Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Информация за маркуч в долна част на двигател


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 DenchBaggi

DenchBaggi

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Shumen
  • Автомобил:
    E250d w210, A140

Публикувано 26 юли 2017 - 21:06

Здравейте,

можете ли да ми кажете какъв е маркуча от снимките, които съм прикачил?

Скъса се при шофиране в силен дъжд при много лоши условия на пътя. След като се е скъсал хидравликата на колата стана твърда, също на таблото светна и лампичката за зареждането на акумулатора.

Благодаря предварително.

Прикачени файлове


  • 0

#2 DenchBaggi

DenchBaggi

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Shumen
  • Автомобил:
    E250d w210, A140

Публикувано 26 юли 2017 - 21:40

Търсейки снимки в Гугъл стигнах до извода, че може би това е маркуч за въздушен филтър. Или поне прилича на него визуално. Но ако все пак се окажа прав в налучкването, то какво общо има това с хидравликата и лампата за акумулатора?


  • 0

#3 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 27 юли 2017 - 00:11

Маркуча не мога да го видя хубаво, но щом ти е светнала лампата на акумулатора значи, че алтернатора не зарежда. Причините може да са много, но му направете ревизия.

Вероятно се е намокрил и ти прави проблеми.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#4 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 27 юли 2017 - 22:15

Комбинация от хидравлика и лампа на акумулатор твърдо говори за ремък, пък другото може да е съвпадение.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#5 danbog

danbog

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Видин
  • Автомобил:
    А 150 2005

Публикувано 20 декември 2020 - 13:06

Не пишете на какъв модел се е получил проблема. На W 168 често в дъжд се намокря хидравличната помпа, която е електрическа, по-точно електрониката и. Лоша повреда, за която има пуснати теми във форума. Не добре защитен е и алтернатора. Ако той е дефектирал в дъжда, светва лампата му и престава да работи и електрическата хидравлика на волана, която се захранва от алтернатора, не от акомулатора. Така че скъсаният ремък е най-благоприятния проблем.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни