Здравейте!
Тази сутрин отново акумулатора е паднал на нула. Нов акумулатор на един месец. Нов малък акумулатор на 1 месец. И днес отново няма ток.
Навъртях едни 1000км до Гърция и обратно. После тук няколко пъти каране и никакви проблеми. И сега 1 седмица в гаража и няма никой....
Някакви идеи какво може да сваля акумулатора така? Има ли вероятна връзка със задния SAM модул?
Колата е замервана за утечки и няма такива.
W164 паднал акумулатор - отново
Started by harati, 30 Jun 2017 - 08:04:43
11 replies to this topic
#1
Posted 30 June 2017 - 08:04
#2
Posted 30 June 2017 - 23:55
Е как е замервана за утечки и няма? Тая кола да си приспи всички системи и отнема над 40 минути, преди това все си лапа 2-5 ампера... как точно я замерихте?
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Edited by mradulov, 30 June 2017 - 23:56 .
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Posted 01 July 2017 - 08:10
Не съм присъствал на замерването, но разбрах, че е правено над 1.5ч. след изгасване на всичко по колата.
Замервана е поне 3 пъти.
#4
Posted 01 July 2017 - 11:46
Има ли някакви доработки по жипа, родни майстори разбирачи пипали ли са по кабелите на колата, намеса на мръсни автоджамбаски ръчички имало ли е. Ако всичко това НЕ, смени си майсторите най добре, явно от Мерцедес и неговите тънкости нищо не панимают.
#5
Posted 01 July 2017 - 21:31
Мой колега с 211ка имаше подобен проблем. Оказа се в алтернатора. Като се замерва с мултицет изглежда наред, но при диагностика с осцилоскоп излязоха прекъсвания, които с мултицета няма как да се хванат заради бавно опресняване. Пиши на лично да дам координати на майстора, за да не правя реклама.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
На теория няма разлика между теория и практика, но на практика има
#6
Posted 02 July 2017 - 20:28
След като в движение всичко е наред , значи на колата някой модул не заспива по една или друга причина . Утечката като гледам майсторите в района при мен как я мерят ми е ясно ,че никога нищо няма да хванат . Виж другия път присъствай на замерванията за да си сигурен и в техните умения и методи . Колата има проблем не толкова лесно откриваем ,но не и невъзможно .
#7
Posted 02 July 2017 - 20:32
София-Дупница ей го на къде е!Не съм присъствал на замерването, но разбрах, че е правено над 1.5ч. след изгасване на всичко по колата.
Замервана е поне 3 пъти.
#8
Posted 03 July 2017 - 11:07
В Дупница е правено замерване, в Ивай-я също и т.н. Има един проблем с Comand-а и е възможно той да прави проблем.
Ще прегледам и алтернатора, за да не е от него примерно.
#9
Posted 03 July 2017 - 12:52
Ако не си ме разбрал,имах предвид колегата wertion,който е от Дупница.В Дупница е правено замерване, в Ивай-я също и т.н. Има един проблем с Comand-а и е възможно той да прави проблем.
Ще прегледам и алтернатора, за да не е от него примерно.
#10
Posted 06 July 2017 - 09:18
Ако не си ме разбрал,имах предвид колегата wertion,който е от Дупница.
Аааа май не съм разбрал
Снощи пак беше паднал. Опитах се да го заредя, но зарядното беше със скапан бушон и му изгоря пластмасата докато се усетя, че отива на зле началното зареждане. После като изключих от контакта зарядното и се опитах да махна минуса от клемата някаква лека искра се появи и пукна нещо. Резултата беше включени клъстър светлини, някаква лека алармичка/пиукане от купето, което не знам какво е. После с нов бушон, пак включих зарядното и..... О! Чудо! Отново ми светна таблото и започнаха да премигват клъстър светлините, както писах в друга тема. За съжаление на зарядното пада зареждащият ампераж след около час-два и се боя да не съм пре**бал акумулатора. ...
Иначе явно задния САМ прави всички тия проблеми. Но като се разгледа обстойно проблема, ще видим дали САМ-а прави мизериите.
На връщане от Гърция карах да дъжд доста време и при изсъхването на платката явно започва да прави проблемите, отново.
#11
Posted 14 August 2022 - 22:08
Колега Harati знаме, че темата е стара, не реши ли проблема- мой приятел е със същия проблем- цяла седмица няма ядове и изведнъж няма грам ток. В акумулатора. Пали с кабели, след около час колата е заредила акумулатора и отново цяла седмица е Ок. Медията му забива и на него- само от волана работят копчеття
#12
Posted 15 August 2022 - 13:08
Медията му забива и на него- само от волана работят копчеття
Подобен проблем:
Беше ми се прекъснала оптиката, и медията се рестартира постоянно. За една вечер бута акумулатора до степен да можеш само да отключиш колата с ключа
Та, напълно възможно е - при самият рестарт медията дърпаше по спомени около 2-3А... може и да се лъжа, защото го правих отдавна. После, като си зареди медията консумацията пада много, но няколко часа рестарти явно са достатъчни.
STAR-а ми хвана "most open ring", та го оправих. Оказа се лоша букса на самия COMAND. Смених буксата, почистих оптиките с изопропил и нещата се оправиха.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users