Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W164 паднал акумулатор - отново


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 harati

harati

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 30 юни 2017 - 08:04

Здравейте!
Тази сутрин отново акумулатора е паднал на нула. Нов акумулатор на един месец. Нов малък акумулатор на 1 месец. И днес отново няма ток.
Навъртях едни 1000км до Гърция и обратно. После тук няколко пъти каране и никакви проблеми. И сега 1 седмица в гаража и няма никой.... :dry :protest
Някакви идеи какво може да сваля акумулатора така? Има ли вероятна връзка със задния SAM модул?
Колата е замервана за утечки и няма такива.
 


  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 30 юни 2017 - 23:55

Е как е замервана за утечки и няма? Тая кола да си приспи всички системи и отнема над 40 минути, преди това все си лапа 2-5 ампера... как точно я замерихте?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Този пост е редактиран от mradulov: 30 юни 2017 - 23:56

  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 harati

harati

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 01 юли 2017 - 08:10

Не съм присъствал на замерването, но разбрах, че е правено над 1.5ч. след изгасване на всичко по колата.
Замервана е поне 3 пъти.


  • 0

#4 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 01 юли 2017 - 11:46

Има ли някакви доработки по жипа, родни майстори разбирачи пипали ли са по кабелите на колата, намеса на мръсни автоджамбаски ръчички имало ли е. Ако всичко това НЕ, смени си майсторите най добре, явно от Мерцедес и неговите тънкости нищо не панимают. 


  • 0

#5 hax0r

hax0r

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Tech
  • Автомобил:
    204.222

Публикувано 01 юли 2017 - 21:31

Мой колега с 211ка имаше подобен проблем. Оказа се в алтернатора. Като се замерва с мултицет изглежда наред, но при диагностика с осцилоскоп излязоха прекъсвания, които с мултицета няма как да се хванат заради бавно опресняване. Пиши на лично да дам координати на майстора, за да не правя реклама.

Sent from my LG-H850 using Tapatalk
  • 0

На теория няма разлика между теория и практика, но на практика има  :happy 


#6 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юли 2017 - 20:28

След като в движение всичко е наред , значи на колата някой модул не заспива по една или друга причина . Утечката като гледам майсторите в района при мен как я мерят ми е ясно ,че никога нищо няма да хванат . Виж другия път присъствай на замерванията за да си сигурен и в техните умения и методи . Колата има проблем не толкова лесно откриваем ,но не и невъзможно .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 юли 2017 - 20:32

Не съм присъствал на замерването, но разбрах, че е правено над 1.5ч. след изгасване на всичко по колата.
Замервана е поне 3 пъти.

София-Дупница ей го на къде е!:)
  • 0

#8 harati

harati

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 03 юли 2017 - 11:07

В Дупница е правено замерване, в Ивай-я също и т.н. Има един проблем с Comand-а и е възможно той да прави проблем.
Ще прегледам и алтернатора, за да не е от него примерно.


  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 юли 2017 - 12:52

В Дупница е правено замерване, в Ивай-я също и т.н. Има един проблем с Comand-а и е възможно той да прави проблем.
Ще прегледам и алтернатора, за да не е от него примерно.

Ако не си ме разбрал,имах предвид колегата wertion,който е от Дупница.
  • 0

#10 harati

harati

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 06 юли 2017 - 09:18

Ако не си ме разбрал,имах предвид колегата wertion,който е от Дупница.

Аааа май не съм разбрал :)
Снощи пак беше паднал. Опитах се да го заредя, но зарядното беше със скапан бушон и му изгоря пластмасата докато се усетя, че отива на зле началното зареждане. После като изключих от контакта зарядното и се опитах да махна минуса от клемата някаква лека искра се появи и пукна нещо. Резултата беше включени клъстър светлини, някаква лека алармичка/пиукане от купето, което не знам какво е. После с нов бушон, пак включих зарядното и..... О! Чудо! Отново ми светна таблото и започнаха да премигват клъстър светлините, както писах в друга тема. За съжаление на зарядното пада зареждащият ампераж след около час-два и се боя да не съм пре**бал акумулатора. ... :wacko 
Иначе явно задния САМ прави всички тия проблеми. Но като се разгледа обстойно проблема, ще видим дали САМ-а прави мизериите.
На връщане от Гърция карах да дъжд доста време и при изсъхването на платката явно започва да прави проблемите, отново. :unsure :protest


  • 0

#11 martokuka

martokuka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 102 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W164 280 CDI; Ц200, компресор, комби, W202,
    Corsa C14NZ
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 август 2022 - 22:08

Колега Harati знаме, че темата е стара, не реши ли проблема- мой приятел е със същия проблем- цяла седмица няма ядове и изведнъж няма грам ток. В акумулатора. Пали с кабели, след около час колата е заредила акумулатора и отново цяла седмица е Ок. Медията му забива и на него- само от волана работят копчеття
  • 0

#12 dkmi123

dkmi123

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Град:plovdiv
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2022 - 13:08

Медията му забива и на него- само от волана работят копчеття

 

Подобен проблем:

Беше ми се прекъснала оптиката, и медията се рестартира постоянно. За една вечер бута акумулатора до степен да можеш само да отключиш колата с ключа :)

Та, напълно възможно е - при самият рестарт медията дърпаше по спомени около 2-3А... може и да се лъжа, защото го правих отдавна. После, като си зареди медията консумацията пада много, но няколко часа рестарти явно са достатъчни.

STAR-а ми хвана "most open ring", та го оправих. Оказа се лоша букса на самия COMAND. Смених буксата, почистих оптиките с изопропил и нещата се оправиха.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни