Здавейте ще бъда директен. Въпросът ми е, може ли някой да ме насочи към сигурен човек, който би се наел да ми смени двигателя на 124-ката от 2000к.122к.с. с по мощен пак бензинов? Предварително благодаря

Мерцедес w124 смяна на двигател
Започната от Гош, 05 юли 2017 - 22:12:08
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 юли 2017 - 22:12
#2
Публикувано 06 юли 2017 - 13:25
Най-безпроблемно ще пасне м102 - 2.3л. Мисля, че на много места ще могат да се справят без проблем, тъй като инсталацията и всичко останало си остава същото. Разликата в мощността не е много, но добре настроен и обслужен 2.3л. мотор се справя добре с това купе докато на 2.0 ката му е малко по-трудно.
Евентуално можеш да сложиш и шестак м103, но не знам дали няма да се наложи да преправяш разни неща. Трябва да се преправи генерацията, вероятно част от инсталацията около смукателния колектор. Кабелите са същите, но някои възли са разположени на различни места - като моторчето за празен ход и ключето на лостовата система на дросела. За м103 ще трябва да се смени дифузьора на перката. Моторът също трябва да го купиш оборудван с виско, алтернатор и т.н. Ако имаш климатик - тръбите високо и ниско налягане са други.
Ако искаш да слагаш мотор от друго моделно семейство приключението е доста по-сериозно. Нищо не е невъзможно, но ще излезе по-евтино и лесно да смениш колата.
#3
Публикувано 06 юли 2017 - 13:48
Извинявам се,че не оточних какъв двигател искам да му сложа.Става дума за 3.2 от w140 1995г.Подготвил съм се за голямо приключение но неискам да я сменям а да си я карам за кеф.Премирил съм се,че ще се дават пари но немога да намеря добър майстор който да се заеме с това.Писах във форума с надеждата да го намеря.
#4
Публикувано 06 юли 2017 - 19:28
0886178393 - Юли (gipsa във форума), но не знам дали ще има времето и е в Смолян
0884232608 - Боби (няма регистрация тук), занимава се с такива неща, но е в София
088720606 - Пепи (seriouspepi във форума) прави също всякакви извращения и той е в София.
Мой съвет, като човек минал през дори по-тежко от твоето (500 от 210ка с все ESP, климатроник, кутия и тн) те съветвам да не се занимаваш...
1. Сума време след това ще има какво да се дооправя по колата или неща които на теб не ти допадат.
2. Вкарваш се във филм с документите - дори и да имаш всичко, съвсем спокойно може да ти стъпи на няколко хиляди лева да я узакониш .
3. Ако не мислиш да слагаш турбина на този мотор, то няма смисъл от м104 - ако ще е гарга да е рошава. Или 3.2 м112 от 220 (208, 210) или м113 500 от същите модели. М119 (500 от 140) също става.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#5
Публикувано 06 юли 2017 - 21:43
Благодаря ти много. Най-накрая някой да ме упъти към подходящи хора. Ще звънна на тези номера, а ще стане ясно какъв отговор ще получа. Още веднъж благодаря.
#6
Публикувано 06 юли 2017 - 22:28
Само да уточним, че такъв тип смяна е рентабилна, оправдана и има смисъл само и единствено ако автомобила не се предлага заводско с този двигател (или пък е безмислено скъп понеже е лимитирана серия и т.н. ... - напр 190Е 2.5-16, 124 Е500 и т.н. ...). Иначе просто не е рентабилно и е безмислено - обикновено такава смяна излиза по-скъпо отколкото ако си продадем колата, добавим пари и си вземем същата с по-мощен двигател. В случая 124 - 3.2 си го има заводско - по-евтино и безболезнено ще излезе ако се продаде 2.0 и се купи 3.2 ...
#7
Публикувано 07 юли 2017 - 05:33
Първия човек отпада като вариант(строя къща).
А аз съм на мнение да продадеш твоята и да си вземеш такава с мотор какъвто искаш,но в крайна сметка парите са си твои и нервите също.........
#8
Публикувано 07 юли 2017 - 12:04
Ето даже още несъм звъннал и едната надежда отпада а такива съвети ми давате че да се замисля какво да направя но в крайна сметка ще се по мъча още малко и ако не се получи нищо ще се отказвам колкото и да ми се иска да си запазя колата може да търся друга с по добър двигател.
#9
Публикувано 07 юли 2017 - 12:10
А за първия човек (gipsa) аз не бързам мога да почакам толкова съм чакал ако си съгласен да се заемаш с това.Все някога ще я завършиш къщата
#10
Публикувано 07 юли 2017 - 16:44
Е той ще я завърши... таз година, най-много следващата, а на мерака му е все по-трудно да чака ))
П.С. Юли, чакам снимка на басейна
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#11
Публикувано 07 юли 2017 - 18:21
На прав път си.Ето даже още несъм звъннал и едната надежда отпада а такива съвети ми давате че да се замисля какво да направя но в крайна сметка ще се по мъча още малко и ако не се получи нищо ще се отказвам колкото и да ми се иска да си запазя колата може да търся друга с по добър двигател.
Колегите ти подсказаха че ще е доста скъпа интервенция и пререгистрация.Вярвай им.
Принципно за да се получи всичко добре,на 90%,ще ти трябва коюа-донор,а не само оборудван двигател който дори не знаеш в какво състояние е.
Директно ти казвам,че ако някой друг ти я прави и купуваш всичко каквото трябва и ремонтираш това което се налага(ревизия на мотор,ск.кутия,диференцияли виещи,не виещи,нова(ремонтирана инсталация),боя,джанти,салонче),за да ти е хубаво и новичко на 10 бонки няма да се спреш,ама хич.
Продаваш и купуваш това което искаш.Това е най-безболезнения и евтин вариянт.
#12
Публикувано 08 юли 2017 - 08:29
С този съвет още се замислям но още не достатъчно да се откажа.Само един сериозен разговор с човек като gipsa ще стане ясно решението.
#13
Публикувано 08 юли 2017 - 09:26
С мотор от 140 не се хващай.Първо,че нито лапите за мотора стават,нито картера,нито "хобота" на маслената помпа,отпред ролките са 8 канални и оригинален дифузьор не става,или ако стане обслужването е трудно.А оригиналната електроника на 140-ката е с доста модули.
За твой късмет,има един голям сервиз срещу конната база в Нова Загора.Там ходих да монтирам една мега,понеже не бяха взели всички модули от колата донор.
Там са сменяли на 3 или вече 4 124-ки моторите с 3.2.Отиваш при началника и казваш,че Митака от Бургас те е пратил.Разбирате се за цена и ако те устройва си стискате ръцете.Гарантирам,че всичко изпипват както трябва.
П.П.И аз съм на мнение ,че е по-добре да си купиш готова кола.Понеже нищо не приключва с монтирането и запалването на мотора.После почват съединители,кутии,дифове,спирачки,пружини...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни