Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Закъсах в Румъния


  • Please log in to reply
81 мнения по тази тема

#61 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 02 август 2017 - 07:52

...

 

Това само при W212 ли е? Не знам дали е сменено поколението на 4matic при W212 или е същото като при W211.


  • 0

#62 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 02 август 2017 - 08:01

Неговото купе е w204, не мога да кажа дали има разлика между 5G и 7G 4matic-a в това отношение... иначе разлики има при 5G маслото на раздатката е отделно, при 7G раздатката ползва маслото на кутията. И все пак не е много по-различно като устройство.

 

B01045000275.100215.png


  • 0


#63 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 02 август 2017 - 08:09

А можеш ли да ни насочиш към този лагер? Това ли е - http://www.ebay.co.u...v4AAOSwZVlXoJ2N ?


Този пост е редактиран от bronc: 02 август 2017 - 08:09

  • 0

#64 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 02 август 2017 - 08:16

Не е това, това е висящ лагер на нормалния кардан, нямам повече информация че за много кратко говорихме и стана на въпрос. Споделям какво си говорихме, останалото и изображението е просто ориентир и мой опит да си го визуализирам къде се намира този лагер.


  • 0


#65 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 02 август 2017 - 08:21

ОК, благодаря. Ще се разровя и ако намеря нещо ще пиша тук. 

 

ЕДИТ: Случайно да става въпрос за flex disk-а? Не знам как е на български - https://images-na.ss...31u6GZ0IrpL.jpg Знам, че той е точно, за да обира вибрациите.


Този пост е редактиран от bronc: 02 август 2017 - 08:24

  • 0

#66 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 02 август 2017 - 09:18

Лагера се сменя доста шибано , но мисля и 80-90 хил не са му много, моя на 180 го смених и не беше разбит, но беше започнал да шуми


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 1

#67 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 02 август 2017 - 09:20

Лагера се сменя доста шибано , но мисля и 80-90 хил не са му много, моя на 180 го смених и не беше разбит, но беше започнал да шуми


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg

 

Може ли да кажеш кой е този лагер, че не мога да се ориентирам :) 


  • 0

#68 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 02 август 2017 - 09:38

Този лагер съм го сменил още като взех колата. Казаха, че е хубаво да се сменя общо взето със смяната на маслото на скоростната кутия. Ако не се сменя дълго време разбива леглото в което лежи в картера и после и картер се сменя. :) Интересното е, че като го смених 1-вия път казаха, че няма проблем с картера. След 6м като отидох ми казаха, че май леко вибрира и трябва да се смени отново лагера. Чудя се дали не може да е имало вибрации от тоя кардан и да са се объркали. Не съм запознат точно как трябва да се усеща при вибрация на кардан и на такъв лагер... ;(

 

Това е лагера: A1129800115

Прикачени файлове


  • 2

#69 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 02 август 2017 - 09:59

Лагера според мен няма общо с кардана, този е на дългата полуоска и отива в предния диф. Като се разбие най вероятно ще има лека вибрация и шум. Леглото му в картера ако се разшири съм чувал че слагат една- две намотки ВиК тефлонова лента и обратен :)


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#70 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 август 2017 - 11:25

Това само при W212 ли е? Не знам дали е сменено поколението на 4matic при W212 или е същото като при W211.

До колкото разбрах захващането на кардана е различно пр 211.
Нямах време да гледам, но така ми обясниха.При 212 било на шлици,а при 211 с два болта.
  • 0

#71 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 03 август 2017 - 23:37

Колеги, от 300К км до 300К км каране има значение начина на каране. Обаче 300К км са си солиден преход и каквото и да се случи с автомобила, то не може да бъде наречено производствен дефект. Дайте да не си кривим душата, няма кола дето да не даде дефект 300К км, било то и МБ. Умората на матряла е в резултат на две неща: пробег и време. Дори да няма пробег, времето яде всичко. За мен 300К си е сериозен пробег и е норманлно да имаш проблеми с кола на тия километри, без значение от марката. Гаранцията работи до 100-200К км най-много. Производителите не са прости да дават вечна гаранция. Важното е, че колегата продължава да се вози след ремонта, да кофти е, че се е наложило, ама в крайна сметка всичко се чупи рано или късно.
Ами ако се беше счупило на 600К км пак ли щеше да е кекаво?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  • 1
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#72 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 04 август 2017 - 00:28

Колеги, от 300К км до 300К км каране има значение начина на каране. Обаче 300К км са си солиден преход и каквото и да се случи с автомобила, то не може да бъде наречено производствен дефект. Дайте да не си кривим душата, няма кола дето да не даде дефект 300К км, било то и МБ. Умората на матряла е в резултат на две неща: пробег и време. Дори да няма пробег, времето яде всичко. За мен 300К си е сериозен пробег и е норманлно да имаш проблеми с кола на тия километри, без значение от марката. Гаранцията работи до 100-200К км най-много. Производителите не са прости да дават вечна гаранция. Важното е, че колегата продължава да се вози след ремонта, да кофти е, че се е наложило, ама в крайна сметка всичко се чупи рано или късно.
Ами ако се беше счупило на 600К км пак ли щеше да е кекаво?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

Вози се на репатрак, да. :D :D :D Още не съм я карал след ремонта, но поне знам, че върви.


Този пост е редактиран от vbogoev: 04 август 2017 - 00:29

  • 0

#73 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 04 август 2017 - 05:46

Ами какво чакаш? Яхай се и целата газ...

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#74 galeon_ruse

galeon_ruse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    GLE 350d Coupe 4Matic 2016
    GLC 220d Coupe 4Matic 2017
    Mercedes-Benz Actros 18.440
    MAN TGS 18.420 2009
    VOLVO FM 2001
    Nissan Navara D40
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 август 2017 - 07:40

Каква диагностика ще направиш на метал,който ще се счупи в бъдеще?
Образователния им ценз е най-вече икономически.
Познания в автомобилостроенето...дрън-дрън!
И ние пушим цигари Кент и смучем бонбонки тик-так!

Диагностиката се казва дефектоскопия. Друг е въпроса, че точно това не е оправдано да се прави. Има доста съпътстващи признаци, които разгадани навреме могат да предотвратят авария на пътя. Както са отбелязали и други колеги опитен механик би открил навреме проблема. Открит навреме може да се размине само с ремонт и баланс. Мога да посоча читави фирми в БГ, които го правят за разумна цена.

За образователния ценз на конструкторите и технолозите категорично не съм съгласен. Имам преки впечатления и мога да твърдя, че подбора е доста сериозен. То не е като в БГ да си купуват дипломите. От там и връзката с познанията.

И без да се заяждам, но наистина доказваме, че българите разбираме от всичко, а не само от футбол.


  • 1

#75 galeon_ruse

galeon_ruse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    GLE 350d Coupe 4Matic 2016
    GLC 220d Coupe 4Matic 2017
    Mercedes-Benz Actros 18.440
    MAN TGS 18.420 2009
    VOLVO FM 2001
    Nissan Navara D40
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 август 2017 - 07:57

Вчера зачекнах темата с един приятел, кара същия мотор с 4матик, каза че за да не се предават вибрациите към кардана което води до чупенето на 50хил. км се сменя лагера който е долу при картера. Оригинален струва 50-60 лева, като се смени на всеки 50хил. км каза че значително се удължавал живота на 4матика (смяната обаче била доста досадна и се свалят доста неща). Дано е полезно това като информация за колегите с 4матик.

От 2007 до 2013 съм навъртял от 0 до 150000 км. на W211 320CDI 4matic. Никакви лагери не съм сменял и не съм имал никакви производствени дефекти за тези километри.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни