Здравейте! Имам няколко питания относно колата и проблемите които има тя. Колата е с м113 мотор. Беше закачена на стар преди покупка и даде няколко грешки: 1 бр. бобина, 2 ламбда сонди и AGR клапан. Не свети чек-а, но майстора, каза, че е хубаво да се сменят скоро време за да е в перфектно състояние. Какъв съвет ще ми дадете относно марки за посочените части, също така се интересувам, някой ползвал ли е услyгите на autodoc.com, чета добри коментари за тях, немска е фирмата и изпращат от там частите.
CLS 500
Започната от Goche, 28 юли 2017 - 18:55:58
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 юли 2017 - 18:55
#2
Публикувано 28 юли 2017 - 19:13
M113 има ли ЕГР клапан?
#3
Публикувано 28 юли 2017 - 19:17
м112 има, мисля и 113 трябва да имаM113 има ли ЕГР клапан?
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#4
Публикувано 28 юли 2017 - 19:33
Грешките актуални ли бяха или просто записани?Здравейте! Имам няколко питания относно колата и проблемите които има тя. Колата е с м113 мотор. Беше закачена на стар преди покупка и даде няколко грешки: 1 бр. бобина, 2 ламбда сонди и AGR клапан. Не свети чек-а, но майстора, каза, че е хубаво да се сменят скоро време за да е в перфектно състояние. Какъв съвет ще ми дадете относно марки за посочените части, също така се интересувам, някой ползвал ли е услyгите на autodoc.com, чета добри коментари за тях, немска е фирмата и изпращат от там частите.
Сега имаш ли някакъв проблем?
Ако са сменяни компонентите,а не са трити грешки може да си стоят отдавна.
Може да се види на колко км.са излезли грешките.От ламбди светва чека.
#5
Публикувано 28 юли 2017 - 19:47
Имаше и други записани грешки, изтри всичко, след което пусна пак диагностика и тези излязоха пак. Имам и друго питане, как работят тези седалки и дали може да се намери само липсващия бутон, че до сега намирам само целия модул.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от Goche: 28 юли 2017 - 19:48
#6
Публикувано 28 юли 2017 - 21:58
Препоръчвам autodoc.
Sent from my XT1562 using Tapatalk
Sent from my XT1562 using Tapatalk
#7
Публикувано 29 юли 2017 - 12:02
Като се сменят необходимите части, триете грешките и след известно време проверявате, дали пак са светнали. Дано само майстора ти не е на принципа давай да сменяме наред, докато се оправи...
#8
Публикувано 14 октомври 2017 - 16:52
Привет отново! Днес я закъсах. Моля за помощ, ако може разбира се, да се направи нещо тука на място. Та сутринта си запалих, без проблеми, паркирам си на село колата, след час я паля пак, едно бързо ходене и пак в двора паркирвам, проблеми никакви. Преди 2 часа се проявява проблема, сядам пак да сляза до града и проблем. Колата запали, оборотите постояха 2 секунди на 1000 и изгасна, паля 2-ри път - същата работа. Грешка не изписва на таблото. Преди 5 минути сядам пак, да пробвам и този път даже не запали, само върти, пробвах около 5 пъти, но нищо. Гледам напрежението на батерията преди да запаля е 12в, докато върти пада на 10.9. Колата е газ/бензин, пробвах и с изключване на газта от копчето вътре в купето. Обслужена е преди 10к км.
#9
Публикувано 14 октомври 2017 - 17:12
Пробвай аварийно палене на газ ( ако има възможност )
Много вероятно е да ти е умряла бензиновата помпа.
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Много вероятно е да ти е умряла бензиновата помпа.
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#10
Публикувано 14 октомври 2017 - 17:25
Пробвах го това с аварийното палене, пищя вътре копчето докато палих, но резултат няма. Забелязвам като сляза от колата едно жужене отпред в дясно траещо около 30 секунди, но не мога да го определя като да идва от компресора.
#11
Публикувано 14 октомври 2017 - 17:43
Бензин имаш ли?
Ако имаш бензин пробвай да разкачиш акумулаторите,после махни бушона на газовата.
Изчакай пет минутки и си закачи акумулаторите и пали на бензин без сложен бушон на АГУ-то.
Ако имаш бензин пробвай да разкачиш акумулаторите,после махни бушона на газовата.
Изчакай пет минутки и си закачи акумулаторите и пали на бензин без сложен бушон на АГУ-то.
#12
Публикувано 14 октомври 2017 - 17:47
Половин резервоар имам бензин, няма ли опасност да изгори някой модул ако сваля акумулаторите ?
Малка поправка: това с жуженето идва от сбц модула, усеща се като бутна две от тръбичките лека вибрация.
Този пост е редактиран от Goche: 14 октомври 2017 - 17:48
#13
Публикувано 14 октомври 2017 - 18:08
Възможно ли е да е окис, преди 2 месеца като сменях филтъра на купето, я нямаше тази мизерия.
Прикачени файлове
#14
Публикувано 14 октомври 2017 - 18:10
Каква беше външната температура като пробва да палиш аварийно на газ?
Играл съм го с повредена горивна помпа февруари месец и аварийното палене на газ си беше rocket science.
#15
Публикувано 14 октомври 2017 - 18:20
22 градуса.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни