Не съм съгласен с колегата,за смяната от тесни на широки.Аз ги смених с широки,от Лион,верно е за качетвото,с много труд и кит ги изправихме и напаснахме защото са криви.Но с едно нещо превъзхождат другите -дебела пластмаса.Всичко ми излезе 300лв.Навсякаде ми искаха 600лв.за втора употреба,залепих ги с черен силикон,няма грешка.От 2г.до сега в квартала само мойте лаисни си стоят на колата.Много е важно да се обиколи лаисната със силикон,като се поставя.Извинявам се за офтопика ама отдавна изкам да попитам аз като съм с тънки лайсни мога ли да сложа широки и някаква схемичка ако имате да видя кое къде е.

Кражба на лайсните
Започната от doc, 22 мар 2007 - 09:33:17
24 мнения по тази тема
#16
Публикувано 24 март 2007 - 08:09
#17
Публикувано 24 март 2007 - 08:23
Моите БЯХА малко криви,строшени щипки имаше и не стояха много добре.Залепих ги с епоксидна смола - едно такова като 2 спринцовки свьрзани заедно.Забьркваш смолата,слагаш под лайсната,притискаш за 5 минути и става БЕТОН.
.
#19
Публикувано 25 март 2007 - 01:21
Последното,от автоморга в провинцията 250лв. втора употреба,чакам.Един апел към всички в този сайт-не купувайте и не поръчвайте на крадците,утре и на вас може да се случи.Пет пъти по скъп от моя Мерджо си седи на улицата без никакви проблеми от месеци,а аз с 15 годишна кола една вечер не я прибрах в автокъщата и ето.Мисля като колегата където ще сменя лайсните,ама обратно да слагам от тънките

#20
Публикувано 25 март 2007 - 16:02
А тези от автоморгата ,дали няма да са поръчка и да остане друг мерцедес без лайсниПоследното,от автоморга в провинцията 250лв. втора употреба,чакам.Един апел към всички в този сайт-не купувайте и не поръчвайте на крадците,утре и на вас може да се случи.Пет пъти по скъп от моя Мерджо си седи на улицата без никакви проблеми от месеци,а аз с 15 годишна кола една вечер не я прибрах в автокъщата и ето.Мисля като колегата където ще сменя лайсните,ама обратно да слагам от тънките

#21
Публикувано 26 март 2007 - 13:37
Дано да не си прав,но ми казаха че ги имат в наличност.
#22
Публикувано 26 март 2007 - 19:47
Тва е много мизерна история и никак няма да се учудя ако едни и същи лаисни обикалят от кола на кола!!!
Виждал съм мерцедес без лайсни и никак не е работа тва!!!
Да земем да не купуваме лаисни втора употреба освен ако не виждаме с очите си как и от коя кола се свалят!!!
Виждал съм мерцедес без лайсни и никак не е работа тва!!!
Да земем да не купуваме лаисни втора употреба освен ако не виждаме с очите си как и от коя кола се свалят!!!
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#23
Публикувано 30 март 2007 - 11:56
Здравей аз съм от Пазарджик, прочетох за проблема ти в Пазарджик има две автоморги скоро ходих и видях че са докарали 2бр.- 124 само предна дясна врата е ударена и лайсните си стояха не е толкоз скъпо като София намират се на изхода посока едно близко село Званичево към 3-4км. от града ако ти се идва или минаваш провери за цените.
#24
Публикувано 02 април 2007 - 01:26
Моля те за някакъв телефон,да не се разкарвам напразно,много съм зле със свободното време.
#25
Публикувано 05 октомври 2007 - 10:52
Моите БЯХА малко криви,строшени щипки имаше и не стояха много добре.Залепих ги с епоксидна смола - едно такова като 2 спринцовки свьрзани заедно.Забьркваш смолата,слагаш под лайсната,притискаш за 5 минути и става БЕТОН.
Каква е идеята тука? Фиксираш лайсната за кароцерията? Че ако се счупят (от удар или от зложелателство при опит за кражба) после какво? На стъргане и бояджия половината кола?

190E 2.0 1992г. Бензин. Сив-металик. Седан.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни