Здравейте колеги, препоръчайте майстор за ремонт на хидротрансформатор? Някой има ли опит?
Mercedes E270 CDI - ремонт на хидротрансформатор
Started by kiril.romanov, 19 Jun 2017 - 22:42:57
12 replies to this topic
#1
Posted 19 June 2017 - 22:42
#2
Posted 20 June 2017 - 06:37
Защо не вземеш някой втора употреба ?
По възможност от кола на която още не е свален и можеш да провериш дали няма проблеми ?
Ремонта може да ти набъбне до 6-7-800 лв (само рециклирането)
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#3
Posted 20 June 2017 - 08:00
Вземането на каквато и да е износна част втора употреба за мен е пъна набутвация, особено тази част. Това не е рамо за чистачка например(аз си взех такова от морга). Как ще има гаранция, че новия стар трансформатор няма да сгъне догодина?
Колега, потърси софт електроникс Варна. http://www.softelect...-7.html?lang=bg
Изпращаш го, рециклират ти го и го връщат. Колеги казват, че рециклирания може да надживее колата. Трябва обаче да намериш при теб майстор, който да го свали кадърно и после да го монтира обратно.
Edited by vonko1988, 20 June 2017 - 08:01 .
#4
Posted 11 July 2017 - 18:38
Може ли масло на 2000 км да е черно ? Източиха го и е черно, искат да отварят кутията за ремонт...
#5
Posted 11 July 2017 - 19:46
Какво значи черно, има ли стружки? Какъв модел автомобил и каква кутия?
#6
Posted 11 July 2017 - 21:29
По - принцип точно маслото показва състоянието на кутията ,но зависи и какво масло е сипано естествено . Виждал съм какви ли не спецификации и марки да слагат на тези кутии и резултата е плачевен .
#7 Гост_zBnerOV6MJГост_
Posted 12 July 2017 - 08:05
Може ли масло на 2000 км да е черно ? Източиха го и е черно, искат да отварят кутията за ремонт...
До колко е възможно не мога да кажа, но от личен опит, когато купих автомобила, ходих да обслужа автоматика. Тъй като имаше стружки, майстора каза след 3000 км да отида пак. След 2500 км отидох и маслото не само, че беше черно, а имаше и отенък "металик", ако ме разбираш.
Колегата wertion също говори истини
#8
Posted 12 July 2017 - 08:08
До колко е възможно не мога да кажа, но от личен опит, когато купих автомобила, ходих да обслужа автоматика. Тъй като имаше стружки, майстора каза след 3000 км да отида пак. След 2500 км отидох и маслото не само, че беше черно, а имаше и отенък "металик", ако ме разбираш.
Колегата wertion също говори истини
При това положение прави ли после ремонт на кутията?
#9 Гост_zBnerOV6MJГост_
Posted 12 July 2017 - 08:10
Не, просто смених маслото и всичко е точно. Има някои неща, които подлежат на ремонт там, но могат да изчакат.
#10
Posted 12 July 2017 - 08:20
Не, няма само е черно, маслото е оригинално на Мерцедес. Колата е същата e270 cdi.
#11
Posted 12 July 2017 - 08:36
Черно масло за 2000км в автоматик не съм виждал, явно предната смяна не е била пълна!
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#12 Гост_zBnerOV6MJГост_
Posted 12 July 2017 - 08:46
Черно масло за 2000км в автоматик не съм виждал, явно предната смяна не е била пълна!
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Изключително си прав, на половина (г/д) беше. Просто отворихме кутията отдолу, махнахме филтър, гарнитура и букса и след като се изтече доляхме.
#13
Posted 12 July 2017 - 08:50
Колега, направи пълна смяна за проба ( купи феби 236.12 че е по евтино и е тествано перфектно )Изключително си прав, на половина (г/д) беше. Просто отворихме кутията отдолу, махнахме филтър, гарнитура и букса и след като се изтече доляхме.
И след това нивото на загряла да е на MAX. След което диагностик кадърен ресетне и обучи кутията! Оттам вече стискаш палци и каквото стане
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users