Здравейте!
Тази сутрин отново акумулатора е паднал на нула. Нов акумулатор на един месец. Нов малък акумулатор на 1 месец. И днес отново няма ток.
Навъртях едни 1000км до Гърция и обратно. После тук няколко пъти каране и никакви проблеми. И сега 1 седмица в гаража и няма никой....
Някакви идеи какво може да сваля акумулатора така? Има ли вероятна връзка със задния SAM модул?
Колата е замервана за утечки и няма такива.
W164 паднал акумулатор - отново
Започната от harati, 30 юни 2017 - 08:04:43
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 юни 2017 - 08:04
#2
Публикувано 30 юни 2017 - 23:55
Е как е замервана за утечки и няма? Тая кола да си приспи всички системи и отнема над 40 минути, преди това все си лапа 2-5 ампера... как точно я замерихте?
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Този пост е редактиран от mradulov: 30 юни 2017 - 23:56
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 01 юли 2017 - 08:10
Не съм присъствал на замерването, но разбрах, че е правено над 1.5ч. след изгасване на всичко по колата.
Замервана е поне 3 пъти.
#4
Публикувано 01 юли 2017 - 11:46
Има ли някакви доработки по жипа, родни майстори разбирачи пипали ли са по кабелите на колата, намеса на мръсни автоджамбаски ръчички имало ли е. Ако всичко това НЕ, смени си майсторите най добре, явно от Мерцедес и неговите тънкости нищо не панимают.
#5
Публикувано 01 юли 2017 - 21:31
Мой колега с 211ка имаше подобен проблем. Оказа се в алтернатора. Като се замерва с мултицет изглежда наред, но при диагностика с осцилоскоп излязоха прекъсвания, които с мултицета няма как да се хванат заради бавно опресняване. Пиши на лично да дам координати на майстора, за да не правя реклама.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
На теория няма разлика между теория и практика, но на практика има
#6
Публикувано 02 юли 2017 - 20:28
След като в движение всичко е наред , значи на колата някой модул не заспива по една или друга причина . Утечката като гледам майсторите в района при мен как я мерят ми е ясно ,че никога нищо няма да хванат . Виж другия път присъствай на замерванията за да си сигурен и в техните умения и методи . Колата има проблем не толкова лесно откриваем ,но не и невъзможно .
#7
Публикувано 02 юли 2017 - 20:32
София-Дупница ей го на къде е!Не съм присъствал на замерването, но разбрах, че е правено над 1.5ч. след изгасване на всичко по колата.
Замервана е поне 3 пъти.
#8
Публикувано 03 юли 2017 - 11:07
В Дупница е правено замерване, в Ивай-я също и т.н. Има един проблем с Comand-а и е възможно той да прави проблем.
Ще прегледам и алтернатора, за да не е от него примерно.
#9
Публикувано 03 юли 2017 - 12:52
Ако не си ме разбрал,имах предвид колегата wertion,който е от Дупница.В Дупница е правено замерване, в Ивай-я също и т.н. Има един проблем с Comand-а и е възможно той да прави проблем.
Ще прегледам и алтернатора, за да не е от него примерно.
#10
Публикувано 06 юли 2017 - 09:18
Ако не си ме разбрал,имах предвид колегата wertion,който е от Дупница.
Аааа май не съм разбрал
Снощи пак беше паднал. Опитах се да го заредя, но зарядното беше със скапан бушон и му изгоря пластмасата докато се усетя, че отива на зле началното зареждане. После като изключих от контакта зарядното и се опитах да махна минуса от клемата някаква лека искра се появи и пукна нещо. Резултата беше включени клъстър светлини, някаква лека алармичка/пиукане от купето, което не знам какво е. После с нов бушон, пак включих зарядното и..... О! Чудо! Отново ми светна таблото и започнаха да премигват клъстър светлините, както писах в друга тема. За съжаление на зарядното пада зареждащият ампераж след около час-два и се боя да не съм пре**бал акумулатора. ...
Иначе явно задния САМ прави всички тия проблеми. Но като се разгледа обстойно проблема, ще видим дали САМ-а прави мизериите.
На връщане от Гърция карах да дъжд доста време и при изсъхването на платката явно започва да прави проблемите, отново.
#11
Публикувано 14 август 2022 - 22:08
Колега Harati знаме, че темата е стара, не реши ли проблема- мой приятел е със същия проблем- цяла седмица няма ядове и изведнъж няма грам ток. В акумулатора. Пали с кабели, след около час колата е заредила акумулатора и отново цяла седмица е Ок. Медията му забива и на него- само от волана работят копчеття
#12
Публикувано 15 август 2022 - 13:08
Медията му забива и на него- само от волана работят копчеття
Подобен проблем:
Беше ми се прекъснала оптиката, и медията се рестартира постоянно. За една вечер бута акумулатора до степен да можеш само да отключиш колата с ключа
Та, напълно възможно е - при самият рестарт медията дърпаше по спомени около 2-3А... може и да се лъжа, защото го правих отдавна. После, като си зареди медията консумацията пада много, но няколко часа рестарти явно са достатъчни.
STAR-а ми хвана "most open ring", та го оправих. Оказа се лоша букса на самия COMAND. Смених буксата, почистих оптиките с изопропил и нещата се оправиха.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни