Ел.врата багажникНякой път не се затваря
Започната от daimler1, 20 авг 2017 - 11:22:37
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 август 2017 - 11:22
Здравейте!От вчера на няколко пъти ми се случи на комбито задната врата,като натисна бутона за затваряне да тръгне надолу и на средата пак да се върне в напълно отворено положение.
Зная че има сензор,който реагира ако има нещо/някой под вратата,но пробвах когато съм отдалечен и пак същото се случва.След 3-4 опита си се затваря както му е реда.
На някой да му се е случвало подобно нещо и да е открил проблем?
Зная че има сензор,който реагира ако има нещо/някой под вратата,но пробвах когато съм отдалечен и пак същото се случва.След 3-4 опита си се затваря както му е реда.
На някой да му се е случвало подобно нещо и да е открил проблем?
#2
Публикувано 20 август 2017 - 20:40
Колега, смени амортиьорите и ще се оправи, от време на време и при мен го правеше на 204ката, откакто ги смених се движи много мазно. Не го отлагай много дълго понеже машиниката е доста скъпа ако се прецака.
#3
Публикувано 20 август 2017 - 20:48
Здравейте!От вчера на няколко пъти ми се случи на комбито задната врата,като натисна бутона за затваряне да тръгне надолу и на средата пак да се върне в напълно отворено положение.
Зная че има сензор,който реагира ако има нещо/някой под вратата,но пробвах когато съм отдалечен и пак същото се случва.След 3-4 опита си се затваря както му е реда.
На някой да му се е случвало подобно нещо и да е открил проблем?
П.П. При мен оригиналните бяха произведени от Stabilus, серия Lift-O-Mat, поръчах си ги от Германия със абсолютно същите маркировки без щампите на Мерцедес и бяха по 14-16 евро парчето.
Ето тези трябва да са твоите, все пак ги сравни, но този модел пишеше че е за ел багажник на комби s211.
http://www.ebay.de/i...coAAOSwX9FZJ-Dr
Този пост е редактиран от gelevp: 20 август 2017 - 20:49
#4
Публикувано 21 август 2017 - 09:26
Благодаря!Трябва да погледна как се свалят.Сякаш са в тавана някъде...
#5
Публикувано 21 август 2017 - 09:42
Благодаря!Трябва да погледна как се свалят.Сякаш са в тавана някъде...
При мен са на "ябълка" и отгоре и отдолу, само с права отвертка се свалят и после с натискане се монтират. При моите драмата беше в това, че са изцяло външни, постоянно има вода там и единия дори се беше раздул леко от ръжда. След смяната багажника се движи много по-добре, препоръчвам ти все пак да сложиш или оригинални или от производителя на оригиналните. Виждал съм как ментета прекалено силно напъват и товарят механизма или изобщо му пречат да се затвори.
#6
Публикувано 21 август 2017 - 10:13
При повечето са външни, ама Тошето е с комби
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#7
Публикувано 21 август 2017 - 15:21
Не съм с комби,а с комбЕ!При повечето са външни, ама Тошето е с комби
Гледах ги днес и пак същото видях...Без напътствия няма да мога сякаш да се справя.Виждат се само пантите и ябълката на амортисьора.Самия той е доста навътре в тавана.Има пластмасови кори наоколо и въпреки тях мястото е ограничено.Влизат в дупка с диаметър около 30-40 мм.и явно има тънкост за вадене която не ми е известна.Ще трябва жокер.По закона за всеобщите гадости днес се отваря и затваря нормално.По същия закон преди няколко дни ми светна да си проверя антифриза и изпаднах в паника.Съответно "майстора" беше затрупан с работа и нямаше свободен подемник.От горе течове не се виждаха и оглеждането остана за "по-нататъка"!
Хубаво,ама навъртях някой друг километър и проверих,нивото си стои на макс...
Сетих се!Сменяха ми маркучите на газовата...Явно се е поизляло малко антифриз,ама кой да долее..!Не им ли стоиш на главите нищо не става!Пък като се заинтересуваш за работата която са свършили,че се обидят!Раними души!!!
#8
Публикувано 22 август 2017 - 12:10
Сваля се първо тавана.
После е лесно.
Десния е 200 кинта.
Левия е комплект с помпата - 2 бона.
После е лесно.
Десния е 200 кинта.
Левия е комплект с помпата - 2 бона.
#9
Публикувано 22 август 2017 - 15:02
Ммммм,чудесно!Ако е така пе и сложа брава с дръжка "Метал".Сваля се първо тавана.
После е лесно.
Десния е 200 кинта.
Левия е комплект с помпата - 2 бона.
Сериозно ли се сваля тавана!?Предполагам говориш за тапицирания таван...не за боядисания
#10
Публикувано 22 август 2017 - 15:20
Да,да за тапицирания таван...
Свалят се и от Д колонките едни чудеса и още малко пластмаси.
Помпата е в левия калник.
Виж дали има начин за проверка на ниво на маслото.
Горе в дясно има сензор за положение.
Може да пробваш с калибрация, ама едва ли ще се оправи.
Мисля, че няма сензори за прищипване, но не съм сигурен. Ако няма, изключва помпата по ток.
Свалят се и от Д колонките едни чудеса и още малко пластмаси.
Помпата е в левия калник.
Виж дали има начин за проверка на ниво на маслото.
Горе в дясно има сензор за положение.
Може да пробваш с калибрация, ама едва ли ще се оправи.
Мисля, че няма сензори за прищипване, но не съм сигурен. Ако няма, изключва помпата по ток.
#11
Публикувано 22 август 2017 - 15:37
Да,да за тапицирания таван...
Свалят се и от Д колонките едни чудеса и още малко пластмаси.
Помпата е в левия калник.
Виж дали има начин за проверка на ниво на маслото.
Горе в дясно има сензор за положение.
Може да пробваш с калибрация, ама едва ли ще се оправи.
Мисля, че няма сензори за прищипване, но не съм сигурен. Ако няма, изключва помпата по ток.
Браво за полезната информация колега, не предполагах че при 211ката е хидравлика. При 204ката е ел. мотор и е доста по-простичко направено, при 212 и 164 мисля е по същия начин.
Този пост е редактиран от gelevp: 23 август 2017 - 12:09
#12
Публикувано 22 август 2017 - 18:24
Е щом е да проверя маслото трябва да е пневматика.Ама казанче йок...
#13
Публикувано 22 август 2017 - 18:31
През Стар ли се калиброва?Да,да за тапицирания таван...
Свалят се и от Д колонките едни чудеса и още малко пластмаси.
Помпата е в левия калник.
Виж дали има начин за проверка на ниво на маслото.
Горе в дясно има сензор за положение.
Може да пробваш с калибрация, ама едва ли ще се оправи.
Мисля, че няма сензори за прищипване, но не съм сигурен. Ако няма, изключва помпата по ток.
То в левия калник май бая неща са навряли...
Между другото забелязях че като спра и сляза от там нещо фъщи за около 10 сек.Дали някой клапан се изпуска? Нямам никакво време да се занимавам подробно с нея сега и ме гложди да я разчовъркам.Иначе пък върви мама и и пущина,да не и е уруки!!!
#14
Публикувано 22 август 2017 - 21:48
Щом е с масло е хидравлика, не пневматика.
То казанче има, ама мисля е капсуловано:
http://www.ebay.de/i...8-/161914133291
През Стар, да. Има и ръчна калибрация, но е различна за коли до 1.06.06г. и след 1.06.06г.
Има и режим гараж.
При W164 е с хидравлична помпа.
Този пост е редактиран от prokopi69: 22 август 2017 - 21:50
#15
Публикувано 23 август 2017 - 06:38
Пиша глупости като ми говорят на главата...Хидравлика имах предвид.
Тая помпа малко прилича на помпата за тавана на СЛ-а дето е в багажника.Ако е като нея би трябвало в горната част да има пробка.От оня ден повече не го е правила тоя проблем със затварянето,но мисля като имам време да видя как се регулира вратата,защото забелязах че стои леко усукана.Не знам дали това може да е причина,но така или иначе ще гледам да я оправя.
Тая помпа малко прилича на помпата за тавана на СЛ-а дето е в багажника.Ако е като нея би трябвало в горната част да има пробка.От оня ден повече не го е правила тоя проблем със затварянето,но мисля като имам време да видя как се регулира вратата,защото забелязах че стои леко усукана.Не знам дали това може да е причина,но така или иначе ще гледам да я оправя.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни