
Проблем с 190е 2.3
Started by panti4a, 05 Jul 2017 - 12:21:18
3 replies to this topic
#1
Posted 05 July 2017 - 12:21
Здравейте колеги не съм мн сигурен дали тук да си задам въпросите с моя проблем но ще опитам.Имам мерцедес190 2.3 бензин без газ когато я настъпя вдига убороти но се спъва сякаш няма въздух и тръгва но след около3-4 секунди и като си я карам спокойно се усеща леко трептене.Другото което е като загрее и я угася пали с голямо въртене след като запали работи като че ли на два цилиндъра като посегна да и дам газ иска да изгася трябва да я изчакам сама да се оправи след около 10-на секунди.При хладно време сутрин или зимата пали без да се замисля на четвърт оборот ако някой може да помогне да имам някаква представа така или иначе ще ходя в варна да я закачат
#2
Posted 05 July 2017 - 12:59
За първия проблем ми е трудно да дам точно мнение от разстояние.
По втория описан проблем - симптомите приличат на повреден горивен акумулатор. Намира се отзад при бензиновия филтър и горивната помпа. Представлява обем с мембрана. Вероятно е изпуснала мембраната. Свали капака на въздушния филтър и натисни леко клапата на дебитомера. Ако потъва твърде лесно значи системата не държи налягане.
Друг вариант е да имаш теч от дозатора на инжекциона - т. нар. инжекционна глава. Обикновено протича от един О-пръстен на плунжера.
Възможно е двата описани проблема да са взаимно свързани.
#3
Posted 06 July 2017 - 15:58
Колега, а със свещи, бобини как си, дебитомер, ламбда сонда? Вакуум?
Виж диагностиката какво ще покаже и оттам нататък ще мислим.
Виж диагностиката какво ще покаже и оттам нататък ще мислим.
#4
Posted 06 July 2017 - 19:17
Колега, свещите и кабелите съм сменил първо за дебитомер и вакум какво ще ми кажеш да направя кякаква проверка
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users