Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с високи обороти


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юли 2017 - 12:06

Здравейте,

Обзаведох с CLK 192к.с. и почнаха проблемите.
- над 3500-4000 оборота прекъсва и не може да се изфорсира. Колата е само на бензин
- напълних догоре резервоара и изтече около 2-3 литра гориво. Закарах я на канал, нещо нищо не видях. Или има преливник или от гърловината някъде тече
  • 0

855712_2.png


#2 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 27 юли 2017 - 13:25

Проблемите може да са много - бобини, кабели, свещи, дебитомер.
Най-лесно е да й направиш качествена диагностика със Стар Диагностика.
  • 0

#3 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 28 юли 2017 - 17:29

За прексъването най - добрия вариант е диагностика. Може да откачиш буксата на дебитомера и да видиш дали има промяна.

 

За теча на бензин:

 

Ако свалиш задния десен подкалник ще видиш едно пласмасово резервоарче. 

Нарича се канистер и служи за отвеждането на бензиновите пари отново в колектора.

Има един маркуч от канистера към резервоара, който се скапва и започва да тече от там. 

При мен течеше дори ако сипя за 20лв :)

Решението е да отидеш при някой газаджия и да си купиш 30см. маркучи от дебелия и тънкия за около 2лв.

 

На снимките ще видиш какво представлява.

Прикачени файлове


  • 1

#4 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 август 2017 - 12:53

За форсирането - доколкото разбрах CLK с автоматик не могло да се форсира на място. Колко е вярно - не знам. Или да каже някой с clk с автоматични скорости. 

 

За резервоара - събота ще го оправя.


  • 0

855712_2.png


#5 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 август 2017 - 14:45

Не само автоматик или Clk, дори 124-та на място повече от 4000 не се форсира (на ръчни скорости е тествано). В движение няма проблем до прекъсвач си ги вдига. Един път в движение ми го направи до 4000 и повече не искаше- проблема беше лоша връзка с датчик на ABS и колата си мисли един вид, че на място и ограничава до 4000....


  • 0

#6 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 02 август 2017 - 08:42

Аз също потвърждавам, че на място повече от 4000 оборота не може да вдигне.

Sent from my SM-G850F using Tapatalk
  • 0

#7 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 август 2017 - 14:34

Да кажа резултата - смених 2  маркуча на преливника на резервоара или канистер, както е написал колегата по-горе , които бяха страшно нацепени и не би трябвало да имам проблем вече. Маркучите са около 25-30см и се сменят доста лесно.

Също смених и 2 маркуча за картерните газове. 

Цена за всичките + скоби за притягане - 7лв.

Маркучите ги взех на метър, като има различни маркучи - за масло, антифриз, гориво. Оригинални са около 50лв/бройката.


  • 1

855712_2.png





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни