


Sent from my iPhone using Tapatalk
Публикувано 22 юли 2017 - 15:22
Публикувано 25 юли 2017 - 12:04
Сигурен съм вече, че проблема е свързан с температурата! С повишаването на градусите и проблема очисти. Забелязах, че като е на R (reverse) хълцането е доста по- силно, въпреки че колата е в движение с леко натиснат педал на спирачката. Със сигурност при включен климатик подскача доста повече и по- силно. Пробвах на светофара на СУ (около 70сек.) да я зарържа вместо с натисната спирачка с пусната ръчна- ами не подскачаше! После продължих с опитите с ръчната- може и да е просто съвпадение, но не подскачаше. Дали си внушавам или виждате някаква връзка? Иначе в движение е супер, разхода също. Освен това като я покарам по-дълго и загрее хубаво сякаш хълца по-рядко и по- леко (незнам дали не си внушавам или е съвпадение).
А клапана за рециркулация на картерните газове е сменен преди две години. Тогава бяха почистени и тръбите и кулера, по думите на ремонтиращите го.
Този пост е редактиран от karataccc: 25 юли 2017 - 12:05
Публикувано 20 август 2017 - 19:18
Колега имах подобен проблем с хълцането,което после стана направо тресене докато не загрее,и се оказа че са тампони на двигателя.Смениха ми ги и сега всичко е ок .
Публикувано 22 август 2017 - 07:19
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни