Здравейте колеги!Става въпрос за Е320 бензин 2005година.Започнах да забелязвам че смяната между скоростите е някак си бавна и мудна.Не е както при другите да си сменя бързо скоростите.Даже съм забелязал че понякога покачват се оборотите а колата не е сменила следващатата предавка още и в един момент рязко вкарва скорост.Все едно се чуди дали да превключи.Иначе ги сменя плавно като цяло без ритане.Дали проблема не е в мозъка на кутията или нещо друго има?
Бавна смяна при автоматик
Започната от nike_33, 30 авг 2017 - 16:31:22
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 август 2017 - 16:31
#2
Публикувано 30 август 2017 - 21:24
На първо време е желателно някой да ти направи една диагностика (тук визирам колата да бъде прочетена със Стар) и да се види дали няма грешки с датчиците на платката.
Ако всичко е наред бих заложил на смяна на масло, гарнитура, букса и филтър (и все пак да се свали мозъка да се прегледа за някакви дефект).
Ако и след това не се оправи.. има не малка вероятност да е от хидротрансформатора (такова приплъзване при мен се получаваше, тъй като вътре беше влязла вода и...)
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#3
Публикувано 30 август 2017 - 22:59
Масло филтър букса пакети и мозък(не нов) и семеринги ги смених преди около 6 месеца понеже риташе между предавките.И тогава нямаше никакви записани грешки.И забелязвам че като позагре хубаво тогава започва да го прави.Иначе като е студена сменя без проблем,а реално би трябвало да е обратното когато загре да сменя по-добре?
#4
Публикувано 30 август 2017 - 23:02
Иначе за петък съм си записал час в БС да я закачат.Както и за един софтуерен ъпдейт на мотор и скорости.
Този пост е редактиран от nike_33: 30 август 2017 - 23:06
#5
Публикувано 31 август 2017 - 06:19
Иначе за петък съм си записал час в БС да я закачат.Както и за един софтуерен ъпдейт на мотор и скорости.
И моя превключва бавно, даже леко приплъзва при смяна на предавките, а е след основен ремонт и ще трябва да я водя на чичо доктор.
Иначе аз съм ресетвал скоростите и колата рязко се промени, но след седмица пак се адаптира според начина на ми на шофиране и пак стана мудна. Това което ме заинтригува е този ъпдейт на софтуер какво ще промени в поведението на скоростите и мотора?
#6
Публикувано 31 август 2017 - 06:20
Масло филтър букса пакети и мозък(не нов) и семеринги ги смених преди около 6 месеца понеже риташе между предавките.И тогава нямаше никакви записани грешки.И забелязвам че като позагре хубаво тогава започва да го прави.Иначе като е студена сменя без проблем,а реално би трябвало да е обратното когато загре да сменя по-добре?
Реално не мислиш правилно,като загрее маслото става по-рядко и проблемите стават очевидни с преплъзването.
Като за начало си виж имаш ли масло в кутията и не става ясно дали е 5 или 7 степенния автомат.
#7
Публикувано 31 август 2017 - 08:22
5 степения авомат е 722.6.Утре като утида ще им кажа да хвърлят едно око.
И то реално ако приплъзва не трябва ли да записва и грешка?Аз до колкото съм запознат приплъзването го хваща.
Този пост е редактиран от nike_33: 31 август 2017 - 08:23
#8
Публикувано 31 август 2017 - 08:38
Газ има ли
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Публикувано 31 август 2017 - 09:51
Не няма газ само бензин е.
#10
Публикувано 31 август 2017 - 10:30
Не записва грешки.След като си сменил тези компоненти,за съжаление работата отива на хидротрансформатор(торк,турбина всеки капацитет го нарича различно).
Това при условие че всичко е направено кадърно и е проследено евентуално омасляване на платката или наличие на антифриз в маслото.
Това при условие че всичко е направено кадърно и е проследено евентуално омасляване на платката или наличие на антифриз в маслото.
#11
Публикувано 31 август 2017 - 11:26
Мен антифриза не ми е мърдал от както съм купил колата едва ли това е проблема.Иначе при смяна на турбината за какви пари говориме горе долу?А пък и доколкото съм запознат признаците на проблем с турбината са да речем при натоварване и постояна скорост оборотите да играят.А при мен няма нищо такова.
Този пост е редактиран от nike_33: 31 август 2017 - 11:29
#12
Публикувано 31 август 2017 - 12:59
Проблема се получава от прекалено износване на клапанното тяло също. Има ремонтни комплекти на Sonax.
#13
Публикувано 31 август 2017 - 13:09
Не са само тези признаците.Ако се гледаше по признаци нямаше да има нужда от диагностична апаратура.Мен антифриза не ми е мърдал от както съм купил колата едва ли това е проблема.Иначе при смяна на турбината за какви пари говориме горе долу?А пък и доколкото съм запознат признаците на проблем с турбината са да речем при натоварване и постояна скорост оборотите да играят.А при мен няма нищо такова.
Изчакай прегледа в Б.С.,всичко друго е догатка.
#14
Публикувано 31 август 2017 - 17:01
А реално рециклиране на турбината какви пари е?
#15
Публикувано 31 август 2017 - 19:10
На мен ми казаха в Джемини около 650 до 800 лв за рециклиране, като дадох и 50 лв за отваряне на старата, за да видят какъв е проблема.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни