Цената не винаги е показател за качествата на една кола, това че е от Италия поне в общия случай означава че няма да има ръжда. Стига да е обслужвана няма голямо значени, освен това моите наблюдения са че когато си купи скъпа кола Италианеца я обслужва, драмата е с колите нисък клас и от по-бедните райони. Щората на багажника е малко като нагризана, на фона на салона и всичко друго което изглежда доста добре.

Мнения за покупка на ML 280 cdi
Started by kompressor_bg, 10 Aug 2017 - 11:17:20
27 replies to this topic
#16
Posted 15 August 2017 - 15:27
#17
Posted 15 August 2017 - 16:43
Хубавелка ми изглежда колата.Ако те устройва отивай и я гледай на живо.Ако ти хареса уговаряй сервизи и пробно каране.
#18
Posted 15 August 2017 - 16:45
Един интересен екземпляр, с V8 двигател; почти никъде не намерих инфо за него в бг форумите обаче:
http://www.mobile.bg/21495623590828885
#19
Posted 15 August 2017 - 16:49
Мотора е много капризен ако не е подържан. А за тази цена не съм оптимист да е бил подържан...
#20
Posted 15 August 2017 - 17:06
Този последния е с доста екстрички
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#21
Posted 15 August 2017 - 18:02
Но не е фейслифт, ако това ти е изискване, разбира се.
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HTC 10 с помощта на Tapatalk
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01

#22
Posted 16 August 2017 - 00:34
Един интересен екземпляр, с V8 двигател; почти никъде не намерих инфо за него в бг форумите обаче:
По спомен: този двигател има 700 нМ въртящ момент, а 7г троник понася 750 нМ, които се оказват недостатъчни. Има чупени кутии на МЛ с този двигател. Дребните мизерии като фаровете и задния парктроник няма да ги коментирам. Натоварен е със скъпи екстри, чийто ремонт (на тези години и километри) може да се наложи всеки момент.
Намирам лека символика, че предишният собственик го е сменил с Тойота
#23
Posted 16 August 2017 - 07:05
А и този цвят...вън/вътре...на мен ми идва доста кошмарно...
#24
Posted 17 August 2017 - 10:46
Още един интересен екземпляр, малко далечко от София обаче. Дори дава и VIN-a
http://www.mobile.bg/21502904944938874
Edited by kompressor_bg, 17 August 2017 - 10:46 .
#25
Posted 17 August 2017 - 11:37
Мен лично тези тайвански фарове и боядисани червено апарати биха ме отказали от тази кола... Ако ходиш да я гледаш, виж как са оправили челния удар, не виждам друга причина някой да сложи тези фарове. Иначе колата не е фейслифт и е с по-старата мултимедия.
Edited by gelevp, 17 August 2017 - 11:57 .
#26
Posted 17 August 2017 - 11:42
Мен лично тези тайвански фарове и боядисани червено апарати биха ме отказали от тази кола... Ако ходиш да я гледай, виж как са оправили челния удар, не виждал друга причина някой да сложи тези фарове. Иначе колата не е фейслифт и е с по-старата мултимедия.
gelevp ме изпревари за фаровете и апаратите мен хромираните джанти и ветробраните ме дразнят още. иначе на снимки и по описание звучи интересен автомобил. аз бих отишъл да го видя.
#27
Posted 17 August 2017 - 16:08
Ето и една 320ка с фейслифт, замененa за VW.
Доста по евтина от тази във София.
http://www.mobile.bg/21502975558464037
#28
Posted 18 October 2022 - 11:02
Ето и една 320ка с фейслифт, замененa за VW.
Доста по евтина от тази във София.
Фейслифтовите W164 от коя година почват ?
И какъв е реалният разход на 280CDi за София и магистрално до 140км/час ?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users