Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на изпарител климатикТеч на фреон


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 moleca

moleca

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е200 93г.

Публикувано 30 юни 2017 - 18:47

Здравейте, Колеги :)

 Имам проблем с климатроника на моята 124-ка ( 2000куб. см. 136 к.с. бензин). Започна с миризма при пускане и на климатика и на парното и след няколко поредни зареждания с фреон се оказа, че фреона изтича през дренажа под автомобила от изпарителя, който би трябвало да е някъде в таблото( предполагам зад радиаторчето на парното). И питането ми е дали някой е сменял такъв изпарител на климатика, как върви в таблото( с алуминиеви тръби ли е до него). Предполагам , че се сваля цялото табло, но ще съм благодарен ако някой сподели нещо повече по темата :)


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юни 2017 - 23:21

Фреоните са инертни газове. Т.е. няма как да изтича през дренажа, по-скоро ще излиза през купето и прозорците.

В този ред на мисли, вероятно гумичките, по съединенията на климатичната ти система са остарели достатъчно.

Лошото е, че няма лесно решение. Обикновено стигне ли до там да губи фреон, се сваля всичко: табло, парно и т.н. и се подменят всички гумички.

Освен ако, не е ясно от къде се губи: напр. след ПТП или нещо подобно.

Колкото и да е абсурдно, аз бях успял да си го причиня сам, на една от старите ми коли... грешен винт на едно място и бях пробил радиатора.

Хубаво че се усетих да огледам очевидните места преди да почна да си руша колата. 


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 moleca

moleca

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е200 93г.

Публикувано 11 юли 2017 - 21:17

По- принцип е така, но повярвай ми под автомобила имаше мазно зелено петно (от оцветителя във фреона) и след като го вдигах на подемника отдолу около дренажа всичко беше в зелено и мазно. И т.к. миналата година смених О- пръстените при клапана към купето заключих че най- вероятно е от изпарителя в таблото. Все още не се решавам да започна със свалянето на таблото...предполагам ще е голяма разправия и хамалогия   :wacko  :wacko


  • 0

#4 moleca

moleca

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е200 93г.

Публикувано 05 август 2017 - 17:48

В крайна сметка се преборихме с изпарителя в таблото , но за съжаление сега последва друг проблем...На място климатика работи много добре. Не се включваше перката, което се оказа от едно съпротивление зад левият фар - върахме го мостово и сега включва и работи( разбира се това като временно решение ще го взема и ще го сменя). При тръгване обаче, след като карам няколко минути, компресора поради някаква причина спира. В сервиза за климатици казаха, че самата климатична система си е ок, а да се търси проблема в компютъра на автомобила или някое реле, което поради някаква причина да изключва компресора. Та ако някой се е сблъсквал с подобно нещо , моля да сподели...обръщам се с молба и към Вай Басо ако може да сподели нещо от богатия си опит :)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни