Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

CLS 350d 4matic c218 - за и против!?


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 20 June 2017 - 18:16

Привет колеги, 

 

Както съм писал и преди, след като си продадох 212ката съм в процес на търсене на свестна 4матик колица да катеря баира до вкъщи :)  Ще ми се 212ка фейсова с определени екстри ама все на камък удрям, или километражна или все някоя от екстрите липсва или пък много цифра :(

 

Напоследък се улавям да гледам ЦЛСите по улиците и мамка му много ме кефи този 218 модел

 

Знам ,че е на базата на Е класа построена, същите мотори, скорости и тн, но пък са набъкани с глезотийки и като нова и базова цена и клас е по високо от Е , а на вторичния пазар и в мобиле.де има добри екземпляри на прилични цени.

 

Аман от тия Е класи, все километражни, все служебки или лукс таксита, дали да не скоча в едно ЦЛСче и да си пея :)

 

Нека някой колега от форума ако има такова животно да сподели как се чувства в него, доволен ли е, има ли база за сравнение с Е класата??? 

 

 


  • 0

#2 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 20 June 2017 - 18:22

Скачаш в шутинг брейк ( поне има цяла задна седалка, демек е по-практично) и си пееш.
  • 0

#3 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 20 June 2017 - 18:27

По-красива и мнооого по-непраактична Е класа. Ако си едра батка, ще ти се стори много тясна. А ЦЛС-и също има много служебни, не колкото Е-тата, но да го имаш в предвид.
  • 0

#4 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 20 June 2017 - 18:45

Да ви кажа 1.80 съм и се чувствам добре вътре :)  Минах тия дни да огледам един екземпляр :)

 

Отзад е тесничко верно за по високи хора, но пък не си спомням последните години да сме се возили 5 души в моята. За мен, жената и малкото е екстра. Пък ако се наложи повече хора си имаме и други коли. Да е 4матик, да се сгъват задните седалки, да има камерка за заден, пакет щори отзад, подгрев седалки (може и масажче) и толкова какво му трябва на човек :)

 

Мноого е красива верно е, търся Е класа, а гледам ЦЛСите по улицата, луда работа :) 


  • 0

#5 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1,682 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Posted 20 June 2017 - 19:56

Здрасти колега, от няколко дни точно 218 бензин шутинг брейк гледам и доста попрочетох. И съм съгласен, че това е странен автомобил-мешавица, който въобще не ти трябва, още по-малко да ти свърши работа, но пък много ти се иска да го притежаваш.

 

Въпреки, че е на базата на 212ката в повечето ревюта пише, че откъм изпълнение и усещане е по-близо до S-клас. Дървен под в багажника, като палуба на яхта, за 4500 евро? Някой? Никой?

 

Цената й втора ръка пак е доста над Е-класата. А, и идват само с люк, докато е-класата има и панорамен покрив :)

 

Остава и да убедя жената, че тя свикна на широчко на задната седалка в 212ката и ме предупреждава да не съм гледал някакви кутийки :)

 

Пиши, ако ще гледаш към немско за такава кола.


  • 3

#6 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Posted 21 June 2017 - 05:49

Карам shooting brake от две години, две деца на 5 и 8, жената и аз, 100 кг,180 см(аз,не жената), не ми се е сторила тясна колата в никоя ситуация.
Практичност има повече от Мазда 6 комби,това ми беше предишното комби, ако това е целта
Дизайна е въпрос на вкус, но за мен е супер
В тази тежка зима не съм я пазил изобщо и минава точно от там, от където си помислиш, пример - голямата верижна катастрофа на Тракия при Карнобат точно на 30.12.2016,минах от там през най гадните условия които съм виждал, и благодарение на увереността ми в колата
  • 1

#7 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 21 June 2017 - 07:48

Здрравей колега.

 

Карам стария ЦЛС, но имам някои наблюдения и върху новия(вече).

 

Първо, не мисля, че подръжката е нещо повече от 212-ката въпреки, че някои чаркалаци се различават. 

 

Второ, отпред колата е всичко друго но не и тясна. Аз съм 1.85 100кг. Брат ми е 1.96!!! 110кг. И на двамата отпред ни е супер. На малкия гигант главата му не опира тавана, което не е така в много други коли. Отзад е удобно за хора до 1.75. Няма значение колко са дебели, защото е широко. Просто разстоянието под тавана отзад и на краката е една идея по-късо от е-класата(но не и по-тясно)

 

Фейслифтовата 218ка е с 9г троник което е уникална скоростна кутия. Изчистена е досадната бавност на 7г-то. Като здравина е сходна. 350д ако не са направили някоя свинщина спрямо 350cdi е много добър мотор откъм разход, вървене и надеждност стига да е подържан добре.

 

Според мен отиди до някоя автокъща уж че ще купуваш, пробвай колата, и ако ти хареса си търси хубав екземпляр. Бих търсил нещо от България, купувано от Балкан Стар. Има бая такива за продан. И да за ЦЛС-а поне имаш гаранция, че не е бил такси за разлика от е-класата.

 

И на мен много хора ми обясняваха как CLS била тясна и непрактична, но на едър човек като мен върши перфектна работа и мога да кажа, че е страхотен автомобил! Винаги бих го предпочел пред съответната е-класа.

 

Относно shooting brake нямам наблюдения. Макар и красиво комби е комби което за мен е NO NO :) Но имай в предвид, че на ЦЛС седан багажника е доволно огромен.


Edited by vonko1988, 21 June 2017 - 07:53 .

  • 1

#8 sashooRS

sashooRS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Posted 21 June 2017 - 08:40

Мерси Колеги,

 

Определено има много чар тая кола, разума казва Е класа, сърцето ЦЛСа :)  май ще се слуша сърцето :)

 

Гледам разни ЦЛСи и бюджета май ще стигне за 2012-13 350 цди 265к и като гледам са със 7г всички, гледах един със бутон Е-М-S за режима на кутията, AMG speed shift 7G бил? ако някой знае къде е разликата 


  • 0

#9 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

User's Awards

12
7
5

Posted 21 June 2017 - 09:01

SpeedShift кутиите които се слагат на AMG моделите са усилени на повече нютони, при 5г торка беше напълно различен разработен за по-бързи смени също така имаше разлика в два от соленоидите управляващи кутията и отговарящи за смените и разбира се и софтуера управляващ цялата кутия има разлики. При 7г не съм чел много но съм убеден в едно, кутията понася различни нютони.

Един приятел имаше такава 218-ка, твърдеше че обслужването му е неоправдано скъпо, колата беше купена на малко км за втори автомобил, след година и половина притежание я продаде и си взе чисто нов дизелов кайен. Ориентирай се какво взимат оторизираните представители ако така я обслужваш, въпреки че щом си имал 212-ка едва ли ще се изненадаш.

 

П.П. неговата беше точно каквото гледаш ти, 350цди, 265к.с. 4матик, поведението и усещане беше уникално!!!!


Edited by gelevp, 21 June 2017 - 09:03 .

  • 1


#10 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,717 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Posted 21 June 2017 - 12:28

Мерси Колеги,

 

Определено има много чар тая кола, разума казва Е класа, сърцето ЦЛСа :)  май ще се слуша сърцето :)

 

Гледам разни ЦЛСи и бюджета май ще стигне за 2012-13 350 цди 265к и като гледам са със 7г всички, гледах един със бутон Е-М-S за режима на кутията, AMG speed shift 7G бил? ако някой знае къде е разликата 

 

Ами много е кофти да си вземеш скъпа кола и да съжаляваш, че не си взел това, което искаш. Има ли нещо, за което е-класата ще ти свърши работа а ЦЛС-а не? Трябва ли да возиш хора по 1.80 отзад? Друга разлика наистина не виждам. Иначе да ЦЛС-а е по-скъп защото е много по-стилна и красива кола.


  • 0

#11 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Posted 21 June 2017 - 19:24

E-M-S, economic, manual, sport,
това са режимите на работа на кутията, спорт е добре за изкачване на някой проход примерно, режима с перата на волана не става за нищо, икономичния режим си е ОК за 90% от действителността на родния трафик
Математика и при мен отиваше на Е-клас комби, ама на,различния дизайн спечели
  • 0

#12 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Posted 27 August 2019 - 23:43

Ако някой си търси CLS 350 cdi ,shooting brake да свирка
4матик,airmatic, AMG sport пакет и всичко каквото се сетиш, черен с черна кожа 240хил.км
  • 1




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users