Колеги, проблема го открих и го отстраних.
Оказа се, че италианците са сложили предпазен термошалтер, който при повишаване на температурата на охлаждащата течност изключва компресора на климатика и включва аварийно перките на вентилатора. Явно с цел да не прегрее двигателя.
Този термошалтер трябва да сработи на 105 градуса и да изключи на 95. Та точно той се е бъгнал и сработваше още на около 85. По този начин ми изключва климатика.
Смених го и всичко си дойде на мястото. Климатика си работи перфектно и си прави студеничко в колата.
Така и не успях да намеря търсения преди това термостат, но няма и да се наложи да ровя.
Дано да бъда полезен на някой колега в бъдеще.
Поздрави и благодарности на всички, които се отзоваха на темата.
Този пост е редактиран от sv_trener: 29 юли 2017 - 01:20
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...