Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Хълцанекогато е на Директна и чакам на светофарите


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#16 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 22 юли 2017 - 15:22

Понякога газаджиите не могат да си открият собствените грешки


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#17 karataccc

karataccc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 25 юли 2017 - 12:04

Сигурен съм вече, че проблема е свързан с температурата! С повишаването на градусите и проблема очисти. Забелязах, че като е на R (reverse) хълцането е доста по- силно, въпреки че колата е в движение с леко натиснат педал на спирачката. Със сигурност при включен климатик подскача доста повече и по- силно. Пробвах на светофара на СУ (около 70сек.) да я зарържа  вместо с натисната спирачка с пусната ръчна- ами не подскачаше! После продължих с опитите с ръчната- може и да е просто съвпадение, но не подскачаше. Дали си внушавам или виждате някаква връзка? Иначе в движение е супер, разхода също. Освен това като я покарам по-дълго и загрее хубаво сякаш хълца по-рядко и по- леко (незнам дали не си внушавам или е съвпадение).

А клапана за рециркулация на картерните газове е сменен преди две години. Тогава бяха почистени и тръбите и кулера, по думите на ремонтиращите го.


Този пост е редактиран от karataccc: 25 юли 2017 - 12:05

  • 0

#18 Petko Zagorchev

Petko Zagorchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:burgas
  • Автомобил:
    clk w208 230 kompressor 2000.01.01

Публикувано 20 август 2017 - 19:18

Колега имах подобен проблем с хълцането,което после стана направо тресене докато не загрее,и се оказа че са тампони на двигателя.Смениха ми ги и сега всичко е ок :).


  • 0

#19 karataccc

karataccc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor

Публикувано 22 август 2017 - 07:19

Тампоните не са! Знам как тресе колата от тях, а моите ги смених наскоро. Мисля, че открих причината. Тръбичката, която влиза в дросела при всмукателя! Явно се е поразхлабило гуменото Г-образно съединение и вчера нещо изсъска/припука при палене, след което започна да работи много неравнлмерно. След като отворих капака се чуваше свистене- все едно спадаш гума! Позагледах се и видях, че тръбичката се е разкачила. След като я наместих добре прлблема с хълцането не се е появявал! Въпросът ми към тези, които разбират принципа на действие на тази тръбичка е: Дали причината е в гуменото съединение или има друго? Предполагам, че ще има и грешки от дросела- трябва ли да ходя на обучение?

Sent from my GT-I9192 using Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни