Добре ако са 18ки какво е перфектното ET, J и т.н. за да не седят вътре в калниците или прекалено изпъкнали?
1. Заставаш странично откъм багажника и поглеждаш колата по дължина под много малък ъгъл. Преценяваш ли, дали ти харесва или не колко е хлътнала джантата. (Ако е изхвърлена, просто обърни долната логика).
1.1. Ако ти харесва - супер.
1.2. Ако не ти харесва - на око преценяваш колко мм може да се изнесе. От опит: ако те дразни, това са 15мм. Ако не можеш да я гледаш така са 20мм. Ако ти се гади - от 30мм нагоре (много малко вероятно).
1.3. Сваляш джантата и гледаш ЕТ-то. Според резултата от 1.1 или 1.2. добавяш към него 0-30мм.
2. Заставаш странично откъм двигателя и пак поглеждаш колата по дължина под много малък ъгъл. Преценяваш ли, дали ти харесва или не колко излиза джантата.
2.1. Ако ти харесва - супер.
2.2. Ако не ти харесва - на око преценяваш колко мм може да се изнесе. От опит: ако те дразни, това са 15. Ако не можеш да я гледаш така са 20мм. Ако ти се гади - от 30мм нагоре (много малко вероятно).
2.3. Сваляш джантата и гледаш ЕТ-то. Според резултата от 2.1 или 2.2. добавяш към него 0-30мм.
3. Търсиш други джанти с пресметнатото ЕТ в 1.3. и 2.3. Ако ЕТ-то се различава взимаш по-малкото число.