Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Хълцанекогато е на Директна и чакам на светофарите


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 karataccc

karataccc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 13 юли 2017 - 16:26

Много досаден проблем! Колата е CLK W208 200K 192кс автоматична с.к. ГАЗ- Romano Antonio OBD. Проблема е следния: когато спра на светофар да чакам и колата е на D (директна) започва да подскача/ хълца, но не винаги. Понякога го прави по веднъж друг път по 4-5 пъти един след друг. Подскачането/хълцането е все едно гасне цилиндър (рязко поклащане). Прави го само на газ- карах на бензин цяла седмица и не усетих да има и следа от подобно поведение. На празен ход също няма проблем (на P или N). Естествено реших, че проблема е в газовата и изтичах при газаджията. Резултата: газовата работи нормално; викна даже някъв негов колега от съседния сервиз, който да ми направи диагностика на колата- намери грешка от throtle body, провери цилиндрите дали работят правилно- уж всичко е в норма.

Освен споменатото има и друго- сутрин пали нормално, но като поседи 15-20мин и пали по- трудно (продължително въртене). Ако е седяла цял ден на слънце и я запаля към 18 уж да запали, киха, пръцка и върти доста.. и пали.

Иначе тръгне ли няма проблем- разхода е нормален, вървежа и динамиката са си  както винаги.

 

От това, което прочетох в нета вероятни заподозряни са: кабели, свещи, бубини, дебитомер. Сменял съм свещи преди 5к км, а за другото диагностика каза да не сменям понеже си били ОК и не е от тях!

Ако имате идеи какво да направя/проверя или къде/при кой да ида моля кажете- ужасно досадно е!

 

Благодаря ви предварително. 


Този пост е редактиран от karataccc: 13 юли 2017 - 16:29

  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 13 юли 2017 - 17:55

Ако не намериш решение и не ти е далеч Благоевград,ние имаме слабост към компресорите :) заповядай.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 karataccc

karataccc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 13 юли 2017 - 17:59

Благодаря за поканата. Ще го имам предвид!

 

Малко ъпдейти:

- откачих дебитомера- хълцането изчезна (компресора не се включва, никакви лампи не светят по таблото)

- почистих дебитомера и буксата и ги закачих обратно- хълцането пак се появи.

Въпрос: при откачането на дебитомера и вкарването на колата в авариен режим кои датчици излизат от играта? Вероятно проблема ми може да се крие в някой от тях!

Sent from my GT-I9192 using Tapatalk


Този пост е редактиран от karataccc: 13 юли 2017 - 20:20

  • 0

#4 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 13 юли 2017 - 21:07

При положение,че колата не прави проблеми на бензин защо търсиш под ,,вола теле"

     Отиди при читав газаджия...


  • 0

#5 karataccc

karataccc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 14 юли 2017 - 08:55

Газта е в гаранция! За това съм принуден да ходя в сервиза, в който е монтирана. Иначе и аз колкото и да го мисля все не мога да измисля основателна причина проблема да не е в газта при положение, че на бензин няма никакви ядове...

Иначе днес пробвах да чакам на светофара с пусната ръчна без да държа педала на спирачката натиснат- сякаш не се появи хълцане... дали е съвпадение?


Този пост е редактиран от karataccc: 14 юли 2017 - 08:58

  • 0

#6 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 14 юли 2017 - 14:33

Колегата ти каза вече да не търсиш под вола теле. Отиваш и им досаждаш на тия като им казваш какъв е проблема. Ако се правят и не искат да приемат, че са в грешка, им направи един клип като им покажеш какво става докато си на газ и как всичко е наред докато си на бензин. Ако пак откажат да ти оправят проблема можеш да ги осъдиш.


  • 0

#7 karataccc

karataccc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 17 юли 2017 - 08:51

Уикенда като позахладня забелязах, че това хълцане изчезна (е появи се един два пъти, но едва доловимо- много леко) та питанката ми е: ако това е свързано с температурата, то кой е вероятният заподозрян температурен датчик? 


  • 0

#8 niko_nikolov

niko_nikolov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor

Публикувано 19 юли 2017 - 09:30

И аз имам доста подобен проблем същата уредба само че колата е ръчка. Като тръгвам да набирам и от време на време ми прекъсва преди да сложа гаста го нямаше този проблем... Не съм пробвал дали на бензин го има... Възможно ли е да е свързано с качеството на горивото?


  • 0

#9 niko_nikolov

niko_nikolov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor

Публикувано 20 юли 2017 - 12:46

Вчера разглеждах колата отдолу и забелязах че ламбда сондата ми я няма едната и местото й е заварено а съм сигурен че си беше там понеже 


  • 0

#10 niko_nikolov

niko_nikolov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor

Публикувано 20 юли 2017 - 12:48

съм я сменял преди 3 месеца явно газаджийте са я извадили и най-вероятно от там ми идва проблема, което ме вбеси да се правят такива неща без да знам и не са ми върнали сондата... Провери и при теб дали не е така колега!


  • 0

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юли 2017 - 09:47

Като откачате така дебитомери, сонди и т.н, триете ли грешките и адаптациите, когато ги закачите?
Щото това е валиден подход при много други марки от 90те години и ранните 2000г., но не и при Мерцедес.
Конкретно при 208, колкото и да е стара кола, управлението на модулите й не е просто, и тоя подход не върши работа :)

По въпроса за температурата: дебитомерът ти е едновременно термодатчик и датчик за количество въздух.
Така насляпо няма смисъл да се сменя нищо, трябва да си убеден, че не отчита правилно.
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#12 M.Daniels

M.Daniels

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S202 C180 97г. Sold
    W210 E320 4-Matic 00г.

Публикувано 21 юли 2017 - 12:17

Всичко идва от газовата. И аз имам тези проблемчета. На место на директна ми го прави в рядки случаи. Но като я настъпя да изпреварвам между 3000-6000 оборота имам по едно-две от въпросните хълцания. Не изключвам варианта да е от самата газ. Сипвал съм на ОМВ, ЕКО, Круиз и в последно време на Марешки тъй като ми е най-близо. И при всичките едно и също. Понякога хълца, не върви, едвам набира, в ниски обороти е мудна във високи не(понякога обратното), дави се, харчи много и така нататък. А понякога сипвам и няма никакви ядове. Скъсва се да върви, дава хубав разход и няма никакви странични проблеми. Та може да е просто кофти Газ.

Като превключва от бензин на газ клати ли?
  • 0

tumblr_n0ums8AsMJ1rnxn7co1_250.gif


#13 karataccc

karataccc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 22 юли 2017 - 09:24

Мдаа.. газта освен привидно ниската си цена има някои досадни недостатъци. В началото (първите 2 години) всичко беше перфектно.. постепенно започнаха да се появяват някои неща. В началото не можеше да се разбере кога и как превключва на газ. Сега "клати" както казваш... обаче на газаджията явно не му се занимава и казва, че всичко е ОК или, че проблема не е в газта ама и той не знае къде е. Викна някои негов колега да ми направи диагностика, а той ми каза: "...намери си някой, който разбира от тия неща... 20лв за диагностиката.." И сега си тъся някой, който да "разбира от тия неща". 

Иначе за проблема ми/ни- наистина е с доста случаен характер. Понякога е много интензивен друг път не.... Ако има развитие ще пиша.


  • 0

#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юли 2017 - 14:19

Първо почистете дроселите и задължително се уверете, че системката за освобождаване на картерните газове е изправна - ако не е пак ще захълцат.

 

...на компресорните на 80% кулерите са ви пълни с масло - промийте и подсушете.

 

След това ровете по газовата.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 22 юли 2017 - 14:24

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юли 2017 - 14:28

 а съм сигурен че си беше там 

 

Ужасно!  :crazy


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни