Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с климатик Диавиа.


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 26 юли 2017 - 18:42

Колеги, имам нужда от вашата помощ преди да съм разглобил всичко отпред на колата. Ако има някой с допълнително монтиран климатик /не климатроник/ Диавиа и му е идвало до главата да сподели къде италианците са наврели температурния датчик на питата вътре в купето. Свалих корите под таблото, жабката и голямо зяпане ама го не намерих. Е сега де е пущината?

С 220 Д 1994 г. Заводско е без филтър за купето.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 юли 2017 - 19:14

Преди години се сблъсках с подобен проблем на едно от старите ми БМВ-та с Диавия.
Взех кардинално решение, купих целия комплект климатроник от кола за части и си го монтирах.
Докато всичко беше свалено, смазах клапите, проверих датчиците, смених гумичките по тръбите, сложих един чисто нов радиатор и тази кола стана с парно като на чисто нова кола.

Така и така ще сваляш, направи го заводско. Най-малко драма има по този начин :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 26 юли 2017 - 20:23

Климатика работи идеално, парното е перфектно. Не виждам смисъл да правя тази хамалогия.

Донор трябва да се търси, да се свали всичко от донора и после същата операция и на моята кола.

Това са няколко дни играчка с неизвестен резултат.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#4 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 26 юли 2017 - 21:04

Виж дано помогне чертежа.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  Diavia.doc   564K   12 Брой сваляния

  • 0

#5 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 26 юли 2017 - 23:19

Ванюша, благодаря ти, но за съжаление датчика не е на схемата.

:beer


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#6 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 26 юли 2017 - 23:23

Температурния датчик е като термостата на хладилник. Медна тръбичка, на която единия край е в изпарителя, а другия представлява самата кутия на термостата. Дори трябва да има и винт за регулиране. Проблема е, че не го намирам никъде по кутията на климатика, поне там, където съм гледал. Има го със сигурност, но къде е?


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#7 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 29 юли 2017 - 01:07

Колеги, проблема го открих и го отстраних.

Оказа се, че италианците са сложили предпазен термошалтер, който при повишаване на температурата на охлаждащата течност изключва компресора на климатика и включва аварийно перките на вентилатора. Явно с цел да не прегрее двигателя.

Този термошалтер трябва да сработи на 105 градуса и да изключи на 95. Та точно той се е бъгнал и сработваше още на около 85. По този начин ми изключва климатика.

Смених го и всичко си дойде на мястото. Климатика си работи перфектно и си прави студеничко в колата.

Така и не успях да намеря търсения преди това термостат, но няма и да се наложи да ровя.

Дано да бъда полезен на някой колега в бъдеще.

Поздрави и благодарности на всички, които се отзоваха на темата.

:beer


Този пост е редактиран от sv_trener: 29 юли 2017 - 01:20

  • 4

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни