Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми w210 e200 2,2 CDI


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 Atila95

Atila95

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Silistra
  • Автомобил:
    W210 e200 2.2CDI 116HP 6gear manual.

Публикувано 11 септември 2017 - 15:09

Здравейте колеги, нов съм във форума и съм горд собственик на MB.

Таа имам няколко проблеми в колата си w210, е200 2.2CDI 116HP, 6 степенна скоростна кутия. Кода на двигателя не знам. Това са данните на колата които ги знам аз.

Проблемите са следните.

1. Постоянно светят, ABS, (ESP/BAS) също и ASR. Питах предишния собственик на колата, след смяна на стоп машинка се е появил проблема. Пробвах със варианта пълен ляв пълен десен не се оправя проблема. Зимата идва и няма как да карам без ESP и ABS. Кажете ми решение за проблема ?! Благодаря предварително.

2. Колата в хладно време или през нощта не загрява добре, само в големи жеги и при пуснат климатик градусите се качват до 80 градуса, през нощта или в хладно време максимум до 40 се качва, чудя се дали е от термостат-а да го сменям или не щот ми предстои смяна на дискове, накладки масло и т.н... Също колата ако не загрява добре парното или климатика не духа само след като загрее добре тогава духа и то със прекъсвания. Например като извадя на свободна спира да духа или като вкарвам на скорост. Тоест както си иска духа... :D Само при жегите когато градуса е в 80 тогава духа нормално. Поне аз така установих.

3. Десния ми габарит не свети, смених крушката но уви пак не иска да свети?! Има ли специален бушон за десния габарит или да търся хлабава връзка.

4. Как мога да сменя крушките(Диодите) от таблото на борда, също не показва часа и градуса трябва и лентовите кабели да се сменят, има ли колеги които ремонтират табла срещу заплащане.

За сега са това въпросите ми към ВАС.

Ако темата е в грешният раздел или не съм спазвал някои от правилата моля модераторите да ме поправят.

Благодаря Ви за вниманието.
  • 1

#2 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 11 септември 2017 - 15:27

Здрасти колега, ето моето мнение за въпросите ти.

 

1.) По-скоро не е сменил стоп машинката или е сложил втора употреба или боклучава колкото да я продаде... Без диагностика само ще мятаме боб, закачете я, да се прочете... Ще си каже сама.

 

2.) Загряването, термостат! Това поколение цди има втори термостат отпред при малкия радиатор, прегледай го, моя съвет би бил да смениш и него.

 

3.) Крушката сигурно е кофти връзка, прищипан кабел, разчекната фасунка.

 

4.) Има теми във форума дори има една много детайлна от колегата kdl мисля че е в раздела CLK (208).

 

Успех!


  • 0


#3 Atila95

Atila95

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Silistra
  • Автомобил:
    W210 e200 2.2CDI 116HP 6gear manual.

Публикувано 11 септември 2017 - 17:19

То колата е внос от Белгия, както се вика първи собственик съм аз в България :D
Стоповете не са светели на времето като минава преглед там и го е сменил... Не ми се струва , че е втора употреба защото колко струва една стоп машинка ? 20-30 лв там сигурно по евтино.... Но кой знае, очаквам следващите отговори. Благодаря ти колега.

Забравих да спомена, като гася колата на скорост при тръгване от място на контакт не светят ABS и ESP след като запалвам пак светят.

P.S
Вкарах на диагностика в Силистра но уви не могат да изтрият грешките мисля, че софта беше xentry за МБ. Само ми оправиха проблема със ключа, ezs модула понякога не искаше да се гаси на контакт и го гасях на скорост и след диагностика пича ми каза да сменям целият ключ но се оправи само по себе си.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни