Излиза ми съобщение BATTERY/ALERNATOR VISIT WORKSHOP!
Started by yulian.doichinov, 15 Jul 2017 - 22:45:54
12 replies to this topic
#1
Posted 15 July 2017 - 22:45
Поразчетох се малко из нета, но така и не разбрах какъв е проблемът...
Смених V belt-а или т.нар. постов ремък и паразитната ролка, защото издаваше шум и си заминаваше, но проблема си остана Акумулатора е БОШ 100Ah и си държи почти 13V, а алтернатора зарежда на 14.4V.... Не мога да разбера какъв е проблема На диагностика нищо не показва като проблем...
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Смених V belt-а или т.нар. постов ремък и паразитната ролка, защото издаваше шум и си заминаваше, но проблема си остана Акумулатора е БОШ 100Ah и си държи почти 13V, а алтернатора зарежда на 14.4V.... Не мога да разбера какъв е проблема На диагностика нищо не показва като проблем...
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#2 Гост_zBnerOV6MJГост_
Posted 16 July 2017 - 08:35
Колега, щом зарежда на 14.4, значи акумулатора е издал багажа.
Остави колата 5-6 часа без да я палиш и замери акумулатора (пак казвам, без да я палиш). Виж колко ще даде.
След това я запали (без фарове, без климатик, абе без консуматори) и изчакай 5-6 мин. Пак я премери.
След това пусни фаровете, климатика на макс (студено) и даже подгрева на задното стъкло и пак я премери.
Според мен е от акумулатора, но.. Да не бързаме.
Ако искаш ела днес в 11 часа на Невски и ще ти дам моя акумулатор да пробваш
#3
Posted 16 July 2017 - 09:16
От алтернатора излизат 2 кабела. Единия отива към акумулатора да го зареди. Другия отива към компютъра на колата за да може той да отчита дали алтернатора работи нормално или не. Случвало ми се е веднъж на W203 този кабел тънкия да се прекъсне. И компютъра си мисли, че алтернатора не зарежда а той си работи идеално.
#4
Posted 16 July 2017 - 12:30
Колеги благодаря за информацията VMVELEV- нямаше как да дойда на срещата, че съм с малко дете, а жената имаше работа и трябваше да го гледам, но иначе ще дойда на някоя среща Колегата SAMI- благодарв и на Теб, ще погледна, като се пооправи времето за този кабел в какво положение е Като имам резултат ще споделя
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#5
Posted 16 July 2017 - 12:32
Ще направя и замерванията да видя какво е положението и ще пусна снимки и коментар
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#6
Posted 17 July 2017 - 20:29
На снимка 1. Е замерването след 24ч. престой 12.43V.
На снимка 2. Е замерването на работещ автомобил 14.22V.
На снимка 3. Е замерването на акумулатора след 5-7мин. работа на мотора 12.77V.
На снимка 4. Е замерването при работещ автомобил с включен климатик на макс, подгрев на седалки, подгрев на стъкла и включени фарове 13.94V.
Според мен всичко е наред май с акумулатора и алтернатора и е възможно да е проблема с кабела, който отива от алтернатора в компютъра или незнам и аз в какво...
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
На снимка 2. Е замерването на работещ автомобил 14.22V.
На снимка 3. Е замерването на акумулатора след 5-7мин. работа на мотора 12.77V.
На снимка 4. Е замерването при работещ автомобил с включен климатик на макс, подгрев на седалки, подгрев на стъкла и включени фарове 13.94V.
Според мен всичко е наред май с акумулатора и алтернатора и е възможно да е проблема с кабела, който отива от алтернатора в компютъра или незнам и аз в какво...
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#7
Posted 19 July 2017 - 21:00
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#8
Posted 19 July 2017 - 21:12
Огледай кабела , и ако не стане Еку-то и клустера да се префлашнат с оригинален софтуер и нещата ще дойдат по реда си .
#9
Posted 19 July 2017 - 21:30
Абе човек, още ли не си го сменил това "реле-регулатор"? Големи мъки за 20 кинта!
#10
Posted 20 July 2017 - 11:53
Ами не го знам къде е този реле регулатор иначе да съм го оправил вече... :/
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#11
Posted 09 August 2017 - 03:13
И аз имам същия проблем, ако излезе решение ще съм благодарен. Утре ще пробвам с реле-регулатора. Ако имам положителен резултат ще пиша.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#12
Posted 16 August 2017 - 22:21
Този проблем май го има всяка W203----и Аз си я карам така от 1 година Всичко си е наред Кабели Акумолатори ДАЖЕ НЕ ИЗПИСВА ГРЕШКА при диагностиката
Някой ако го е решил тоя проблем да ДРАСКА
#13
Posted 18 August 2017 - 20:55
Моето проблемче с тази лапма се оказа ЧЕ АЛТЕРНАТОРА зарежда повече от допустимото 14.8 волта --ТОЕСТ ПРЕЗАРЕЖДА --затова Свети --СМЕНИХА МИ НЯКАКВО РЕЛЕ и всичко се оправи за 50 кинта работа
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users