Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Бавна смяна при автоматик


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 nike_33

nike_33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 30 август 2017 - 16:31

Здравейте колеги!Става въпрос за Е320 бензин 2005година.Започнах да забелязвам че смяната между скоростите е някак си бавна и мудна.Не е както при другите да си сменя бързо скоростите.Даже съм забелязал че понякога покачват се оборотите а колата не е сменила следващатата предавка още и в един момент рязко вкарва скорост.Все едно се чуди дали да превключи.Иначе ги сменя плавно като цяло без ритане.Дали проблема не е в мозъка на кутията или нещо друго има?


  • 0

#2 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 август 2017 - 21:24

На първо време е желателно някой да ти направи една диагностика (тук визирам колата да бъде прочетена със Стар) и да се види дали няма грешки с датчиците на платката.

 

Ако всичко е наред бих заложил на смяна на масло, гарнитура, букса и филтър (и все пак да се свали мозъка да се прегледа за някакви дефект).

 

Ако и след това не се оправи.. има не малка вероятност да е от хидротрансформатора (такова приплъзване при мен се получаваше, тъй като вътре беше влязла вода и...)


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#3 nike_33

nike_33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 30 август 2017 - 22:59

Масло филтър букса пакети и мозък(не нов) и семеринги ги смених преди около 6 месеца понеже риташе между предавките.И тогава нямаше никакви записани грешки.И забелязвам че като позагре хубаво тогава започва да го прави.Иначе като е студена сменя без проблем,а реално би трябвало да е обратното когато загре да сменя по-добре?


  • 0

#4 nike_33

nike_33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 30 август 2017 - 23:02

Иначе за петък съм си записал час в БС да я закачат.Както и за един софтуерен ъпдейт на мотор и скорости.


Този пост е редактиран от nike_33: 30 август 2017 - 23:06

  • 0

#5 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 31 август 2017 - 06:19

Иначе за петък съм си записал час в БС да я закачат.Както и за един софтуерен ъпдейт на мотор и скорости.

 

И моя превключва бавно, даже леко приплъзва при смяна на предавките, а е след основен ремонт и ще трябва да я водя на чичо доктор.
Иначе аз съм ресетвал скоростите и колата рязко се промени, но след седмица пак се адаптира според начина на ми на шофиране и пак стана мудна. Това което ме заинтригува е този ъпдейт на  софтуер какво ще промени в поведението на скоростите и мотора?


  • 1

#6 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 31 август 2017 - 06:20

Масло филтър букса пакети и мозък(не нов) и семеринги ги смених преди около 6 месеца понеже риташе между предавките.И тогава нямаше никакви записани грешки.И забелязвам че като позагре хубаво тогава започва да го прави.Иначе като е студена сменя без проблем,а реално би трябвало да е обратното когато загре да сменя по-добре?

Реално не мислиш правилно,като загрее маслото става по-рядко и проблемите стават очевидни с преплъзването.

    Като за начало си виж имаш ли масло в кутията и не става ясно дали е 5 или 7 степенния автомат.


  • 0

#7 nike_33

nike_33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 31 август 2017 - 08:22

5 степения авомат е 722.6.Утре като утида ще им кажа да хвърлят едно око.

И то реално ако приплъзва не трябва ли да записва и грешка?Аз до колкото съм запознат приплъзването го хваща.


Този пост е редактиран от nike_33: 31 август 2017 - 08:23

  • 0

#8 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 31 август 2017 - 08:38

Газ има ли


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#9 nike_33

nike_33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 31 август 2017 - 09:51

Не няма газ само бензин е.


  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 август 2017 - 10:30

Не записва грешки.След като си сменил тези компоненти,за съжаление работата отива на хидротрансформатор(торк,турбина всеки капацитет го нарича различно).
Това при условие че всичко е направено кадърно и е проследено евентуално омасляване на платката или наличие на антифриз в маслото.
  • 0

#11 nike_33

nike_33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 31 август 2017 - 11:26

Мен антифриза не ми е мърдал от както съм купил колата едва ли това е проблема.Иначе при смяна на турбината за какви пари говориме горе долу?А пък и доколкото съм запознат признаците на проблем с турбината са да речем при натоварване и постояна скорост оборотите да играят.А при мен няма нищо такова.  


Този пост е редактиран от nike_33: 31 август 2017 - 11:29

  • 0

#12 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 август 2017 - 12:59

Проблема се получава от прекалено износване на клапанното тяло също. Има ремонтни комплекти на Sonax.


  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 август 2017 - 13:09

Мен антифриза не ми е мърдал от както съм купил колата едва ли това е проблема.Иначе при смяна на турбината за какви пари говориме горе долу?А пък и доколкото съм запознат признаците на проблем с турбината са да речем при натоварване и постояна скорост оборотите да играят.А при мен няма нищо такова.

Не са само тези признаците.Ако се гледаше по признаци нямаше да има нужда от диагностична апаратура.
Изчакай прегледа в Б.С.,всичко друго е догатка.
  • 0

#14 nike_33

nike_33

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 31 август 2017 - 17:01

А реално рециклиране на турбината какви пари е? 


  • 0

#15 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 август 2017 - 19:10

На мен ми казаха в Джемини около 650 до 800 лв за рециклиране, като дадох и 50 лв за отваряне на старата, за да видят какъв е проблема.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни