пр.кардан и по-точно прее@ани шлици.Но е факт че има луфт в пр.диф и там се филмирам...
Въпреки че днес ме питаха-:провериха ли ти пр.тампони на гредата,защото 4-матика ги къса...Мисля,че всичко възможно се провери за да се стигне до някаква диагноза.Специално на този сервиз за ходова част вярвам много и от 20+години.
Само искам да е нещо което може да се направи в Бг...
Не че от предишния ми опит с МБ ми е ясно че мога 100000 км да карам така...
Уфффф клавиатурата си пише каквото си иска!

Този пост е редактиран от daimler1: 21 септември 2017 - 21:28

  • 0

#15 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 21 септември 2017 - 21:32

Ай сега за Българете(всеизветсни простаци), които ненса от РусЕ да обясниш аксиален и радиален луфт, че некой авто-професор ще зачеше за радиКалния луфт.
А авто-професор е като авто-тел, ако бил близо до кола повече от 5 минути вече е авто-...

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни