Проблем с високи обороти
Started by aladin, 27 Jul 2017 - 12:06:38
6 replies to this topic
#1
Posted 27 July 2017 - 12:06
Здравейте,
Обзаведох с CLK 192к.с. и почнаха проблемите.
- над 3500-4000 оборота прекъсва и не може да се изфорсира. Колата е само на бензин
- напълних догоре резервоара и изтече около 2-3 литра гориво. Закарах я на канал, нещо нищо не видях. Или има преливник или от гърловината някъде тече
Обзаведох с CLK 192к.с. и почнаха проблемите.
- над 3500-4000 оборота прекъсва и не може да се изфорсира. Колата е само на бензин
- напълних догоре резервоара и изтече около 2-3 литра гориво. Закарах я на канал, нещо нищо не видях. Или има преливник или от гърловината някъде тече
#2
Posted 27 July 2017 - 13:25
Проблемите може да са много - бобини, кабели, свещи, дебитомер.
Най-лесно е да й направиш качествена диагностика със Стар Диагностика.
Най-лесно е да й направиш качествена диагностика със Стар Диагностика.
#3
Posted 28 July 2017 - 17:29
За прексъването най - добрия вариант е диагностика. Може да откачиш буксата на дебитомера и да видиш дали има промяна.
За теча на бензин:
Ако свалиш задния десен подкалник ще видиш едно пласмасово резервоарче.
Нарича се канистер и служи за отвеждането на бензиновите пари отново в колектора.
Има един маркуч от канистера към резервоара, който се скапва и започва да тече от там.
При мен течеше дори ако сипя за 20лв
Решението е да отидеш при някой газаджия и да си купиш 30см. маркучи от дебелия и тънкия за около 2лв.
На снимките ще видиш какво представлява.
Attached Files
#5
Posted 01 August 2017 - 14:45
Не само автоматик или Clk, дори 124-та на място повече от 4000 не се форсира (на ръчни скорости е тествано). В движение няма проблем до прекъсвач си ги вдига. Един път в движение ми го направи до 4000 и повече не искаше- проблема беше лоша връзка с датчик на ABS и колата си мисли един вид, че на място и ограничава до 4000....
#6
Posted 02 August 2017 - 08:42
Аз също потвърждавам, че на място повече от 4000 оборота не може да вдигне.
Sent from my SM-G850F using Tapatalk
Sent from my SM-G850F using Tapatalk
#7
Posted 21 August 2017 - 14:34
Да кажа резултата - смених 2 маркуча на преливника на резервоара или канистер, както е написал колегата по-горе , които бяха страшно нацепени и не би трябвало да имам проблем вече. Маркучите са около 25-30см и се сменят доста лесно.
Също смених и 2 маркуча за картерните газове.
Цена за всичките + скоби за притягане - 7лв.
Маркучите ги взех на метър, като има различни маркучи - за масло, антифриз, гориво. Оригинални са около 50лв/бройката.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users