Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Излиза ми съобщение BATTERY/ALERNATOR VISIT WORKSHOP!


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 15 юли 2017 - 22:45

Поразчетох се малко из нета, но така и не разбрах какъв е проблемът...
Смених V belt-а или т.нар. постов ремък и паразитната ролка, защото издаваше шум и си заминаваше, но проблема си остана :( Акумулатора е БОШ 100Ah и си държи почти 13V, а алтернатора зарежда на 14.4V.... Не мога да разбера какъв е проблема :( На диагностика нищо не показва като проблем... a9e46924c2dc9eaea61ec1e38775ea86.jpg

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#2 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 16 юли 2017 - 08:35

Колега, щом зарежда на 14.4, значи акумулатора е издал багажа.

Остави колата 5-6 часа без да я палиш и замери акумулатора (пак казвам, без да я палиш). Виж колко ще даде.

След това я запали (без фарове, без климатик, абе без консуматори) и изчакай 5-6 мин. Пак я премери.

След това пусни фаровете, климатика на макс (студено) и даже подгрева на задното стъкло и пак я премери.

Според мен е от акумулатора, но.. Да не бързаме.

Ако искаш ела днес в 11 часа на Невски и ще ти дам моя акумулатор да пробваш :)


  • 0

#3 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2017 - 09:16

От алтернатора излизат 2 кабела. Единия отива към акумулатора да го зареди. Другия отива към компютъра на колата за да може той да отчита дали алтернатора работи нормално или не. Случвало ми се е веднъж на W203 този кабел тънкия да се прекъсне. И компютъра си мисли, че алтернатора не зарежда а той си работи идеално.


  • 0

#4 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 16 юли 2017 - 12:30

Колеги благодаря за информацията :) VMVELEV- нямаше как да дойда на срещата, че съм с малко дете, а жената имаше работа и трябваше да го гледам, но иначе ще дойда на някоя среща :) :) :) Колегата SAMI- благодарв и на Теб, ще погледна, като се пооправи времето за този кабел в какво положение е :) Като имам резултат ще споделя :)

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#5 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 16 юли 2017 - 12:32

Ще направя и замерванията да видя какво е положението и ще пусна снимки и коментар :)

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#6 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 17 юли 2017 - 20:29

На снимка 1. Е замерването след 24ч. престой 12.43V.
На снимка 2. Е замерването на работещ автомобил 14.22V.
На снимка 3. Е замерването на акумулатора след 5-7мин. работа на мотора 12.77V.
На снимка 4. Е замерването при работещ автомобил с включен климатик на макс, подгрев на седалки, подгрев на стъкла и включени фарове 13.94V.
Според мен всичко е наред май с акумулатора и алтернатора и е възможно да е проблема с кабела, който отива от алтернатора в компютъра или незнам и аз в какво...3b76b6a1dc43c4c344f99d0477083cba.jpgd152f0f88212286e0db1af35fddec1bf.jpgc9058c98ac0741233cb5f9162171a7b3.jpg7be2068557762970613db772dd8e9014.jpg

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#7 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 19 юли 2017 - 21:00



Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#8 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юли 2017 - 21:12

Огледай кабела , и ако не стане Еку-то и клустера да се префлашнат с оригинален софтуер и нещата ще дойдат по реда си . 


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#9 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 19 юли 2017 - 21:30

Абе човек, още ли не си го сменил това "реле-регулатор"? Големи мъки за 20 кинта!
  • 1

#10 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 20 юли 2017 - 11:53

Ами не го знам къде е този реле регулатор иначе да съм го оправил вече... :/

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#11 Andrew BG

Andrew BG

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    C-Class W203 2002

Публикувано 09 август 2017 - 03:13

И аз имам същия проблем, ако излезе решение ще съм благодарен. Утре ще пробвам с реле-регулатора. Ако имам положителен резултат ще пиша.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#12 kolumbia

kolumbia

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:burgas
  • Автомобил:
    Mercedes c 270 cdi w203

Публикувано 16 август 2017 - 22:21

Този проблем май го има всяка W203----и Аз си я карам така от 1 година Всичко си е наред Кабели Акумолатори ДАЖЕ НЕ ИЗПИСВА ГРЕШКА при диагностиката

 

Някой ако го е решил тоя проблем да ДРАСКА 


  • 0

#13 kolumbia

kolumbia

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:burgas
  • Автомобил:
    Mercedes c 270 cdi w203

Публикувано 18 август 2017 - 20:55

Моето проблемче с тази лапма се оказа ЧЕ АЛТЕРНАТОРА зарежда повече от допустимото 14.8 волта --ТОЕСТ ПРЕЗАРЕЖДА  --затова Свети --СМЕНИХА МИ НЯКАКВО РЕЛЕ и всичко се оправи за 50 кинта работа 


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни