И с кое по точно не сте съгласни с мен? Явно за бавното загряване съм прав. За кое друго? И защо? Или само си чешете клавиатурите.
Колега, аз не искам да се закачам с теб, но повече информация би била полезна. Информацията, която аз съм събирал за първото мнение е взета от няколко източника.
ЕГР не е причина да пуши. Много лесно мога да ти го демонстрирам с активиране/дезактивиране с тестера. За липсата на пушек играят други фактори.
Бих желал да го видя това. Най-вероятно ще го тествам на моята кола, де. Правил ли си го този тест?
По малко СО2 - хм, също не е вярно, тестер и всеки център за ГТП може да го докаже.
А този правил ли си? Ако да, колко повече е?
По тих двигател - това е ясно, че не вярно.
Как е ясно? От къде?
Икономия на гориво - ЕГР работи в такива режими, че няма как да влияе на разхода. Даже обратното - тъй като мощноста леко се повишава от това, че в цилиндрите постъпва повече чист въздух/повече гориво, обикновенно разхода се повишава. Но няма начин да се намали. Също има начин да се докаже.
По-чист въздух - по-ефикасно горене. От там изхождам аз и много други хора. Не понижава с много, а с 2%
За загряването - има начини да се накара дизела да загрява по бързо. ЕГР не е от тях. ЕГР почва да работи при определини изпълнени условия. Едно от тях е мотора да е загрял. Така, че...
Много зависи тук, но като цяло, навсякъде можеш да прочетеш, че с ЕГР, колата загрява по-бързо.
Дай да водим приятна дискусия, да не се караме