Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с EISНе мога да завъртя ключа


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 юли 2017 - 09:59

Здравейте приятели :)

Нов съм в клуба, но за мое нещастие започвам с проблем :(

Автомобилът е мерцедес C220 CDI W203.

исках да си проверя маслото преди няколко дни, защото нямам щека и е електронна проверкат, посредством даване на контакт и разцъкване в менюто на компа. Такааа прецъках няколко пъти проверих, че всичко е ОК и оставих колата.. Такааа на следващата сутрин ставам да тръгвам за работа и слагам аз ключа и не се чува звука от моторчето, което отключва волана... Така установих, че волана от вечерта е останал откл.. Така другият проблем е, че не мога да завъртя ключа!!! Няма палене и съответно с метрото на работа хахаха

Както и да е свалих EIS модула и го разглобих, понеже работя във фирма занимаваща се с електоника... Така видях на процесорите малко гадни спойки и ги припоих, ноооо за нещастие проблема остана :( Дайте някакви съвети какво да правя ;(

п.с. Ключовете са със сменени нови батерии и работят!

 

 


  • 0

#2 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 11 юли 2017 - 12:55

Предполагам си пробвал с втория ключ вече?

Отключването не зависи от това дали е сменяна батерията на ключа или не.


  • 0

#3 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 юли 2017 - 13:00

Да и с 2-та ключа пробвах и няма резултат...

Чудя се ако е изгоряло моторчето за откл. и закл. на волана (както предполагам защото ми е откл. нон стоп волана)

Дали може да е от него по някакъв начин :\


  • 0

#4 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 11 юли 2017 - 13:11

Доколкото ми обясниха са възможни 3 повреди - моторчето, модула и ключа.

 

Ако ти е отключен волана, т.е. моторчето не работи, а и ключовете ти не може да "умрат" едновременно... предположенията водят до проблем с модула, който командва моторчето.

 

Едит: Ако ти е останал "отключен" волана - това не би трябвало да е пречка колата да запали. Проблемът ако е заключен.


  • 0

#5 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 юли 2017 - 14:09

Да кажем, че с модула всичко е наред и игнорираме моторчето... не съм замерил стига ли напрежение до модула..., но пъл за сметка на това проветих всички бушони и релета и всичко е здраво :/
На този модул е вързано централното и имобилайзера, по неволя разбрах хахаха, но те работят... един вид си го обяснявам, че не достига ток о бубината не може да сработи, за да отключи едно щифтче, което държи патрона заключен... Ще видя как са тоците които влизат в модула, но може ли да ме насочите някъде по веригата дали може да има проблем... т.е. под капака на колата някъде?

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#6 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 11 юли 2017 - 14:52

Толкова надълбоко може би ще могат да кажат евентуално специалистите. 

Аз ти казах от личен опит с подобен проблем какво може да е, без да съм спец в областта. 

 

Надявам се някой по-навътре в нещата да попадне на темата и да помогне.


  • 0

#7 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 юли 2017 - 20:54

Благодаря за което :)
Говорих с едно момче от младост, утре ще му занеса ключовете и модула да ги погледне... Каза че имал специален софтуер с който четял модула и кшючовете, пък ще видим какво ще излезе :) днес, като го закачих модула въобще не отреагираше на ключа, нито централното нито нищочко :/

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#8 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юли 2017 - 21:24

Проблема е в EZS-а , процесорите имат брой цикли прочитания на ключа и приключват мисля ,че бяха 200 000 но не съм 100 % сигурен . Щом я е взел човек да я тества с нужната апаратура ще даде резултат какво се случва .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#9 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 11 юли 2017 - 21:29

Ами тя горката е била такси в Германия.... Един приятел я провери по VIN-а, та няма да се учудя от каквото и да било :( Ще споделя, като имам информация, какво се е случило :)

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#10 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 12 юли 2017 - 17:19

Такаааа, днес ходих при човека, закачи ключовете на някаква диагностика и видя, че работят... Подле закачи модула и не работеше. Попита ме какво съм правил по модула и аз му обясних... Така той го разгледа и каза, че и преди е барано по чиповете :(
Хвана и припои пак процесорите и модула взе, че сработи
  • 1

#11 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юли 2017 - 21:05

Може и самия процесор да е лошо ремонтиран ,но често при затопляне процесорите тръгнат и не след дълго спрат отново . Надявам се при теб всичко да бъде наред и да няма подобни неща ,но си имай едно на ум .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#12 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 14 юли 2017 - 11:51

Ами за сега всичко е наред, но прав си ще си имам едно на ум и се надявам ако недай си боже се прецака пак да не е далеч от София :/

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни