W203 много пуши черно
Started by yulian.doichinov, 19 Jul 2017 - 21:20:14
21 replies to this topic
#16
Posted 21 July 2017 - 23:13
#17
Posted 22 July 2017 - 07:05
Супер много ти благодаряВиж тука някакви мисли,с добавката е лесният начин.
http://forums.mbclub...аращите-цди-та/
Само незнам, като сваля колекторите най-вероятно сигурно имат някакви гарнитури, които е редно да сменя
Иначе ето снимка как е моя ЕГР след намесата ми На маркуча от кулера се вижда каква гняс имаше, а в клапана беше по 10 тая гняс... Колекторите не са по различни
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#18
Posted 22 July 2017 - 09:31
Малко в повечко ми идва тая.
Търси проблем, картерна вентилация, турбо ( геометрията сигурно е тотал ), сегменти
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Търси проблем, картерна вентилация, турбо ( геометрията сигурно е тотал ), сегменти
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#19
Posted 22 July 2017 - 10:02
Турбото в студената част го гледаха и казаха, че изглежда добре, но отзаде вече си нямам на идея какво е положението, но като цяло мое мнение е, че не е проблема в турбото, защото като се включи няма пушене освен на кикдаун ама там е нормално... Пуши в ниските обороти преди включването на рурбината...Малко в повечко ми идва тая.
Търси проблем, картерна вентилация, турбо ( геометрията сигурно е тотал ), сегменти
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#20
Posted 22 July 2017 - 11:41
За мен е нормална тая гняз,ако не е чистено никога.Вземи си един такъв спрей на Лики Моли,около 40лв.струваше и спазвай инструкциите.После виж дали има промяна.Колата "чипосана"ли е?
Не и се впрягай много все пак е "печка":).
Не и се впрягай много все пак е "печка":).
#21
Posted 22 July 2017 - 11:48
Ще пробвам да почистя със спрея след като сваля колекторите и ги почистя хубаво, защото в блока навътре няма как да бръкна Няма как да знам дали е чипосвана, но на стар диагнозата щеше да излезе сигурно ако е чипосана :/ иначе, че си е печка, си е печка хахахаЗа мен е нормална тая гняз,ако не е чистено никога.Вземи си един такъв спрей на Лики Моли,около 40лв.струваше и спазвай инструкциите.После виж дали има промяна.Колата "чипосана"ли е?
Не и се впрягай много все пак е "печка":).
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#22
Posted 20 August 2017 - 09:47
Разглобих вчера всмукателните колектори и ги почистих с бензин и обезмаслител и станаха като нови почистих и вихровите клапи и смених гарнитурите на колекторите. Цял ден ми отне тази процедура, а вечерта бях като желе направо.... Така установих че турбината хвърля масло в кулера и от там го набива в ЕГР-а и колекторите. След като омасли хубаво саждите от изгорелите газове , които се връщат отново в мотора полепват хубаво по маслото и правят мазалото Та идеята ми е дайте някакъв читав сервиз за турбо и имате ши представа колко би мо струвало да я оправят? Благодаря предварително
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users