Вихрови клапи
Започната от PeevG, 13 юни 2017 - 12:31:23
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 юни 2017 - 12:31
Здравейте, колата е цлк 270 цди. След преглед при майстор се оказа, че вихровите клапи са леш. За да се сменят трябвало да де смени целия смукател, който нов струва 950лв. Другия вариант е да се премахнат, като последствието от това ще е, че при подаване на повече газ ще има почти неуловима загуба на доускорение?
Съжалявам за неясното обяснение, но това успях да разбера и дотолкова мога да ви го предам с мои думи.
Ако някой е преминавал през това, ще се радвам да изкаже мнение. Наистина ли е толкова недоуловима разликата и може ли да има други последствия?
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Съжалявам за неясното обяснение, но това успях да разбера и дотолкова мога да ви го предам с мои думи.
Ако някой е преминавал през това, ще се радвам да изкаже мнение. Наистина ли е толкова недоуловима разликата и може ли да има други последствия?
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
#2
Публикувано 13 юни 2017 - 12:46
Последствия няма да има, но точно този мотор е с пластмасов колектор и запушването на отворите за контрол на клапите е сложно (днес стана въпрос в една друга тема) Ако намерите подходящ вариант за запушване на въпросните отвори, сподели моля.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Публикувано 13 юни 2017 - 17:36
Като замисъл е добре, мислех нещо подобно, но как и къде точно стъпва главата на болта отвътре, все пак там профила е много извит. Колко мм са тези болтове? Аз нарязах резба за 12мм болт, но ми се струва, че това са 10-ки или 8-ци.
100% съм съгласен, че клапата трябва да се разглоби и да се върне ринга на клапата, защото уплътнението ляга между въпросния ринг и външния профил на големия отвор, но и на твоите снимки не са ги сложили. Като гледам в този случай с болтовете горният жлеб на ринга трябва да се отреже за да може ринга да си легне на мястото.
Този пост е редактиран от Bokouser: 13 юни 2017 - 17:41
#5
Публикувано 13 юни 2017 - 18:36
Това е начина, по който ми обясниха, че става запушването на отворите. Прави се резба за болтовете и се оплътнява със силикон. За съжаление, до тук ми стига информацията.
Този пост е редактиран от PeevG: 13 юни 2017 - 18:37
#6
Публикувано 13 юни 2017 - 20:02
Така не става здраво, с болтовете от снимката по-горе е по-добре.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Публикувано 13 юни 2017 - 21:19
Аз си го представях болтовете от снимката + силикон, дано наистина го направи така.
#8
Публикувано 14 юни 2017 - 08:35
Като допълнение към темата, моторчето на вихровите клапи може да се запази да върти на празен ход или да се елиминира и да се свърже в буксата му едно съпротивление от 1Watt, 4.7k ohm. В САЩ правят доста тунинг на Чероки с дизеловия мерцедесов 3.0 мотор и го предлагат някои фирми като готова букса която подава правилната стойност и лъже компютъра че всичко работи нормално.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от gelevp: 14 юни 2017 - 08:36
#9
Публикувано 15 юни 2017 - 05:29
Ех да го знаех това преди, а купувах друго моторче.
#11
Публикувано 10 март 2022 - 15:44
Здравейте! Възможно ли е за w211 420 CDI 2006 г да няма вихрови клапи? Майстора каза че отливката е такава че не е за клапи. Както и че нямало в снопа кабели и букси за моторчето! От Ивайджет като дадох номера на рамата даже ми казаха и цена на вихровите клапи! На кой да вярвам сега?
Рамата е WDB2110291B071074. Ще бъда благодарен ако някой ми помогне да разреша този въпрос.
Поздрави!
#12
Публикувано 10 март 2022 - 17:07
Да не са премахнати?
#13
Публикувано 10 март 2022 - 17:34
Няма клапи.
#14
Публикувано 11 март 2022 - 09:14
Да не са премахнати?
Не знам. Това се опитвам да разбера
#15
Публикувано 11 март 2022 - 09:15
Няма клапи.
Благодаря! Писах ви на лично, но ако искате може и тук да ми отговорите от къде е тази информация?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни